Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
neo_82

diesel podtlenek azotu

Recommended Posts

Witam posiadam viki 2.0 DTI i tak sobie myślę czy da się założyć podtlenek azotu do silników diesla w końcu bloki tych silników są mocniejsze od benzynowych i czy będzie to niszczyć w dużym stopniu silnik nie mówię tu o to żeby dawać i dawać mu te "nitro" tylko delikatnie wypowiedzcie się pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

podtlenek do 2-litrowego diesla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego szukasz mocy? pomyśl o chip tuningu.. taniej cie to wyniesie i dla silnika zdrowiej bedzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolego nie znam się jestem teraz jak dziecko w 4, 5 roku życia jestem na etapie dlaczego , a po co . Pisałeś 2 litrowego diesla rozwiń swoją myśl słyszałem tylko opinie że jak podtlenek to tylko do diesla pozdrawiam

Edited by neo_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak za malo mocy to trzeba napewno sie przesiasc z diesla do benzyny i najlepiej z turbo, wtedy nie bedziesz narzekal na brak mocy, a jak juz koniecznie diesel, to albo nowszego dieselka, albo jak kolega wczesniej napisal jakiegos chipa dac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitro do diesla?? Do ciagniczka można tylko wsadzić wtrysk wody z metanolem ale to wszystko drogie zabawki i nie wiadomo czy warte tej kasy. Kup sobie benzynę i tam wkładaj walki,kolektory,sprzęgła,chipy,turbo,tłoki i nitro jeśli chcesz mieć dużo mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz to jest Leon 1.8T full opcja za 21.000 tam mocy wystarczy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak dobrze pamietam to 180HP :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie jak najbardzoej na miejscu - jeśli nie wiecie to Was oswiece

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

istnieją i sprzedają się całkiem nieźle instalacje Nitro do silników Diesla

poczytać mozna tutaj :

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

z całym szacunkiem, ale pomysł z podtlenkiem w tym silniku wydaje się na tyle śmieszny że aż głupi...

raz, że kosztuje kupe kasy (chyba że kolege stać i chce experymentalnie sobie zamontować żeby zobaczyć jak to w dieslu działa)

dwa, na pewno spotkałbyś się z całą masą problemów zarówno juz przy montażu jak i w poźniejszej exploatacji (jesli tak to można nazwać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">) co też generuje dodatkowe koszta...

myślę że jeśli w ogole myśleć o zamontowaniu czegoś takiego w aucie to trzeba byłoby je do tego odpowiednio przygotować no i mieć odpowiednie zaplecze warsztatowe i 'know-how'

ogólnie myśle (mam nadzieję że się nikomu nie narażę), że silnik diesla Vectry nie jest najwdzięczniejszą bazą do tego rodzaju przeróbek.. ma kilka słabych punktów które mogłyby się dać we znaki w krótkim okresie czasu..

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

chyba że kolega miał na myśli dorzucenie 'gazu' do diesla (rozwiąznie inne niż w benzynie - bodajże mieszanka ropy z gazem w stosunku ~80/20), bo i o takim rozwiązaniu swego czasu czytałem i bardzo mnie zaciekawiło m.in. ze względu na to, że podnosiło sprawność silnika, czyli jego moc i moment obrotowy.. ale to juz jakby odrębny temat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ogólnie albo rozejrzyj sie za chipem albo zmien samochód na mocniejszy.. (biorąc pod uwagę koszta inst. podtlenku wyjdzie Ci nawet taniej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitro w dieslu ani nie jest drogie ani niebezpieczne dla silnika ani tez trudne w montażu.

Jest tylko nieznacznie droższe niż dobry program.

Natomiast jesli chodzi o opłacalność tuningu - własciciel sam musi sobie odpowiedzieć czy warto.

Zawsze lepiej jest zmienić samochód na taki z mocniejszym silnikiem seryjnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ok koledzy chciałem tylko wiedzieć jakie jest wasze zdanie dzięki pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

z ciekawości.. bo sprzęt z linka który podałeś nie był jakiś specjalnie tani..

pytanie gdzie i za ile: można cos takiego założyć? napełniać instalację?

i czy nie pociąga to za sobą przeróbek dolotu/wydechu? ciekawe co z naszym EGR'em

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> no i pewnie temperatura spalin znacznie wzrasta, co z katalizatorem np.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po informacje techniczne, ceny itp zapraszam na pw

kupić, zamontować i zatankować można u mnie, jak i każdego innego dystrybutora NX w polsce.

Nitro to najtańsze konie mechaniczne w przeliczeniu pln/Km

Edited by Harm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee mi nie chodzi żebyś mi przedstawił oferte handlową tylko przybliżone koszty pi razy drzwi..

czym to sie je i ile to kosztuje w porównaniu do podniesienia mocy przez np. chip-tuning

bo rozumiem że jakbym cos takiego zakładał (choć zainteresowany nie jestem) to musiałbym na nabicie butli specjalnie do łodzi jechać? :/

uchyliłbyś rąbka tajemnicy to może kogoś to zainteresuje/zaspokoi czyjąś ciekawość

jak kolegi który zakładał temat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

na forum cen nie będzie, zainteresowani wiedzą gdzie się zgłosić.

Stacje tankowania tak samo jak innych przedstawicieli znajdziesz na stronie www.nxpolska.pl

tam też możesz sobie poczytać o systemach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...