Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
IRON

Słabe ładowanie VB 1,8, CIEPŁA KLEMA +

Recommended Posts

Witam.

Temat moze gdzies był ale nie było opisanego mojego przypadku.

Mianowicie w nocy wyczaiłem ze lekko sie żarzy kontrolka od ładowania , po wł dmuchawy mocniej sie zaczyna swiecic. przygazówki jej nie pomagaja -wcale nie przygasa.

napiecie przed odpaleniem - ok 12,40 V

napiecie po odpaleniu - ok 13,60V

napiecie przy obciążeniu (swiatła,dmuchawa, ogrzewanie szyby)- ok 12,30V

i zastanawia mnie jedna rzecz- dlaczego klema od + jest ciepła , zaznaczam silnik był zimny jak mierzyłem napiecia

ma ktos jakies pomysły ??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

male cos te napiecia. zaczalbym od alternatora, (zwiazane z kontrolka). sprawdz przewody przy altku (czy sie nie ruszaja, czy sie nie stykaja), mase aku oraz kolo kielicha amora po stronie kierowcy.

kontrolka ladowania jest zasilana z F29 (+12V po stacyjce) oraz mase ma z alternatora.

po wyjeciu kluczyka nie ma prawa swiecic bo nie ma napiecia na F29. Ponadto za zarowka jest dioda ktora puszcza od strony zarowki. zarzenie moze wynikac z problemow ze stacyjka ktora nie rozlacza stykow i jakims cudem na sciezce 15 (+12V po stacyjce) jest napiecie.

Please login or register to see this link.

(kontrolka ladowania H7)

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale u mnie po wyciagnieciu kluczyka jest wsio oki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> kontrolka znika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no to... alternator, licznik <= one sa powiazane z kontrolka ladowania.

sprawdz przewody przy altku (czy sie nie ruszaja, czy sie nie stykaja), mase aku oraz kolo kielicha amora po stronie kierowcy.

ciepla klema sie robi bo aku sie gotuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

wieczorkiem dokładniej sobie obadałem sprawe i zauwazyłem ze kontrolka zaczyna swiecic dopiero jak wł nawiew

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto. ale sprawdzałem na wył klimie . jak wł klime to jeszcze bardziej swieci

ale ładowanie i tak mam chyba słabe bez obciazenia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> szczotki??

Edited by IRON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak robic alternator to caly, bo za chwile moga Ci diody pojsc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jest oczywiste

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a jakie koszta sa takiej przyjemnosci??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowe objawy opla. Wyjmij śrubę z klemy i przypieść wewnątrz klemę kątówką, by śruba ją dokładniej ściskała. Tarcza tnąca 1,2mm powinna załatwić sprawę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

że może za słabo być klema przykręcona ??

(przy okazji proponuję wyczyścić papierem ściernym styki )

pojezdzij troche w nocy po dziurach i patrz czy nie mrugnie ... jak mrugnie - to wiadomo coś nie łączy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś niskie masz napięcie ładowania, powinno wynosić ok 14.4V, więc pasuje zbadać alternator.

Tu jest ciekawy materiał:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...