Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest tomek230983

wyższa temperatura po założeniu instalacji LPG

Recommended Posts

Guest tomek230983

Witam wszystkich klubowiczów, zapisałem się do klubu przypadkowo, ponieważ mam problem z moją viki więc kto mi najlepiej doradzi jak nie właściciele tej że marki. Vectra b combi 1.8 16 v wszystko ok temperatura płynu chłodniczego 85 stopni w czasie normalnej jazdy do czasu założenia instalacji LPG, po tygodniu jazdy na nowiutkiej instalacji gazowej zauważyłem że silnik już nie utrzymuje stałej temp ( w czasie normalnej jazdy nie w korku) dociąga do ok 92-94 stopnie następnie spada do ok 87 stopni, znowu 92 i tak w kóło, więc z problemem udałem się do monterów tej że instalacji LPG, tam usłyszałem " to wina termostatu dla upewnienia się; wyjmij go " ok tak też zrobiłem i co; sytuacja ta sama z tym że rozgrzewa się znacznie wolniej ale i tak uzyskuje temp ok 92 stopnie. Dodam że wentylator włącza się przy ok 92 stopnie a pompa wody pracuje należycie, czy po założeniu nowego termostatu wszystko wróci do normy ? czy poprostu silnik na gazie grzeje się bardziej ? czy to poprostu uszczelka pod głowicą, bardzo proszę o jakąś poradę lub wyjaśnienie tego zjawiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdaje mnie się, że silnik pracujący na gazie ma taką samą temperature co silnik na benzynie ...

temat o takim samym problemie jak twój :

Please login or register to see this link.

bardziej ogólnikowo o temperaturze w silniku łopla:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo masz źle wpięty reduktor albo montaż instalacji zbiegł się z ociepleniem i poprostu nie wyrabia chłodnica. Zobacz czy nie jest zabrudzona. Ja też mam taki problem. W tamte lato strasznie się grzał. Wymieniłem uszczelki, pompę, czyściłem wszystkoi i dopiero wymycie chłodnicy lekko pomogło. Jak zrobiło się chłodniej to problem ustąpił ale teraz znowu się zaczyna. Czekam na nową chłodnicę bo teraz powyżej 100 km/h temperatura idzie jak oszalała pomimo tego, że wentylator cały czas chodzi. Pomaga dopiero włączenie ogrzewania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...