Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Galik

Nie chce chodzic na benzynie

Recommended Posts

Guest Galik

Witam!niedawno zakupilem Vectre A 1,8 w gazie.Na lpg chodzi jak strzala ale na benzynie strasznie sie muli i zwalnia a kiedy sie zatrzymie to gasnie.zna ktos moze przyczyne??

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ten gaz to sekwencja ?

może wtryski

moze pompa paliwowa

moze sonda lambda

check ci sie swieci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Galik

gaz jest zwykly...a check kiedys mi tam mignal ale teraz spokoj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to spoko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ale jeszcze pozostałe rzeczy sprawdź

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego opisu to i wróżka nie da rady

zmień filtr paliwa

sprawdź pompę

zalej dobra benzyna i przegoń

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Galik

no wlasnie ostatnio jak tak troche ja poprzeciagalem na obrotach i przejechalem pare km to jest ciut lepiej.moze zaoksydowal gaznik od tego ze caly czas na gazie smigam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Karcios

Witam ponownie po przerwie podepne sie pod temat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sprzedalme moja vectre wujkowi i on zainstalowal gaz przypomne silnik 1.6 8v. Gaz jest prostej konstrukcji parownik cometa chyba tak sie nazywal wymieniali juz 3 razy parownik bo ciagle byl nie szczelny. Objawy samochodu na benzynie nie zabardzo chce ciagnac tak jak by sie przez chwile przy ruszeniu przydusil i potem juz jedzie. Na gazie po odpaleniu silnika i przelaczeniu go na gaz zdarza sie ze silnik caly drga i bardzo mocno jak by sie dusil gazem. Po przejechaniu kawalek tak ze temperatura wchodzi na 80 to zaczyna to zanikac. Auto bylo sprawdzane na komputerze wykasowano mu stare bledy nic nie bylo jak mowil mechanik ze nie wykrywa zadnej awari odpial silnik krokowy ze nie bierze udzialu w gazie jakos to elektronicznie zrobil. Powiedzcie mi co jest grane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jeszcze jak miałem zwykłą instalke gazu też miałem że na benzynie ciężko miał się zebrać i się dusił mi akurat pomogła wymiana krokowca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...