Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
PARKER

Tłumik benzyna a diesel

Polecane posty

Jak wygląda sprawa ostatniego tłumika. Mam nowy ale z benzyny ( 2.0l) a kupiłem własnie diesla. Wizualnie wydaje się być taki sam ale w katalogu ma inny numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktoś mi kiedyś mówił że puszka z zewnątrz nie ma znaczenia ale diesel ma w środku większy przelot czyli w efekcie byś przytłumił silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od diesla jest podwójny tłumik czyli mocniejszy ze względu na temp m.in. jak zalozysz od benzyny tez pojeżdzisz- tylko krócej.

Edytowano przez Darek.G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A tłumiki Irmschera ? Te fabryczne - są inne do diesla i inne do benzyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

imschera nie wiem ale chyba tak. jak wymieniałem teraz u siebie z ciekawości oglądałem takie prospekty tłumików i ich budowę - no i do diesla były inaczej zbudowane. naewt mechanik mówił że to są dwa rózne tłumiki. i wcale nie chodzi o zagiętą rurkę do dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Diesel na 100 % ma inny niż benzynowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wsadzając nie dedykowany konkretnie do diesla tłumik można skutecznie zdusić przepływ gazów wylotowych przez co przy pewnych prędkościach obrotowych silnika może się pojawić muł ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×