Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
kamilfcb

regulator biegu jałowego co to jest ?

Recommended Posts

Powiedźcie mi co to jest regulator biegu jałowego?? czy chodzi moze o silniczek krokowy ?? bo podłączałem do kompa auto i wyszło ze własnie ten regulator jest nieaktywny , gdzie powinien byc aktywny... hmm? Mam Vectre B 1,6 16V 1999r 101 KM po lifcie x16xel gaz+benzyna

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, właśnie o niego chodzi (idle control), jeśli nie występują żadne problemy to raczej nie ma po co go ruszać

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie występują problemy w postaci falujących obrotów na gazie i na benzynie i w dodatku jest napisane ze silniczek jest nie aktywny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli auto w danej chwili pracowało na gazie to mógł być nie aktywny, jeżeli natomiast działał na benzynie to musiał działać, ewentualnie może się zacinać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednak dowiedziałem sie od gosci z serwisu ze regulator biegu jałowego to nie jest silnik krokowy to dwie inne rzeczy :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why?? a co to według nich jest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No to mocno wyedukowani byli ci z serwisu. Bo rzeczywiście, najdokładniejsza nazwa brzmiałaby Regulator przekroju kanału obejściowego przepustnicy z liniowym ruchem tłoka dławiącego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Regulator biegu jałowego to tylko ładniejsza nazwa krokowca. Jeżeli w serwisie twierdzą inaczej, to radzę zmienić serwis

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Tarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jakoś za inteligentnie to brzmi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ładniej krokowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papraki z ASO... u nich katalogowo to się nazywa: -REGULATOR, STEROWANIE BIEGU JAŁOWEGO - i jest to dokładnie potocznie znany silniczek krokowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm to ja już sam nie wiem..jedni mowią ze to silnik krokowy inni ze nie.. w serwisie powiedział mi ze to nie jest to samo i silniczek krkoowy kosztuje cos tam ponad 200 zł a ten regulator biegu jałowego ponad 600 zł...wiec jak to jest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś kit Ci wciska żeby zarobić. Co Ci się dzieje z autem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiec obroty falują gdy odpale auto wskakują na około 2 tys obrotów gdy przygazuje obroty spadają i utrzymują sie w granicach 1 tys oraz falują silnik nie równo chodzi. Dzieje sie tak odkad mechanik zrobił mi głowice bo wyciekał mi olej co sie pozniej okazało cale nie była walnieta głowica tylko trzeba było coś pospawac bo cos sie ułamało i własnie od tego momentu zaczeły gdy wziąłem auto od mechanika mi falowac obroty nie wiem moze coś źle skrecił nie dokręcił cos przeoczył nie wiem. powiedział ze krecił w reduktorze gazu i zebym pojechał do gazownika i ustawił ale to sie dzieje na benzynie i na gazie. na komputerze pokazano mi zero błedów ale gdy patrzył na parametry rozne to właśnie ten regulator biegu jałowego był nie aktywny na benzynie raz był aktywny raz nie. no i nie wiem co zrobić. Auto to vectra b 1,6 16V 1999r 101 KM x16xel po lifcie benzyna +gaz sekwencyjny stag 300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...