Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest marcinn89

dymi na niebiesko na rozgrzanym silniku

Recommended Posts

Guest marcinn89

Witam.

Mam taki problem otóż mam vectre 2.0 16v i strasznie mi zaczyna kopcić na niebiesko gdy silnik osiąga 92 stopnie podczas gdy pracuje na biegu jałowym, dodam do tego ze mam wypalony katalizator bo wydobywa się z niego metaliczny dzwiek i jak się odpali samochód na zimnym silniku to coś w nim stuka(w katalizatorze). Jezdze na oleju Mobil 1 10W/40 pół-syntetyk. Prosze o pomoc co może być nie tak z moją Viki.

Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelniacze i pierścienie do wymiany. Poszukaj na forum, jest dużo tematów z tym związanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sądzę, że masz dziurę w tłoku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie z kolei potrafi puścić dyma przy ruszaniu już na rozgrzanym silniku np. ze świateł, ze względu, że auto mam od niedawna na pierwszy ogień pójdzie wymiana oleju (obecny jest już mocno przepracowany), następnie uszczelniacze i ewentualnie pierścienie ... taką diagnozę postawił mój mechanik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcinn89

kurde ten samochód mnie doprowadzi do bankructwa ;((( kurde dzis jeszcze po przejechaniu 200m samochód nagle przerywa i zapala się kontrolka od silnika, i dzis rano na zimnym silniku strasznie cieżko zapalił a mianowicie gdy przekreciłem kluczyk w stacyjce odpaliła tak jak zawsze czyli na dotyk ale po seknudzie zgasł i potem dosyć cieżko go było odpalić czy to tez jest z tymi uszczelniaczami związane ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe, że zawór recyrkulacji EGR zasyfiony, u siebie będę czyścił i zaślepię chyba ... poprzedni właściciel mówił o nim, symptomy jak u Ciebie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcinn89

No właśnie co sądzicie o zaślepieniu zaworu EGR czy to jest trwałe i czy nie będę miał żadnych innch problemów?? bo dość drogo on kosztuje jak na moją kieszeń hehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Share this post


Link to post
Share on other sites

raz nie ten dzial

dwa odczytaj sam bledy skoro sie zapalila kontrolka

wszystko znajdziesz na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...