Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czapliniak

Podciśnienie Vectra B 2.5v6

Recommended Posts

Witam.

Czy ktoś dysponuje wiedzą na temat wężyków podciśnienia do opla Vectry 2.5v6 (x25xe)?

Auto kupiłem niedawno i trochę kuleje.

Chyba nie pali na któryś gar z tyłu.

Znajomy stwierdził że podobnie może zachowywać się jak będzie błąd w wężykach podciśnienia.

Tak czy siak mój OPCOM nie zczytuje żadnych błędów z silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba byś musiał dysponować dokładnymi zdjęciami komory silnika żeby porównac ich rozmieszczenie w swoim aucie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tyle to wiem ale twoja odpowiedz nie posunęła mnie nawet o krok do przodu co można uznać że jest bezcelowa.

Widać że nie widziałeś na oczy 2.5v6. Więc za ogólne porady podziękuje.

Temat dotyczy schematu połączeń i tego się trzymajmy

Edited by czapliniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe

kolego nie unos sie tak

akurat moby widzial V6

wiec takie haslo jest nie na miejscu

zrob fotke komory

wszystkich polaczen

moze cos wypatrzymy zle podlaczonego

btw pod dolotem jest tylko jeden wezyk od przepustnicy

reszta idzie bokiem

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

gawlak wie co mówi ,kilka rozkreciłem, a sam posiadam dwie sztuki V6-wiec wiem o czym mówie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybacz jeśli Cię uraziłem ale jako profesjonalista to nie popisałeś się poprzednim postem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

profesjonalistą nie jestem-raczej hobbystą kolego

a podaje ci najprostsze rozwiązanie,skorzystaj lub nie ,potem komentuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK.

Dzieki.

temat bezsensowny od początku.

Proszę o zamknięcie lub skasowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czemu do zamknięcia ?

może ktoś jednak dysponuje takim schematem ,sam chetnie takowy zobacze/skopiuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bezsensowny tylko zrob zdjecia komory silnika dokladne i wrzuc na forum a nie sie unosisz i prosisz o usuniecie. W x25xe jest masa podcisnien i nikt zgadywac nie bedzie.

poza tym jesli mowisz o tym silniku kotóry masz w zdjeicu profilu to kolego jest y26se a nie x25xe a to zasadnicza roznica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się kolego w profilu jest Y26SE.

Ale to moje byłe auto.

W obecnej VB jest X25XE, na domiar złego jest jeszcze instalacja LPG więc też dodatkowo trochę zasłania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak nie pali na jeden gar to raczej wina kable/świece/cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewka zmieniana niestety na zamiennik.

Świece oglądane przez mechanika przy badaniu ciśnienia i wyglądały dobrze, tzn. miały prawidłowy kolor.

Tak więc chyba trzeba wymienić kable.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrob test, psiknij na kable i cewke woda i w nocy odpal silnik i sprawdz czy przy dodawaniu gazu skacza iskry. Niby mało miejsca ale u mnie widać jak skaczą na kablach drugiego rzędu cylindrów.

Szkoda ze cewke masz w zamienniku. A czy nie pracuje na jeden gar na gazie i pb czy tylko gaz?

Poza tym swiece na gazie to po 20 tyś smietnik, nie wazne ze mają kolor odpowiedni, wazne ze mogl sie juz wypalić rdzeń, szczelina sie zwiększyła i iskra moze byc za slaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienione przewody (Bosch - 265 zł) i świece (NGK po 17,5 zł sztuka)

Jest lepiej. Dużo lepiej.

Jestem umówiony ze znajomym na porównanie na żywo podciśnień.

Pytanie z innej beczki.

Chodzi o zawieszenie silnika.

Z lewej strony tak mniej więcej od końca filtra do tylnej głowicy.

Czy wie ktoś jaki jest numer tej części i czy pasuje od innej Vectry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sie nazywa drązek rekacyjny silnika, ewentualnie poduszka ale nie radze kupowac zamienników oraz do innych wersji silnikowych. Oryginał kosztuje sporo ale jak chcesz to dam Ci namiar na gościa w wawie który mi zregenerował lepiej niz fabryka wypuscila za 150 pln

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, temat dotyczył schematu układu podcisnień w silniku X25XE... Ja równiez tego szukam, może ktoś posiada i by sie podzielił?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej nikt nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szangala

Witam.

W mojej V 2.5 v6 nie otwierają się zawory podciśnienia [ są sprawne sprawdzałem].

Czemu czy ktoś wie co z tym zrobić jak to naprawić, kiedy one powinny się otwierać.I co nimi steruje.

A istnieje jakiś schemat elektryczny tego podciśnienia, może w tym tkwi problem.

Drugi problem to odkurzacz, na zimnym się nie włącza [jest sprawny t.z.n. sprawdzałem na krótko ]

Dzięki za pomoc.

Poradziłem sobie problem był w elektryce. Jakby ktoś miał podobny problem zapraszam to pomogę.

Edited by szangala

Share this post


Link to post
Share on other sites

to napisz tutaj co zrobiles

a nie jakies tajemnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam taki schemat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szangala

Np. u mnie zawiodły połączenia elektryczne przed komputerem [ w gumowej harmonijce przy przegrodzie czołowej są połączone kable które się utleniaj ] i w tym był problem.

teraz po trasie idę spać ale ale jutro zrobię jakieś fotki i wkleję.

Please login or register to see this quote.

To wklej ten schemat

A co do podciśnienia to mam na luzie sprawny elektrozawór.

Jakby ktoś chciał sprawdzić to zapraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

siemka odkopuje dinozaura ale pilnie potrzebuje pomocy.

od przepustnicy idzie taki cienki wężyk, chyba pod dolotem, gdzie on wchodzi???? bo po demontażu dolotu mam problem z tym wężykiem

HELP HELP HELP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten wężyk wchodzi do regulatora paliwa po kolektorem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz to na jakimś rysunku??

zerknij tu:

EDIT:

dziękuję, naprowadziłeś mnie idealnie rozbiórka wpięcie i poskładane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ciekawe co by było jakbym tego nie założył ?

ok wielkie dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

duuuże piwo dla Ciebie :]

Edited by Lesiu1123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...