Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość arti26

Bledy vc 1,9 cdti

Polecane posty

Gość arti26

Witam mam takie bledy p1609 i p0425 czy ktos mi moze cos poradzic?? Powiem jeszcze ze zapala sie kontrolka samochod z kluczem. Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ten kod błędu nie jest jednoznaczny kryje sie pod nim 5 usterek konkretnie o który chodzi (opis rozszerzenia np Sensor Low Voltage)

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor High Voltage (Bank 1 Sensor 1) C-031

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor Low Voltage (Bank 1 Sensor 1) C-031

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor 1 High Temperature C-031

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor 1 Low Temperature C-031

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor 1 Temperature not Plausible C-031

P1609 Clutch Position Sensor Malfunction C-001

Sensor signal is out of range

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON

"F" is displayed in the Info Display.

The Emergency Mode "Shutdown Clutch Actuator and Gearbox Actuator" will be activated

Witam mam nadzieje ze pomogłem na przyszłość rocznik model silnika i rodzaj skrzyni

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Edytowano przez karol307

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arti26

Wydaje mi sie ze to bylo to P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor High Voltage (Bank 1 Sensor 1) C-031, a co do tego 1609 to o ile dobrze sie orientuje to chodzi o czujnik polozenia sprzegla. Co z tym robic i gdzie to sie znajduje?? Pozdrawiam.

co do rocznika to jest 2006, silnik 1,9cdti 100km, z19dt skrzynia manual 6 biegow do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam no więc tak:

P0425 Exhaust Gas Temperature Sensor High Voltage (Bank 1 Sensor 1) C-031

The voltage at control unit terminal 34 is greater than 2.23 V

(Short circuit to voltage)

Replacement Value:

The control unit takes 200 °C (392 °F) as replacement value.

Concerned Terminals:

ECM: 34, 35 (XC56)

to jest chyba ten czujnik spalin w katalizatorze w komorze silnika powinien byc widoczny po otworzeniu maski w dole silnika z prawej strony wkrecony w taką puszke ok 20cm średnicy.

a jeżeli masz manuala to ten kod P1609 pewnie odnosi sie do immobilisera

P1609 Immobiliser No Or Wrong Signal B-008

Communication error between the CIM and the engine control unit.

Effect:

Engine operation is impossible.

The Service Vehicle Soon (SVS) Pictograph flashes

Edytowano przez karol307

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arti26

Czyli cos z kluczykiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem właśnie po wymianie dwumasy 1.9cdti 150KM.Dodam ,ze przed wymianą samochód nie miał żadnych błędów(sprawdzane opcomem).Odziwo przy odbiorze świeci się samochód z kluczykiem.Dodam ,że wymieniałem w Fiacie i nie mogli się podłączyć żeby sprawdzić co to za błąd.Podłączyłem swojego opcoma no i definitywnie błąd :

Ilość zapisanych kodów błędów:1

P0425 - Za niskie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 1)

(02) - Obecny

objawy :smród spalin w samochodzie,po około 20 km zaczął się wypalanie dpf,

Pytanie czy ten błąd dotyczy czujnika spalin w dpf czy bardziej w katalizatorze?.Może dodam ,że przez cały czas wymiany ,to jest 6h odłączony był akumulator.

Edytowano przez magdziniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam , kolego mam taki sam problem, napisz czy znalazłeś rozwiązanie na tego rodzaju dolegliwość bo nie wiem od czego zacząć , a może ktoś inny kto miał taki problem potrafi pomóc . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosiłbym o odpowiedź, jak został rozwiązany problem. Również mam błąd P1609. Samochód Astra GTC 1.3 ze skrzynią Easytronic. Z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

albo czujnik w DPF padł albo przerwane wypalanie a smród może być jeszcze z nieszczelności łącznika elastycznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×