Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
voytec123

Szarpanie,nierówne obroty i oslabniecie mocy...X25XE

Recommended Posts

Mam jakis dziwny problem....do tej pory tego nie było.Przy ok 100km/h i puszczeniu lekko gazu czuć nagle szarpniecie lekkie autem.Poza tym przy odpalaniu nawet na ciepłym duże obroty łapie i puszcza po chwili...na postoju ma dziwne skoki obrotów między 400 a 800....ma ktoś pomysły co jest winą????Wymieniłem ostatnio filtry wszystkie i uszczelniłem dolot powietrza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

może Ci przy tym uszczelnianiu jakieś podciśnienie spadło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie,bo niegdzie tam nie grzebałem,tylko od maski do filtra rurkę uszczelniałem bo uciekało powietrze bokiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie swieci sie check? JA tez mialem falowanie obrotów ale w dół, czsami tez wolno spadaja obroty z powodu walnietego czujnika polozenia przepustnicy. Jak odlaczysz sprawny i dasz gazu to wlasnie tak sie dzieje ze obroty spadaja bardzo długo. Szczerze Ci powiem kolego ze u siebie zaczynam podejrzewać cewke za taki anomalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

znowu cewka????po 2 miesiącach!!!checku niema i metoda na zworkę tez nic.po przepustnicy jakimś cudem jakas substancja tłusta jakby olej zlało sie jej troche na filtr powietrza od silnika...a moze krokowy???a tak wogóle gdzie on jest w 2.5??

Edited by voytec123

Share this post


Link to post
Share on other sites

na przeciw egr, ta druga wtyczka z wiazki od egra. A cewke jaka kupiles? poza tym jesli przepustnica utytłana jest w oleu wartoby ja wyczyscic. Wracajac do krokowca, raczej nie on jest problemem, moze masz przepływke uwaloną w oleju, sprawdz to ale gdyby tak bylo to nienajlepiej, znaczy ze silnik zaczyna zgon zaliczac, nie mozliwe zeby wywalał tyle oleju odmą

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dawno miałem dokładnie te same obiawy. To że u ciebie będzie to samo to jak 1 na 1000.

U mnie winowajcą okazał się przetarty i przegniły przewód do kompresora klimatyzacji. Był na skraju styku i wystarczyło leciutko zabujać samochodem aby silnik na wolnych zaczął wariować.

Powtórzę: Obiawy dokładnie identyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...