Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
hvast

Prośba o weryfikacje wykresu

Recommended Posts

Witam

Zawsze jeżdżąc moją niunią czułem że nie ma kopnięcia ( fakt diesel- powiecie), ale każdy mówił jak turbinka się włączy to powinno iść.

Dlatego po 3 latach skusiłem się na wizytę w hamowni. Poniżej zamieszczam wynik. Gość obsługujący potwierdził że auto nie idzie.

Proszę jakiegoś eksperta o ocenę wykresu oraz o radę co i w jakiej kolejności sprawdzać aby wyeliminować usterkę.

Z góry dziękuję hvast

Please login or register to see this link.

Edited by hvast

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Please login or register to see this quote.

Jak widać parę koników uciekło. Co się dziwić że to nie jedzie.Przyjmując że silnik jest sprawny technicznie,sprawdziłbym:

- przepływomierz

- elektrozawór turbiny

- kolektor dolotowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Super kolego.

Powiedz jeszcze jak dokonać tego. Czy podpinając TECH'a zdiagnozuje to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Od techa to bym wogóle zaczął, zobaczysz czy nie masz jakichś błędów i czy turbina dmucha jak trzeba.Jeżeli nie będzie błedów to najlepiej przepływke podmienić od kogoś i przejechać się ,różnica powinna byś spora w stos. do jazdy z uszkodzoną. Zawór turbiny pośrednio sprawdź pociągając mocna za cięgno przy tej małej metalowej puszce koło zaworka.Nie powinno dać sie ruszyć. A kolektor no to poprostu rozebrać i zobaczyć czy czasem otwory nie pozalepiane syfem.Sprawdzisz przy okazji czy klapki zawirowań nie zakleszczyły sie w pozycji zamkniętej właśnie przez ten syfek.(chociaż to sprawdzisz łatwiej pociągając za dźwignią od klapek i zobaczysz czy chodzą bez oporu)

Edited by robertoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...