Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

slaw78

zawieszenie gwintowane do VC

Recommended Posts

Prosze o opinie i porade czy takie zawieszenie to dobry zakup do mojej viki?

Szukam coś do obnizenia auta.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem ciekawy opini nt. tego zawieszenia. Spytałem gościa od tej aukcji

Please login or register to see this link.

o zawieszenie do VC kombi i ot co mi odpisał:

Zawieszenia gwintowane LOWTEC do Opla Vectry C Caravan to koszt: 2635zł/komplet detal.

Na dzień dzisiejszy obowiązuje promocja na zawieszenia LOWTEC i koszt takiego zawieszenia to: 2160zł/komplet.

Zakres reg. wysokości: 00-70mm(przód)/20-60mm(tył).

Wysokość regulowana jest za pomocą kluczy dołączonych do kompletu i może być

przeprowadzana bez zdejmowania zawieszenia z samochodu.

Chciałbym usztywnić autko na wiosne lato jesień a w zime ustawiałbym najwyższy prześwit co by za pług nie robić... Sam nie wiem co o tym sądzić....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam bym poszedl w B6 albo B8.

Komplet B6 do viki to okolo 1100zl, B8 nie sprawdzalem, ale mysle, ze w 2kzl powinno sie zamknac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B6 B8 czyli ......?

Orientuje sie ktoś może co trzeba przszczepić z dawcy aby zmajstrować system ids+ ?

Edited by Marcin_Czosnek

Share this post


Link to post
Share on other sites

domyslam się, że chodzi o amorki bilsteina

b6 na przód kosztują ponad 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomylilem, myslalem, ze to cena za komplet.

tzn. za pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TA-Technix to popularne w Niemczech zawieszenia z nizszej polki cenowej. Mialem u siebie takie w VB jak ja przytargalem z Niemiec. Stosunek ceny do jakosci przyzwoity. Jednak nie wiem, czy bym kupil takie, gdyby nie to, z ejuz bylo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Raczej wolalbym drozsze, ale markowe zawieszenie. Takze dlatego, ze wyzszej klasy zawieszki zwykle daja sie serwisowac. A na polskich drogach wiadomo, zuzywa sie szybciej. Nie wiem, czy przy Technixie sie da. Zeby sie nie okazalo, ze tylko wymiana na nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markowe tzn. jakiej firmy? Lowtec to też niższa półka? Najbardziej odpowiedni by był system ids ale boje sie ze to za dużo roboty, chciałbym mieć możliwość regulacji coby na zime podnosić a w pozostałe pory roku nieznacznie opuszczać i usztywniać zawieszenie bo to fabryczne jest tragedia jak dla mnie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to jest za system IDS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I

Interaktywny System Jazdy (IDS) Opel Vectra dopasowuje się do indywidualnego stylu kierowcy. Optymalne warunki bezpieczeństwa jazdy zapewnione są poprzez idealne zsynchronizowanie współpracy poszczególnych elementów systemu IDS - mikroprocesorowego. Synchronizuje on działanie układu kierowniczego, zawieszenia i hamulców reasumując jak chcesz troche szybciej podróżować to zawieszenie sie obniża i utwardza, układ kierowniczy osłabia wspomaganie i wyostrzają sie hamulce, jak chcesz komfortowo płynąć to chodzi miekko i wyżej, znajomy ma w astrze III i rzeczywiście świetnie sie sprawdza....

Edited by Marcin_Czosnek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michpanek

Z tego co wiem to zawieszenie sie nie obniza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawieszenie sie nie obniza tylko utwardza, reszta sie zgadza chyba, chociaz co do hamulcow to pewien nie jestem.

Dokladnie to dziala w ten sposob, ze olej w amortyzatorze normalnie przplywa sobie przez 2 dziurki, a jak wlaczymy sport to przez jedna, bo druga sie zamyka - jest tam poprostu elektrozawor, zreszta mozna sobie w TIS'ie na schematach popatrzec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do gulfa można takie coś wkładać... i to nie temat do handlowania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżam temat, jaki dobry gwint polecacie? Sprawdzałem ofertę d2 racing i tain-a ale wydaje sie ze nie maja w ofercie nic do Opla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Mam gwint FK czyt mogę wyjąć sprężyny pomocnicze ?czy wtedy będzie twardszy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie zmieniaj konstrukcji zawieszenia.Nie badz madrzejszy od inzynierow. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...