Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest maverick1985

kontrolka silnika

Recommended Posts

Guest maverick1985

witam, mam pewien problem zapaliła mi się taka kontrolka pomarańczowa kontrolka oznaczająca układ elektroniczny silnika /

Please login or register to see this image.

auto nie chce za każdym razem zapalać, trzeba próbować po pare razy i czasami zaskoczy, przy 4.5 tys obr odcina jakby silnik, jak auto jest juz uruchomione to na biegu jałowym nie gaśnie trzyma cały czas swoje obroty. jak rozwiązać ten problem ? z góry dziekuje za podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze zczytać błędy. Można metodą na spinacz biurowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po drugie odcinanie obrotów przy 4500 obrotów jest objawem uszkodzenia czujnika wałków rozrządu. Jest nawet na forum fotorelacja z jego wymiany.

Po trzecie uzupełnij profil albo napisz jaką masz wersję silnikową.

Błędy musisz zczytać gdyż oprócz w/w czujnika uszkodzeniu mogły ulec takie elementy jak przepływomierz, czujnik wału korbowego i sonda lambda. Tak przynajmniej było u mnie.

Edited by Siekier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli masz ktorys z tych silnikow sam odczytaj bledy

Please login or register to see this link.

Edited by vici b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla formalności, odcinka przy 4,5 tysiąca jest objawem pracy silnika w trybie awaryjnym, nie koniecznie musi oznaczać problem z czujnikiem wałka, ale w Twoim przypadku również obstawiam tą dolegliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To proszę napisz, uszkodzenie jakiego elementu mogło by spowodować to odcinanie? Ja innego nie znam a przy x20xev miałem już chyba uszkodzone wszystkie czujniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

między innymi czujniki wałka rozrządu, wału korbowego,wypadanie zapłonu, nie wiem czy cewka przypadkiem też nie daje, uszkodzenia wewnętrzne sterownika ECU, utrata lub uszkodzenie danych zapisanych na wewnętrznych jego pamięciach.

Edited by JarekS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Siekier wieżę ci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Uwaga! NastÄpne posty bÄdÄce spamem bÄdÄ natychmiast kasowane a pisarze odpowiednio nagrodzeni!

{content}

Edited by MIR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...