Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Outsider

p0400 i co dalej ?

Recommended Posts

Poczytałem trochę na temat błędu p0400 na forum jednak nie znalazłem nic co by pasowało do mojej sytuacji...

Przy odcinkach na których muszę trochę częściej pohamować wyskakuje mi check (gaśnie po jakiejś chwili). Po podpięciu kompa ukazał się moim oczom błąd -->

Please login or register to see this quote.

1. zostały sprawdzone wszystkie przewody podciśnienia, powymieniane te gumowe kolanka które były "wadliwe"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

2. podpięcie wakuometru do pompy vacu nie wykazało błędnego ciśnienia

3. został wyczyszczony kolektor ssący (wg porady ze strony głównej forum VKP)

4. wymieniłem zaworek między serwem hamulców a pompą vacu (bo też były głosy, że może to być jego wina)

5. elektrozawory są ok

6. szybkozłączka też ok

Na chwilę obecną brakuje mi już pomysłów.

Dodam, że auto jeździ normalnie nie mam żadnych problemów podczas przyspieszania czy ostrzejszej jazdy (o ile w DTLu można ostrzej jeździć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Niniejszym zwracam się z prośbą o pomoc. Może macie jeszcze jakieś pomysły co to może być ? Ewentualnie może ktoś napisać co na to TIS ?

edit: dodany pkt 6

Edited by Outsider

Share this post


Link to post
Share on other sites

....pozostał EGR do sprawdzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko czy przypadkiem EGR nie odzywałby się również w innych momentach? Bo check zapala mi się tylko po gwałtowniejszym hamowaniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...p0400 wywala również przy zaślepieniu EGR.....wakuometr podepnij dla pewności do węzyka który dochodzi do EGR ....jeśli cisnienie będzie ok....to uszkodzony jest EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Please login or register to see this quote.

Bo niesprawnośc egr często właśnie wychodzi przy hamowaniu,gdy serwo "zabiera" trochę podciśnienia. Wyjmij egr , zobacz czy trzyma podciśnienie , czy grzybek nie kręci sie w koło osi-jak tak to do regeneracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...