Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest robertoz

Awaria w drodze.Pompa czy elektryka?

Recommended Posts

Guest robertoz

Witam.W piątek wybrałem sie moją viki w polskę....no i pech po 200 km auta padło.stanęliśmy na stacji i po pół godzince jak przekręciłem kluczyk to od razu pali się kontrolka silnika i auto nie chce zapalic.na samostarcie chodzi ale jak przestaję psikac od razu staje.Trup.Kontrolka zapala sie juz od momentu włączenie zapłonu.Pierwsza diagnoza-pompa,ok.190 tys na liczniku no to pewnie padła. Ale jak auto ostygło,ale tak porządnie to zapaliło od kopa i normalnie jeździ,jak temp.doszła do 85 st,. koniec ,kontrolka silnika i trup, nawet w czasie jazdy wyłącza się silnik. No i znów ,ostygł ze 3 h ,zapalił normalnie i tym razem to wjechał już na lawete i do domku....

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wiadomo,po weekendzie pojade na kompa i będzie wiadomo ale może wczesniej ktoś z kolegów doradzi, a może to coś z elektryki a nie pompa bo przeciez na zimnym jeździ, turbo chodzi ,full power. Wczesniej zadnych niespodzianek i kontrolek nie było.Nie grzeje się.Dzięki.

Edited by robertoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wtyczka,kabelki przy sterowniku albo sterownik.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Czegoś takiego to sie nie spodziewałem....myślałem że pompa kaput...na kompie wyszedł błąd pompy i zapowietrzenia pompy.Fakt zaraz po awarii odkręciłem filtr to paliwa nie było.Mechanik odkręcił smok którym zaciąga pompa paliwo z baku i był tak zap..... że historia.Po wyczyszczeniu auko hula .

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_yahoo.gif" alt=":yahoo:">

Wszystkim kolegom którym od czasu do czasu na sekundę zapala sie kontrolka silnika i autko na chwile przestaje ciągnąc polecam przeczyszczenie tego smoka,wierzcie mi po 190 tys przebiegu sitko będzie na bank mniej lub bardziej zatkane.Pompa później musi 3 razy mocniej pracować żeby zaciągnąć no i przez to czasem zapala sie kontrolka.

Edited by robertoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie zabardzo kumam co nazywasz ..smokiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale jak dostać sie do smoka, trzeba chyba demontować tylna kanapę, czy jest dojście z innej strony? czy trzeba później odpowietrzyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Please login or register to see this quote.

No chodzi o tą rurke która zaciąga paliwo z baku,tam jest takie sitko żeby wieksze śmieci zatrzymać.Właśnie to było u mnie zabite syfem na amen.Jak dobrać sie do smoka to nie wiem.Po całej operacji czyszczenia nic nie było odpowietrzane.

Edited by robertoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...