Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Molloch

Jazda bez zegarów

Recommended Posts

Mam takie pytanie gdyz planuje zmienic podswietlenie zegarow w swojej VB i gdyby z jakiegos powodu bym nie dal rady zrobic tego w czasie ktorym bede sysponowal to czy mozna swobodnie jechac autem bez tych zegarow, czy komputer nie zapisze sobie zadnych bledow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalapie bledy np poduszek

zmiana podswietlenia to robota na godzine moze dwie

popatrz na forum bo pisano o tym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bedzie dzialalo ladowanie aku tez - sprawdzone.

Edited by Zigi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błąd wyskoczy od poduszek i chyba tylko tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

racja. kontrolka jest czescia ukladu ladowania. niepodlaczenie jej powoduje to co napisales.

kontrolka od air bag raczej nie wyskoczy. pamietam jak wyjalem licznik, zeby sprawdzic czy dochodza napiecia na pewne piny i po wlozeniu licznika bledu poduszki nie mialem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zwykle jednak wyskakuje gdy nie ma zegarów a przekręci się zapłon... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy od szczęścia. Ja przejechałem się bez zegarów i kontrolna poduszek się nie zaświeciła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest termabud

Zmieniałem u siebie tarcze zegarów i za 1 razem po przekręceniu zapłonu kontrolka się nie zapaliła,za 2 odłączyłem żółtą kostkę=błąd poduszki.Nie rozumiem co ma wyjęcie zegarów do błędu poduszki,no ale pewnie się nie znam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

P.S

Czy Autko nie przechodzi w tryb awaryjny ? Kiedyś w Celice u kuzyna w podobnym zabiegu tak było,pytam czysto teoretycznie !

Edited by termabud

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli nie odepniesz żółtej wtyczki od poduchy -

a nie będziesz odpinał bo po co?

to wyjęcie licznika i włączenie zapłonu nie spowoduje

błędu poduchy na 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

może troszkę zboku piszę ale dzisiaj jechałem opelem astra 1F właśnie bez zegarów i wszystko OK

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (poduszka szt.1 jest), musiałem do sklepu pojechać po żaróweczkę z zegarami bo "sympatyczny" Pan nie wiedział jakie są żaróweczki w Opel Astra (VA i VB takie same sa jak dobrze pamiętam)

--

jacek

Edited by jacek wilczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

wielkie dzieki za szybkie odpowiedzi, ale jednak sprobuje sie wyrobic z czasem i chyba nie bede ryzykowal sprawdzania tych bledow. zalozylem ten temat poniewaz zawsze jak sie za cos zabieram i pomysle ze to jest proste to zawsze wyskakuja jakiec nieoczekiwane przeszkody a wolalem sie upewnic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgodnie z prawami Murphiego

jak sie cos może nie udać - to się nie uda na pewno

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

no mi to wyjmowanie zegarów (po raz enty) to myśle ze 10 minut zajmuje, najgorzej za pierwszym razem...

i najgorzej z wyjęciem kratek nawiewów i włacznika świateł - reszta idzie raz dwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można też dodać, że jeżeli będziesz musiał gdzieś podjechać, to wystarczy, że wrzucisz sobie zegary (same zegary) nawet bez przykręcania i można spokojnie jechać. Wystarczy włożyć w gniazdo, żeby całość działała i spokojnie można jechać - robiłem podobnie, bo akurat podczas wymiany żarówek musiałem podjechać w pewne miejsce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Włożenie zegarów na swoje miejsce to sekunda, tak samo wyjęcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Także problemu z tym nie ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by ZeusSs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rafal99

Ja największy problem miałem właśnie z włożeniem tych zegarów na swoje miejsce, w ogóle mi się to nie chciało zmieścić za pierwszym razem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

zegary z ramka wsuwa sie od prawej strony a potem dociska do zlacza i siedzi.

uwazac trzeba na lewe dolne ucho licznika zeby sie nie ulamalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeździłem bez zegarów kilka dni

ja miałem tylko jakieś błędy od kontrolek których nawet bym nie zauważył ale kolega podłączył kompa i zauważył to

poducha była ok i ładowanie też

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

upup

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jak to zrobiles

wyjmuj zegary i ustaw wskazowke tak jak powinna byc

nic innego nie zdzialasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak powklejałeś te Swoje wypowiedzi że aż ciężko się czyta....

Skoro była ruszona palcem to są 3 opcje:

-tylko się poluzowała na ośce

-wygięła się ośka i wskazówka lekko przyciera o tarcze

-zerwała się sprężynka na ośce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak jak już wcześniej opisywałem po wyciągnięciu zegarów wskazówka od prędkościomierza została ruszona palcem do dołu było słychać przy tym takie pyknięcie,i teraz to wygląda tak jak na podanym linku.I nie wiem byłem u Elektro mechanika to powiedział żebym szukał drugich zegarów czy to prawda czy da rade to naprawić wskazówkę jak ustawiałem równo na zero to samoistnie po przykręceniu zapłonu sama opada na duł i tak tańcuje.Proszę o pomoc bo to strasznie denerwuje!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak przeciagnales to nie powroci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> zacznij szukac zegarow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak już nic nie masz do stracenia - bo prawdopodobnie zniszczyłeś zegary

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

to rozbierz je, zdejmij tą wskazówkę (np widelcem - porade znajdziesz) i pozniej ją załóż, ale bardzije pionowo

zobaczymy co sie bedzie działo.... moze sie bardziej unormuje - wtedy zaoszczedzisz na kupnie zegarów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie ale to jest tak jak włożę same zegary to wskazówka opadnie ale licznik działa tylko sporo zaniża wczoraj nawet jak wracałem rano z pracy to działał tylko zaniżał o 20km to może nie trzeba szukać nowych zegarów tylko może tam jest jakaś sprężynka albo coś tam co to trzyma tą wskazówkę w jednej pozycji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ma nie zanizac jak wskazowka zamiast lezec na 0 lezecy 2cm ponizej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> .

przeciagnales wskazowke w dol. sprobuj wymienic sprezynke od wskazowki. jak nie to wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...