Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest luki65

Demontaż pompy wtryskowej

Recommended Posts

Guest luki65

Wie ktoś może jak wymontować ten zaworek paliwowy, który znajduje się przy pompie wtrykowej??? Proszę o pomoc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukas26

o jaki zaworek chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rafja

kluczem, 17" bodajze

Edited by rafja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukas26

z jakiego powodu go chcesz wymontować?

ja zwiekszałem ciśnienie w pompie teraz to ma odejście

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luki65

Przykra sprawa...mechanizm dawkujący paliwo w pompie padł i trzeba wymienic...Wlasnie jest problem z demontazem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukas26

nie można odkręcić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rafja

tam sie dawkuje czasem otwarcia, co w koncu tobie padło?

i ktory zawór chcesz wymontowac? robiłes juz to kiedys?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luki65

Zawór regulacji dawki paliwa padł i trzeba go wymienić i właśnie z demontażem jest największy problem. Jest to zawór w samym środku pompy z dwoma przewodami do sterownika..Wygląda to tak jak na zdjęciu poniżej:

Please login or register to see this image.

Czy ktoś już demontował tą cewkę?

Please login or register to see this link.

I już wszystko jasne...

Uszkodzeniu uległa cewka dawkująca paliwo (Zawór regulacji dawki dokładniej)...Wymiana przyniosła zamierzane efekty, auto juz tydzień czasu pracuje bez zarzutu, co najważniejsze naprawa została wykonana bez konieczności demontażu pompy wtryskowej a koszt imprezy to 300zł (+/- 50zł za diagnostyke elektroniczną). Objawy były takie same jak przy padającej pompie lub sterowniku pompy...po rozgrzaniu auto szarpało na trasie by wkońcu całkowicie zgasło, co ciekawe check zapalał się dopiero gdy auto zgasło i przy próbie odpalenia juz gasł. Uszczerbek wykazała dopiero bardziej szczegółowa diagnostyka KTSem :)

Pozdrawiam.

Edited by luki65

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sklep

U mnie stało się to samo, takie same objawy, elekrtyk stwierdził że to zawór regulacji dawki paliwa. POwiedział żebym sobie to kupił. Pytanie gdzie to można kupić i jaka jest mniej więcej cena? Kolego możesz powiedzieć gdzie robiłeś naprawe.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ziomus

Witam,

nie wiem czy w dobrym temacie ale mam 2,0 di silnik i dziś autko śmigało jak zawsze i tu nagle po odpaleniu tyk i zgasło i nie chce już odpalić kreci normalnie raz jakby próbowało załapać ale nic i nie zaświecił się żaden CHECK ,

mam cicha nadzieje że może to paliwo ale kurcze wskazówka pokazuje 10 litrów i rezerwa nie świeci ....

autko narazie zostawiłem w centrum i wróciłem do domu pojadę po nie wieczorem jak temperatura opadnie troche ..... ale co myślicie może to pompka , albo jakiś czujnik od paliwa jeśli nie było by to paliwo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

łukasz jeżeli dobrze rozumiem czytając post , zwiększając ciśnienie w pompie nie jako wzmacniasz autko i ma większe "odejście" bezpieczne jest to dla pompy i pozostałych części ? a jak spalanie paliwa takie same czy większe

Edited by neo_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego a gdzie naprawiałes/ bo u mnie jest tak ze jak sie rozgrzeje to tez zaczyna co jakis czas przerywac a na wolnych obrotach potrafi zgasnac,niera tydzien przej. i nic sie niedzieje a nieraz zaraz po odpaleniu przerywa.Wydaje mi sie ze obiawy nieraz ustempuja jak na luie wkrece silnik na max obroty.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ciekawe jak niby zwiększyłeś ciśnienie w pompie...

Edit: pompka dopompowywal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:"> /R1985

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...