Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest 19gieksa64

Strzal i miazga

Recommended Posts

Guest 19gieksa64

Witam posiadam II generacje gazu ostatnio jak jechalem moja VIki i stanolem na swiatlach a potem chcialem ruszyc uslyszalem huk i sie okazalo ze rozwalilo mi obudowe filtra powietrza dodame ze mialem zabezpieczenie w postaci klapki na filtrze powietrza na regulacji bylem jakies 1,5 tyg temu swiece i kable wymienione jakies 4 miesiace temu czy ktos wie co moglo byc przyczyna tego??czy te zabezpieczenia przed wystrzalem sie wogule sprawdzaja??aha dodam jeszcze ze jak kupowalem auto to niebylo zaczepow na filtrze powietrza a ja je potem dokupilem.

czekam na jakies sugestie

Edited by 19gieksa64

Share this post


Link to post
Share on other sites

W instalce IIgen to typowe że czasmi może strzelić. Jeśli byłes na regulacji to może należy kupic nowy filtr powietrza bo może jest zapchany i przy większym poborze powietrza mieszanka robi się za uboga i bum. Klapka to tylko ogranicza skutki wystrzału a nie wyeliminuje całkowice skutków wystrzału gazu.

Ja po strzale musze zakładac z powrotem zapinki na obudowe ale mam je na gumkach to mi juz nie giną.

Teraz zakupiłem druga klapke i niedługo ją zamontuje. bede miał dwie sztuki.

Strzelanie może być od; złej jakości kable, stare świece, lecz to napisane że kolega wymienił.

Głównym powodem jest zuborzenie mieszanki podczas jazdy.

Ja bym sprawdził tą klapke co masz czy ni jest gdzieś zparciała guma i szczelnośc dolotu zaraz przy przepustnicy , czy tam się czasem coś nie rozszczelniło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 19gieksa64

filtr powietrza byl takze wymieniany za mojej kadencji i tez w niedalekim terminie ok 3-4 miesiace no nic jutro pojade na regulacje i to zalatwiac to bede bogatszy o doswiadczenie dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo gazownik nie umie ustawić porządnie albo klient przyjeżdża na regulację i każe gazownikowi ustawić tak żeby jak najmniej palił - i takie są skutki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 19gieksa64

hmmm w sumie na regulacji bylem jakos 1,5 tyg temu moze zle wyregulowal do momentu regulacji nic sie niedzialo (a musialem jechac bo mialem wymieniany reduktor i rurde dolotowa)??nic niemowilem zeby malo palil czy cos takiego a z tego co wiem to gazownik jest sprawdzony i niby dobry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego szybciej znajdziesz odpowiedź na www.lpg-forum.pl - ja tam znalazłem pomoc a nie tam wróżenie z fusów. Może to , albo to.. Tu potrzebna jest konkretna diagnoza. W Polsce jest dużo pseudo gaziarzy co instalują nieprawidłowo a później zrzucają na klienta winę a jeszcze więcej domorosłych gazowników co w życiu nie mieli gazu w samochodzie i doradzają. Na stronie jest lista dobrych zakładów w każdej okolicy ( szukaj u moderatorów pomocy )

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...