Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
PeZet

Demontaż licznika i układu przewietrzania

Recommended Posts

Proszę o pomoc jak w temacie. Jestem nowym posiadaczem Viki A. Jako, że po poprzednim właścicielu zastałem ciemność na panelu sterowania nawiewem postanowiłem potraktować to jako pierwszy mały mod. Przy okazji pomyślałem, że wymienię podświetlenie licznika na diodowe (białe). Przeczytałem poradnik co i jak, nawet sobie go wydrukowałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> - wkońcu latać za każdym razem na 3 piętro

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> Tak, więc odkręciłem osłonę pod kierownicą, wszystkie plastiki do okoła, schowek, przełącznik świateł, zegarek, i... zonk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> zlokalizowałem dwa cięgna ale trzeciego nie mogłem znaleźć. Próbowałem wyciągnąć panel sterowania nawiewem na siłę... wyszedł może ze 3 centymetry i koniec. Pomyślałem spoko, chwila wezmę się za wyciągnięcie licznika, śrubki poodkręcane i ten też wyszedł może na 10 centymetrów ale ani ręki tam wsadzić (za niego) ani go jakoś wyciągnąć. Proszę podpowiedzcie coś koledzy, bo podobno cała wymiana trwa 25-30 minut a ja siedziałem w aucie prawie 3 godziny i wymieniłem żarówkę w zegarku i zapalniczce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blush.png" alt=":blush:">

Edited by PeZet

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzecie cięgno masz za schowkiem a licznik może się trzymać na lince od prędkościomierza więc musisz jakoś tam wsadzić rękę i ją odpiąć jak i dwie kostki i dopiero wyjąć licznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie ! Poczytaj też moje posty i fotorelację z działu porad. Masz tam praktycznie na tacy co trzeba zrobić. Pamiętaj, że tam są plastiki które są kruche, więc nic na siłę, trzeba z wyczuciem to robić. Ja pierwszy raz też sporo czasu w aucie przesiedziałem. Teraz wiem co i jak. Na prawdę, kwestia wprawy i można rozbierać, modzić i cudować. Efekty pracy możesz zobaczyć u kolegów z klubu, możesz też u mnie

Please login or register to see this link.

tam masz dział galeria, możesz zobaczyć efekty końcowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź koledzy, będę musiał widocznie jeszcze kilka godzin posiedzieć w moim autku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> a czy bez wyciągnięcia sterowania nawiewem wyciągnie się licznik czy raczej bez szans?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Da się, licznik to jedna sprawa a panel sterowania nawiewem to druga, spokojnie zajrzyj do działu porad a masz tam napisane wszystko krok po kroku !

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie kierowałem się poradami i teraz nawet sprawdziłem - pkt. 9, żeby wyciągnąć licznik trzeba najpierw zdemontować sterowanie nawiewem. Patrze jeszcze na to zdjęcie z pkt 8 odnośnie demontażu nawiewu - to trzecie cięgno jest dokładnie za panelem nawiewu czy mi się wydaje? Z której strony wsadzić tam rękę - od boku (od strony schowka), czy wyciągnąć panel do przodu i dopiero wtedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

aby wyciągnąć panel, wszystkie 3 cięgna muszą być odhaczone, bo inaczej panel nie wyjdzie i na dodatek coś urwiesz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dlatego po którejś z kolei próbie wyciągnięcia "pół siłą" darowałem sobie. To czerwone cięgno z zdjęcia udało mi się chwycić od tyłu palcami ale tego trzeciego, którego jest poniżej jego już nawet nie wymacałem. Trzeba będzie wygimnastykować paluszki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_37.gif" alt=":37:"> a jeśli chodzi o licznik to trzeba go odłączyć od kostek i linki, prawda? Którędy? Jak wyjmę sterowanie oświetlenia to przez ten otwór wkładając rękę za nadgarstek ledwo końcami palców wyczuwam lewą kostkę.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rownie dobrze mozesz linke odpiac od skrzyni, jak masz problem z wlozeniem reki za licznik. Ja u sioebie juz wyciagalem licznik z 15x i bez problemu wypinam linke z licznika. Ale jak nie masz tego opanowanego to latwiej CI bedzie wlasnie od skrzyni odpiac i ladnie liczniczek sie wysunie na tyle zeby odpiac kostki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...