Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
chicken1983

smt 6

Recommended Posts

witam wszystkich klubowiczy i forumowiczy

Mam pytanko odnośnie urządzenia smt6- jeżeli ktoś nie wie co to jest to śle link

Please login or register to see this link.

otóż ciekawi mnie czy ktoś posiada już taki bajer i jak się on sprawuje.

chciałbym tez dowiedzieć się czy przy silniku X18XE da się uzyskać wyraźną poprawę osiągów

pozdrawiam i czekam na odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samym softem przy odrobinie szczęścia i dobrym magiku, który to będzie stroił uzyskasz max 5-10% dotychszasowych parametrów. Zakładając że masz zdrową jednostke i odpowiednio zareaguje na zmianę softu. W wolnossaku przy pojemności poniżej 2500 i braku przeróbek (porting, wałki, dolot, wydech) nie widzę sensu inwestowania w "świnkę". A koszt to minimum 1000-1500 ze strojeniem. Do tego jeszcze sonda AFR 500-600 i koszta rosną ...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> rozchodzi Ci sie konkretnie o SMT6 czy moze byc tez inny piggy-back? jesli tak, to polecam krajowa produkcje, a konkretnie ECUMaster'a -

Please login or register to see this link.

swoja VB mam zestrojana wlasnie tym urzadzonkiem. wiecej info. w temacie mojej Viki -

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodzi mi o jakiekolwiek urządzenie typu piggy-back. a u Ciebie jak sie spisuje?? było czuć różnicę w osiągach??

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> 'swinka' spisuje sie bez zarzutu. odczulem roznice po zestrojeniu. dlaczego stroilem? poniewaz dokonalem kilku istotnych modyfikacji pod ktore nalezalo poprawic sterownik. nie wiem co prawda jakie masz zamiary, ale na seryjnym silniku nie widze sensu wystrajania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GHOSTEK

No wlasnie ja szukam też jakiś informacji, musze wczytać się w tego ecumastera.

Ja modyfikacje mam takie: kolektor wydechowy lexmaul 4-2-1, kompetny wydech magexa 2.5 cala, zmodyfikowany dolot (omega inlet), polerowane i powiększone kanały dolotowe i wydechowe,

ostre wałki rozrządu.

Koleś mi oferuje remapa na hamowni za 300- 350 euro, ale nie wiem czy nie lepiej zarzucic takiego ecumastera? jak myslicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> mysle, ze obrobiona glowica i ostre walki sa tego warte - zakladaj ECUMaster'a

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...