Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Scoti

Dziwne blaszane stuki

Polecane posty

Witam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ostatnio zauważyłem dziwne stuki z przodu przy lewym kole . Stuki wydaja tak jakby jakas osłona o osłone uderzała , sprawdzałem od spodu czy własnie cos sie nie poluzowało i wydaje się byc wszystko ok . Wkurzyłem sie pojechałem na diagnostyke i na szarpakach też nic nie wyszło . NIE WIEM CO ROBIC .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

moze łożysko amortyzatora moze osłona tłumika środkowego czaska sie i tak ci sie wydaje że w kole zdejmij koło i zobacz czy tam wszystko jest w poządku z hamulcami moze ta osłona metalowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co do łożyska to nie zastanawiałem sie nad nim ( gdzie ono sie znajduje ) co do osłon tłumika to wsio z nimi ok . A także osłona tarczy też jest ok .

Zastanawiałem się czy to nie drążek stabilizatora :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tu moj temat o lozysku amora

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziadeq

U mnie to byl kamien w sprezynie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak sie kopalo w kolo bylo slychac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie dzieje się to przy skrętach , trzaskanie metaliczne słychać po dziurach ... kumpel doradził ze to własnie może byc ten drążek stablizatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze po prostu klocki ci podskakuja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> ja tak mam u sibei w tylnim kole. blaszki juz nie dociskaja klocków i podskakuja na dziurach i dzwonia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

klocki są w średniej fazie zużycia , szkoda jechać z tym do mechaniora bo skasuje za to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja u siebie mialem cos takiego ze jedna ze sprezyn pol zwoju sie ulamala i turgotala w przodzie w szczegulnosci na nierownosciach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No w sumie o sprężynach nie myślałem sprawdzę jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam przyczyn jest wiele

u mnie poszła sprężyna jak u kolegi

da się sprawdzić jak ktoś wciśnie hamulec a TY po prostu kopniesz w koło i zadzwoni to trzeba podnieść i ją zobaczyć a jeśli to nie to

to kolejna sprawa to klocki, ta blaszka co je trzyma też może paść

pozdro Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem drążek łączący stabilizator z amorkiem , stuki zniknęły .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×