Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest klekocix

Opis pinów złącza diagnostycznego

Recommended Posts

Guest klekocix

Witam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mam baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo pilną prośbę, czy macie może gdzieś opis pinów w złączu diagnostycznym? Mam tylko na dziś komputer i chcę posparawdzać kilka rzeczy, niestety na forum link do tej informacji przepadł mi w gąszczu innych wiadomości.

W szukajce wpisywałem:

"diagnostyczne", "diagnostycznego", opis pinów", "opis złącza" i oczywiście nic nie znalazłem.

Niestety, nie mam kabla diagnostycznego z kostką tylko same 3 kabelki, czerwony +, czarny - i zielony K.

Tak więc rozeznanie gdzie co podłączyć jest niezbędne.

Będę wdzięczny za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 7 masz silnik i ABS, immo, zegary, radio

8 to TID/MID, tempomat

Poduszki i ECC są (tu mogę się mylić) 12

3- automat, centralny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

EXTRA!!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tylko gdzie połączyć czerwony "+" i czarny "-"

Share this post


Link to post
Share on other sites

masa na 4, zasilanie na 16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

1 liczymy pierwszy pin od strony maski i pasażera? (innymi słowy prawy przód samochodu?)

I dalej góra-dół czy cały rząd jeden a później drugi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

Wieeeeeeeeeeeeeeeeeelki plus Kolego, bardzo Ci dziękuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIN KOLOR OPIS

1 ----------------------------- -----------------------------------------------------

2 ----------------------------- -----------------------------------------------------

3 BRĄZOWO-BIAŁY AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW, CENTRALNY ZAMEK, IMMOBILISER

4 BRĄZOWY MASA

5 BRĄZOWY MASA

6 BRĄZOWO-ŻÓŁTY

Please login or register to see this link.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

Koledzy, może by to podpiąć dla innych poszukujących tych cennych informacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesli niema 6 BRĄZOWO-ŻÓŁTY ECU

moze to byc przyczyna braku polaczenia z ecu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pin 6 nie był fabrycznie montowany we wszystkich VB.

Podaj typ silnika i rocznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

typ silnika to Z18XEL , a rocznik to czwarty kwartał 2000 , a w dowodzie 2001 .

numer ECU to 55 351 703 ziebens .

podlaczalem sie juz do OBDII ELM 327 , skanerem z wyswietlaczem , opcomem i tylko laczyłem się z ukladem komfortu , ABS , klimą ale nie z silnikiem i tak to jest jak się kupuje używane samochody .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik Z18 z 2001 roku nie ma pinu 6.

Połączenie z ECU jest na pinie 7.

Sprawdź, czy pin 7 lub przewód od niego nie jest uszkodzony.

To co pisałeś, że udało Ci się połączyć było na pinach 3 i 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

luknolem w tem temat i ravcio1985 pisze :

-od pinu 7 obd do pin u 19 radia i sprawdzasz opornosc - gdy jest obwod to opornosc niska ok 30 Ohm, gdy obwod przerwany nieskonczonosc (brakuje zakresu, wysw 1)

gdy ja sprawdzalem u siebie przy ECU brazowo-białe laczac przez miernik z pinem7 obd2 wskazywał koło 15 koma , ale jutro sprawdze dokladniej z kims do pomocy bo moze ktos pozamienial przewody w obd2 miejscami i z tad te problemy a co najgorsze do diagnostyki sa wszystkie brązowo - białe i trudno sie połapac gdzie ktory powinien byc !

Witam , sprawdzilem pin 7 w obd2 l wyglada na to ze jest w odpowiednim mjescu ,sprawdzilem tez polaczenie miernikiem z xenonami ,zmieniarka ,immo ale z ecu silnika niema polaczenia i moje pytanie , na ktorym pinie jest diagnostyka przy ecu czy na 61 lub 49 (brazowo-biale)to jest ten wtyk przy ecu z izolacja szmaciana czy na 5 pinie (brazowo-bialy) izolacja gumowo-peszelkowa ?

Edited by marcinmaxi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...