Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Amil

problem ogólny

Polecane posty

Gość Amil

Witam,

mam taki ogólny problemik z samochodzikiem ;] znaczy sie jezdzic jezdzi ale check silnika sie czesto zapala i dodatkowo cos wilgoc czuc w kabinie pomimo faktu ze jakis tydzien temu wszystkie filtry i plyny zostaly wymienione... bylem u mechanika i filtr paliwa znaczy ta obudowa ponoc jest nieszczelna i musze ja wymienic wraz z tymi kocnowkami aluminiowymi wprowadzajacymi i odprowadzajacymi paliwo, ale wydaje mi sie ze gdzies nadal jest nieszczelnosc... w innym serwisie po podpieciu do kompa kolesie powiedzieli ze problem jest z komputerem pompy (tylko ze byla regenerowana całosciowo rok temu), bo po zapaleniu check`a silnik stojac na luzie nierówno pracuje calym samochodem nienormalnie trzesie... no i plus klime musze zrobic ale to potrzebuje dobrego warsztatu bo juz robilem i oczywiscie nie zrobili po 3 tygodniach zeszlo wszystko pomimo 2krotnej proby...

potrzebuje kogos kto mi powie jaki moze byc problem z tymi rzeczami wyzej i kogos kto poleci dobrego fachowca z rzeszowa i okolic, lub tez kraków w miare tanio a dobrze i tez zebym nie musial samochodu zostawiac na 2 tygodnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele. Musisz pojechać do warsztatu żeby na kompie sprawdzili co to za bład wyskakuje jak zapala się check! Wtedy będzie moiżna coś pomóc. Jak była by pęknięta obudowa filtra to zapowietrzał by się układ i nie odpalił byś auta po dłuższym postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amil

tzn tam jest nieszczelnosc i byl problem z odpaleniem i teraz mam obejcie zrobione z takim mini filitrem ale musze wlasnie zakupic uzwyke badz nowke oryginal bo ponoc nie ma zamiennikow tej obudowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko oryginał albo używka jeśli chodzi o obudowę filtra. Czuć wilgoć po odpaleniu auta a potem już jest normalnie czy cały czas?

Opisz bardziej szczegółowo problem z silnikiem. Czy jak zaświeci się check to jest różnica w pracy silnika? Czy problem zaczął się nagle czy po regenaracji? itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Osobiscie bym sobie darował zakup orginalnej obudowy.. Niepotrzebne koszty, a z nia często są problemy. Jeżdze drugi rok na takim filterku, koszt nowego 5zł, wymiana wraz z olejem i jest OK

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mechanicy mówili, że bez podgrzewania w zime mogą być "jaja"... -23C i też chodziło bez problemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Lesniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×