Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
sebi_

MID się nie wyłącza

Recommended Posts

Witam mam taki problem

Założyłem MID-a do mojej Viki (żółta wtyczka) ale pojawił się problem z jego wyłączeniem a mianowicie jak zgaszę auto ,wyłączę światła i wyciągnę kluczyk MID ciągle świeci żeby go wyłączyć muszę jeszcze raz włożyć kluczyk przekręcić na pozycję II i wtedy jak wyciągnę go MID normalnie gaśnie

Co może być przyczyną?

I drugi problem pali mi się na MID-zie non stop CHECK przed założeniem go nie miałem tego problemu czy może to być spowodowane nie przeprogramowaniem MID-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jak zgasze auto, wyciagne kluczyk to mid albo od razu zgasnie albo po 3-4 sek.

a radio jak masz wlaczone, wyciagniesz kluczyk to gasnie od razu??

z pojawieniem sie checka na midzie wiaze sie pojawienie komunikatu z ktoregos z czujnika/ow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bez różnicy czy mam radio czy tez nie

Radio jak wyciągnę kluczyk od razu się wyłącza (radio nie seryjne Clarion)

Check zapalił się dopiero po montażu MID-a , wcześniej (jak miałem TID-a)kontrolka check się nie paliła (MID nie jest jeszcze przeprogramowany)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz podlaczenie do mida czujnikow na pinach 13,17,18,19,20,22.

jak przelaczasz manetka to nie masz komunikatow??

przeanalizuj podlaczenie mida, czy wszystko jest podpiete zgodnie z ropiska.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dzunt

Please login or register to see this quote.

A nie gaśnie po depnięciu pedału hamulca ?

Na MIDzie jak pojawia się CHECK to musi być także komunikat .

Chyba , że chodzi o sprawdzenie świateł STOP po każdym odpaleniu silnika .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nawet jak masz sprawdzenie zarowek stop, wlacznika stop to masz komunikat - "kontrola zarowek stop" "break lamp check" itp.

ja radze koledze sprawdzic raz jeszcze podpiecie kostki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dzunt

Please login or register to see this quote.

:31: A ja nie mam takiego komunikatu tylko CHECK mi wyświetla i gaśnie po depnięciu na hamulec ( MID na 26 pin )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mi sie check przy tym nie swieci. tylko komunikat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra chłopaki jedno już wyeliminowałem a mianowicie MID gaśnie po ok 10 sek

Check nadal się pali nawet jak naduszę pedał hamulca - będę musiał chyba sczytać ewentualne błędy no chyba ,że zdążę go przeprogramować i Check zniknie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dzunt

Please login or register to see this quote.

Ale razem z CHECK masz komunikat na Midzie czy nie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie pokazuje się "BRAKE PAD" zużycie klocków hamulcowych z tym ,że to moja wina i dopiero to zauważyłem bo jak zmieniałem dwa tygodnie temu klocki i tarcze to całkiem zapomniałem o czujniku klocków i kupiłem zwykłe a czujnik pewnie przetarty i będę musiał skorzystać z metody zastępczej (dam rade)

Wyświetlają się jeszcze dwa albo trzy komunikaty jak spisze to zaraz wam napisze

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisz bledy a zaradzimy.

zuzyte czujniki wywalaja blad. kupujac klocki nie pod czujniki pozostaje Ci metoda - zwarcia we wtyczce obu pinow lub uciac stary czujnik i polaczyc i zaizolowac.

opis komunikatow -

Please login or register to see this link.

[z forum]

mozliwe ze nie pomasowales czujnikow z pinow:

13 (poziomu oleju), 17 (swiatla przod/tyl), 18(swiatla stop),19 (grubosci okladzin) , 20 (poziomu plynu chlodzacego) , 22 (poziomu plynu spryskiwaczy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rozumiem ,że muszę jakoś te czujniki poczyścić tak?

