Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mariok24

Vectra b dti 16v nie pali

Recommended Posts

Witam. Bardzo proszę Was o pomoc.

Przedwczoraj normalnie jeździłem moją viki. Wczora próbowałem pojechac na grila. No i nic. Auto odmówiło posłuszństwa, rozrusznik kreci. Filtr paliwa wymieniony w marcu. Sprawdziłem połaczenie przewodów paliwowych, ciśnienia. Podłaczyłem pod kompa wyskoczył tylko błąd p0400. Auto odpaliłem na plaka (po 40 minutach). Pochodził około 10 min, po przygazowaniu zgasł. Potem nie mogłem go odpalić. Próbowałem na zaciąg. Sterownik pompy naprawiany około 1 roku temu. Co może być przyczyną awarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeśli naprawiałes tylko sterownik ....i odpaliła tylko na placa i to po 40 minutach.....to pompa...albo brak.... paliwa w baku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Paliwka dolałem około 5 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nico85

a pewny jestes ze to paliwko dochodzi do pompy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jestem ze Szczecina może znacie kogoś kto potrafi zdjagnozować usterkę. Pomocy.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chociasz nie wiem dokładnie co to jest bo sam czekam na interfejs,to brakuje mi na forum takiego nazwałbym cwaniactwa MECHANICZNEGO bo np.-moze to być czujnik wału ale jak go sprawdzić nie demontując,może to być sterownik ale tu trzeba interfejs,a może nie sterownik jeżeli podaje ciśnienie na wtryski -chodzi poprostu o zebranie wiadomości jak sprawdzić w prosty domowy sposób pewne elementy.Widziałem jak mechanik nie podłanczając pod komputer przebił jedną z żył czujnika wału załączył zasilanie sprawdził napięcie na nim i już wiedział czy do smietnika czy dobry.NO ale dlaczego my takie cuda mamy znac.Poprostu przy pomocu interfejsu ,miernika i jakiś sprawdzonych sposobów idzie wiele sprawdzić tylko my nie znamy tych sposobów a szkoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawda całkowita. A mechanicy dalej będą kroić kasę za pier....ły.

Dziś podmieniłem czujnik wału z innej viki. Niestety nie odpaliła. Autko odstawiłem do mechaniora Opel Grzesik - Niebuszewo. Zobaczymy co będzie.....

Odebrałem autko. Diagnoza padła pompa. Nigdy więcej vectra b dti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo nigdy więcej plaka :21:

Share this post


Link to post
Share on other sites

....oraz naprawiania tylko sterownika....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plak był po wszystkim. Pompe fregenerować tylko i wyłacznie całą. Przestroga dla potomnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...