Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest DIABLO1

VECTRA B 2.0 DIESEL

Recommended Posts

Guest DIABLO1

WITAM POSIADAM VECTRE B 2.0 DIESEL I MAM NASTEPUJACE OBIAWY OD PARU DNI JAK POJEZDZE TROCHE I ZGASZE SILNIK PRZEKRECE STACYJKE TYLKO DO MOMENTU AZ ZASWIECĄ MI SIE WSZYSTKIE KONTROLKI OBROTOMIERZ WSKAZUJE JUZ 3000 OBROTOW I MOGE ZAPOMNIEC O JEZDZIE GDY AUTO OSTYGNIE JEST OK I TAK W KOŁO

Edited by DIABLO1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukas26

pompa wtryskowa pada ci. ok3000 tyś czeka ciebie wydatek powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisz bez capstlocka i zatytułuj konkretnie ten temat bo pójdzie do kosza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapala się kontrolka awarii silnika (CHECK), podjedź na kompa, odczytaj błędy, wygląda to na problem z elektryką, może walnął tylko czujnik obrotów wału, bo przy jego uszkodzeniu wariuje obrotomierz i są problemy z pracą silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DIABLO1

dziekuje za odp .dałem rade oszukac moje auto w taki sposob ze od razu przekręcam kluczyk i pali jak nowe ,nie wiem na jak długo lecz ta usterka musi poczekac dlatego iz regenerowałem pompe wtryskową a to bolało finansowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ludzie czemu tak dziwnie odpisujecie? Zawsze czytam odpowiedzi "podłącz pod kompa" lub "pompa Ci siada". Wszyscy wiemy, gdy świeci się CHECK podpinamy pod kompa, lecz forum może być po to aby uniknąć wydania tych min. 50zł za odczyt błędów i zrobić to samemu, bo często jest to jakaś duperela. Po to jest szczegółowy opis co się dzieje, choć nie mówię, że czasem jest to nieuchronne. Dla tych, którzy sądzą, że zazwyczaj pompa siada. Mechanicznie wbrew pozorom jest ona bardzo trwałym elementem, siada zazwyczaj elektronika, choć nic nie dzieje się bez przyczyny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale jak siądzie to poprostu nie odpali. Ludzie którzy naprawdę się na tym znają już nawet nie piszą postów, bo ile razy można o tym samym pisać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Lesniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, to jest tak, że jak dzieją się jakieś dziwne rzeczy to najlepszym i najszybszym sposobem jest podpięcie się pod kompa. "On Ci prawdę powie"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Niestety przy tych autach robienie czegoś z elektryką bądź sterowaniem silnika bez diagnozy na kompie to jak wróżenie z fusów. Czasu młotka i przecinaka niedługo odejdą jeśli już nie odeszły i trzeba się z tym pogodzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tomekmvt

To w takim razie po co pisac na forum jak pod kazdym pytaniem moze byc odpowiedz podlacz pod kapa . To bez zadnego pytania i pisania na forum wiadomo ze najlepiej tak zrobic . Po to jest forum zeby pomoc w ewentualnym usonieciu problemu bez jazdy do mechanika. Wiadomo zeby zaoszczedzic pieniadze i cos sie samemu nauczyc przy okazji. To jest moje zdanie . A jak nie poskutkuja rady i pomysly innych bardziej doswiadczonych to dopiero wtedy do mechanika z samochodem. Po to jest forum moim zdaniem ale moze macie inne . Przepraszam ze nic nie wnioslem w temat .

Edited by tomekmvt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Podpiecie Techa to podstawa....inaczej rady sa jak wróżenie z fusów,a wydatek tych 50 czy 100 złotych to najlepiej wydane pieniądze przy awarii powodującej zapalenie się cheka.

Troche inaczej sprawa wyglada gdy błędów nie ma a auto grymasi....wtedy trzeba czytać ,a z tym wieloktronie są problemy stad powielanie tematów .

Jest jeszcze sprawa kosztów przy usuwaniu poważnych awarii tu Forum jest nieocenione ,pełne adresów dobrych warsztatów czy podpowiedzi czysto technicznych demontażu uszkodzonych częsci i sposobów naprawy.

Dopiero te porady dają na końcu poważne oszczędności finansowe i o to przecież chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...