Bo właśnie wyświetla mi się

Headlight Tail Light (światła)

Oil Lack (brak oleju a jestem świeżo po wymianie)

Coolant Lewel (poziom płynu chłodzącego)

Brake Pad (klocki hamulcowe)

No i gdzie mam szukać tych czujników? Czym je wyczyścić może WD-40

Edited by sebi.live

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebi dokladales mida a czy masz wogole te czujniki ??

Bo skoro miales fabrycznie tida to watpie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Bledy na midzie wywala pewnie z powodu braku odczytu z czujnikow.

a ZEBY TEGO UNIKNAC TO KABLE Z CZUJNIKOW SIE MASUJE

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Headlight Tail Light (światła) - modul kontroli zarowek

Oil Lack (brak oleju a jestem świeżo po wymianie) - czujnik oleju w czola miski

Coolant Lewel (poziom płynu chłodzącego) - czujnik od spodu zbiornika wyrownawczego

Brake Pad (klocki hamulcowe) - hamulce. do tego doszedles

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

czujnikow zapewnie nie masz. jezeli w zoltej kostce tida miales 13 pinow to czujnikow nie masz.

jezeli w zoltej kostce miales wszystkie 26 pinow to czujniki moga byc ale nie musza. pewne jest to ze od mida do zlacz glownych dochodza przewody

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

zlacze X2 pin 14 - czujnik poziomu plynu hamulcowego (brazowo-czerwony)

zlacze X2 pin 25 - czujnik zuzycia klockow hamulcowych (zolto-czerwony)

zlacze X2 pin 33 - czujnik poziomu plynu spryskwiaczy (brazowo-zolty)

zlacze X2 pin 38 - czujnik temp. zewn.(niebieski)

zlacze X2 pin 39 - czujnik temp. zewn. (niebiesko-bialy)

zlacze X5 pin 11 - czujnik poziomu oleju (brazowo-zielony)

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W kostce mam wszystkie 26 piny

I jak byś miał jakieś fotki podglądowe to bym sprawdził czy mam te czujniki czy też nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idziesz do Viki, sciagasz oslone z lewego boku w nogach kierowcy (srubka, spinka). rozpinasz zlacze niebieskie i sprawdzasz czy w dolnej czesci zlacza sa kabelki wg ponizszej rozpiski. jezeli sa tzn ze instalka do czujnikow jest. jezeli nie ma tzn ze koncza sie na zlaczu X2 (ja tak mialem)

zlacze X2 pin 14 - czujnik poziomu plynu hamulcowego (brazowo-czerwony)

zlacze X2 pin 25 - czujnik zuzycia klockow hamulcowych (zolto-czerwony)

zlacze X2 pin 33 - czujnik poziomu plynu spryskwiaczy (brazowo-zolty)

otwierasz maske, szukasz zlacza X5 (rysunki ponizej), szukasz w nim pin 11 i czy kabelek wychodzi z obu czesci zlacza.

zlacze X5 pin 11 - czujnik poziomu oleju (brazowo-zielony)

zlacze X2 w nogach kierowcy.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

zlacze X5 w komorze silnika

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

w tym moim temacie

Please login or register to see this link.

post #9 (rysunki czujnikow)

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzeje kotleta gdyż przestał wyłączać mi się mid. Nic nie było grzebane i nagle dziś przestał się wyłączać.

Co mogło się stać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A przypadkiem nie wyjmowałeś panelu z radia (zakładam że masz firmowe)? Miałem tak 3 tygodnie temu, zupełnie bez powodu (z tym że panel był poza radiem 3 dni). Następnego dnia mid się wyłączył ale nie miałem nic na wyświetlaczu stacji radiowej lub ścieżki CD choć wszystko grało a dzień później wszystko wróciło do normy zupełnie bez mojej ingerencji. Do dziś nie wiem co odbiło mojemu MID'owi ale inni też mieli takie historie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam radio Alpine. Jak wyjmę bezpiecznik 22 to się wyłącza i jak go wsadzę to do momentu przekręcenia kluczyka jest wyłączony. Jak przekręce kluczyk i potem wycofam to juz sie nie gasi. Dziś mi 2 razy zgasł normalnie, a potem znowu się nie wyłączył...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...