Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest darooo7

Dawka rozruchowa w 2.0DTH

Recommended Posts

Guest darooo7

Czy zwiększenie dawki rozruchowej(startowej) z 3-5 będzie miało wpływ podczas jazdy na zwiększenie spalania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukas26

raczej nie będzie miało znaczenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rafja

jak wyzej. sam napisales: "dawke startową".....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

NIE

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">.

Ma to wpływ na odpalanie auta. Jak podniosłem u siebie zwiększyła się kultura odpalania w niskich temperaturach gdzie jeszcze świece nie grzały (stary soft).

Możesz jeszcze podnieść dawki paliwa o 5% i przekłada się to (paradoksalnie) na zmniejszenie spalania przez to że jest trochę "mocniejszy" i wcześniej zmieniasz bieg na wyższy nie kręcąc motora do wyższych obrotów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak koledzy wyżej piszą, dawki do góry,i jeszcze EGR-a można na minus dać :)Nie spowoduje to wiekszego spalania.

Edited by Bolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak najbardziej -20%, lub śruba fi 4 mm na wylocie solenoidu i egr jest zamknięty cały czas (tak jak u mnie)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i co daje zamkniety caly czas egr,mozesz mi to wytlumaczyc na chlopski rozum

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i co to jest ten selenoid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Selenoid to zawór sterujący, a zamknięcie go powoduje, że nie podaje spalin do powtórnego wypalenia i nie masz takiego wysokiego "EURO" - czystości spalin jaką powinieneś mieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak go zamknac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

sorki za ot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak jak napisał esiuabek, śruba w selenoid albo za pomocą op-coma przymknięcie go o 20%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a to opcome juz mam tak zrobione,nie wiedzialem ze sa 2 sposoby

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solenoid otwiera podciśnienie i grzybek egr'a się unosi otwierając kanał spalin do kolektora dolotowego przez co spaliny są dopalane jeszcze raz na tłoku. Jak zamkniesz wylot vaccu do grzybka to on się nie podniesie i tym samym silnik oddycha czystym powietrzem niezależnie od obciążenia, a solenoid wykonuje swoją funkcję bez kontroli poprawności czynności (bo nie ma żadnej kontroli poza sondą lambda).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darooo7

Please login or register to see this quote.

Zauważyłem że po dłuższym czasie odpalam auto to wyleci biały dym z rury czy to normalne.

Miałem problem z odpalaniem auta rano gdy dawka została zwiększona jest super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...