Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
sm76

proszę o pomoc

Recommended Posts

Witam,

mam taki problem VECTRA B 1.8 16V benzyna w czasie jazdy poszła pompa wody i silnik zgasł i już nie odpalił. Czy jest możliwe, że coś się jeszcze stało ze silnikiem?? Proszę o pomoc bo jestem w tym zielona.

Pozdrawiam Zuza

No jak zgasł i nie odpalił (a wiesz że to pompa) to raczej sporo się mogło stać...

Niestety w tym przypadku diagnoza przez neta za wiele nie da - trzeba do mechanika zaciągnąć

Jeszcze napisz skąd wiesz że to pompa

Dzięki, ale już wiem co się stało... cała pompa się rozwaliła a jak wiesz (ja dopiero teraz wiem) ona jest połączona z paskiem rozrządu i jak na razie to trzeba rozebrać silnik i zobaczyć co dokładnie się stało. Wiem tylko że nie ma ciśnienia na dwóch garach a to jest zły znak. Chyba czeka mnie remont silnika. Od razu wiedziałam że pompa wody, bo cały silnik od strony rozrządu był mokry a zbiornik na płyn chłodzący był pusty. Strzeliła od razu, całe koło zębate w tej pompie, które jest napędzane przez pasek rozrządu odleciało... Dzisiaj po południu będę wiedzieć więcej to napiszę jeśli chcesz

Pozdrawiam Zuza

Guest dnicpon

Ta usterka może okazać się kosztowana niestety.

JUŻ SIĘ BOJĘ

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">