Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Karol.R

szukam pomocy

Recommended Posts

Guest Karol.R

Witam

Jestem na forum pierwszy raz i myślę ze ktos mi pomoze

posiadam opla vectre B 2.0 DTH i mam mały problem...

Jechałe sobie około 100km/h gdzy dodalem gazu silnik naglezgasł. nie chciał odpalic

odkreciłem filtr paliwa był suchy. gdzy zalałe filtr paliwa olejem napędowym silnik zapalił lecz przejecham 4-5 km i znowuzgasl. kupiłem mu nowy filtr paliwa lecz gdy go zapaliłem pochodził prawie godzine i znowy zgasł. sprawdzałem czy smok jest czysty jest czysty jak łza. sprawdzałem czy przewody od paliwa są drożne i sa drozne.

Nie mam pojęcia co robić... POMOCY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w dieselach nie siedzę, ale napewno ktoś coś doradzi.

Może na początek błędy zczytać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sie też na klekotach nie znam, ale bym pompe paliwa sprawdził

Share this post


Link to post
Share on other sites

....krecił się godzinę.....sprawdziłeś po tym jak zgasł czy paliwo jest w fitrze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygłąda to na nieszczelną obudowę filtra. Złącz ze sobą dwa przewody te przy fitrze a pomiedzy nie wstaw zwykły filterek jak od malucha. Wtedy wyeliminujesz nieszczelność i będziesz wiedział co dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karol.R

zrobie tak jak doradziłeś.

własnie nie było paliwa a przez ten czas co był zapalony co kawałem przerywał i spadał z obrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest damian17td

Please login or register to see this quote.

ten sam mam klopot wlasnie w tej chwili tylko silnik troszke inny ,wszystko juz sprawdzone filtry wymienione wszystko odpowietrzone i dalej klopot:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

....to może być obudowa filtra nieszczelana lub odcinek przewodu paliwowego między ssakiem a filtrem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karol.R

teraz zmieniłem paliwo bo było takie trochę jak napój i chodziła elegancko dopóki silnik sie nie nagrzał. teraz przerywa tak samo i czasami gaśnie lecz zapala i dalej chodzi czasami przerywając:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a o tym nie wspomniałes że jeżdzisz na kropelce w baku....minimum 10 litrów to zasada....

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_klaps.gif" alt=":klaps:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nikt nie wpadł na to - że może koledze paliwa brakować

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_woot.gif" alt=":woot:"> buhahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karol.R

w zbiorniku miałem 35 litrow.

chyba nie macie mnie za takiego debila.

teraz nalałem nowego 30 litrów i to samo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Mam to samo. Gaśnie mi w czasie jazdy na ciepłym. Filtr paliwa ominięty, wstawione przezroczyste przewody - na dojściu do filtra i na powrocie z pompy do zbiornika. Na dojściu paliwa przed filtrem widać bąble powietrza. Na powrocie paliwo bez powietrza. Szukam nieszczelności już szósty tydzień, trzeci warsztat jutro zmieniam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod spodem samochodu masz chyba dwie szybkozłączki takie same jak przy filtrze paliwa, może o coś zaczepiłeś spodem i się któraś poluzowała ?, daj mu paliwo na krótko przed filtrem z butelki i powrót do butelki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

....6 tygodni walki....brawa za cierpliwośc!

napisz koniecznie co robili tyle czasu ....przyda sie ta wiedza nam wszystkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karol.R

dawałem dzisiaj swojemu na krótko i to samo...

zaciągnąłem go do warsztatu i powiedzieli mi ze poszła płytka w pompie i będzie kosztowało ze 2000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak by ci zdechła płytka na pompie to już auto nie powinno odpalić. 2400 regeneracja pompy CAŁEJ. można zmienić sterownik ale musi być dobry mechanik. bo mogą więcej szkód narobić.

A z tym przerywaniem i gaśnięciem to ciężka sprawa. jak już ktoś szuka przyczyny przez 6 tyg. Na pewno gruntownie prześwietlić wszystkie przewody paliwowe, dokładnie sprawdzić filtr i uszczelkę.

Edited by gruszka98

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karol.R

nie wiem dzisiaj mają podłączyć pod komputer zobaczymy...

przewody sprawdzałem i były dobre może po prostu czujnik sterowania paliwem poszedł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może komp coś pokaże. Ale ja uważam że to nie pompa, zwłaszcza że problem się zaczyna już po odpaleniu auta. U mnie jak strzeliła pompa ta auto zachowywało się całkiem normalnie, żadnych kontrolek nic tylko zapalić nie chciało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę to dziwne się robi bo mówisz że nie było paliwa w filtrze a jak podłączyłeś obieg zamknięty to też auto gasło. Sterownik pomy nie ma wpływu na to że nie masz paliwa w filtrze.

Spróbuj jeszcze raz dokładnie opisać objawy i co już sprawdziłeś to może będzie wszystko jaśniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Please login or register to see this quote.

Mam wrażenie, że nic mi nie zrobili. Każdy podchodził jak do jeża. Codziennie słyszałem "jutro się zrobi". W rzeczywistości to żaden z tych niby fachowców nic nie umie. Byłem cierpliwy, bo mam służbowe auto i mogłem sobie pozwolić na uziemienie własnego.

Sprawdzony smok, założone przezroczyste przewody, ominięta obudowa filtra... Zapowietrza się na drodze ze zbiornika do filtra. Trawersy zrobione profilaktycznie w lutym, przelewy tak samo.

Powiedzcie, czy to może być nieszczelność korpusu pompy, jeśli na powrocie jest bez pęcherzyków powietrza? Powietrze pojawia się tylko przed i za filtrem... Na zdrowy rozum, to gdyby nieszczelny był korpus pompy to byłoby powietrze na powrocie.

Edited by andrzejbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem taki przypadek że po założeniu przezroczystych wężyków opaski były zbyt mocno dociśnięte i zaciągało powietrze.

cyt.

Zapowietrza się na drodze ze zbiornika do filtra.

Na zdrowy rozum, to gdyby nieszczelny był korpus pompy to byłoby powietrze na powrocie.

Szukaj powietrza przed pompą, nawet jak pompa padnie to powietrza nie powinno być ani pęcherzyka !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

....najtrudniej w tych warsztatach o rzetelnośc i logikę działania....sam to przechodziłem..

W ssaku wymieniali zaworek potem obudowe fitra i oringi na przewodach potem zaworek przy pompie potem ucieli przewody między filtrem a pompą wsztukowali jakies nowe weżyki..nastepnie wymienili uszczelniacze wtrysków i nadal się zapowietrzała....na końcu powiedzieli że chyba pompa.....artyści .....brak słów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Please login or register to see this quote.

O jakim zaworku piszesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

....w ssaku jest zaworek zwrotny....sam tego nie widziałem ,ale opieram sie na tym co powiedxiał mechanik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...