Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest guldo

brak opowiedniej mocy

Recommended Posts

Guest guldo

witam. problem dotyczy VB DTI 1998r. zaczne od poczatku. najpierw zalaczanie sie turbiny po paru kilometrach. wizyta u mechanika-elektrozawor. nastepnie siadla turbina(poszla w proch)- wymiana na uzywke(dobra), 3 dni wszystko ok- 1800 obr auto ma kopa:)nagle brak turbo:( wizyta u mechanika-cos z podcisnieniem - wymiana wezykow itd. Brak mocy. wiec jade do drugiego mechanika mowie co i jak no i werdykt- walnieta vacu pompa, elktrozawor, mozliwe ze i przepływomierz. wiec wymieniam pompe i elektrozaw(uzywka - dobry). brak poprawy. zakłada mi na przewodach od przepływomierza jakis,,rezystor,, zeby mi nie wywalalo bledu. no i dalej brak mocy a wizyta 500 zl.dodam ze teraz turbina zalacza sie na okolo 2400 obr i jest moc. ale na 5 biegu juz go muli i jedyne 140 km.ale to i tak nie to co powinno byc i nie to co bylo. no wiec jade do 3 ,,speca,, od disela podobno najlepszy hehe. 2 dni szuka i mowi ze turbina puszcza olej i kopci na niebiesko(patrzylem w domu20 min i nic nie bylo widac dymku) lub, co gorsze, mowi ze pompa wtrysku siada i auto nie dostaje odp dawki paliwa.dodam ze poprzedni mechanik mowi ze pompa jest oki, jak i sterownik silnika. ahaaa no i brak jakich kolwiek bledow na kompie. podsumowujac 3 mechanikow zekomo najlepszych w okolicy, ponad 1500 zl wydane u nich a auto dale nie chodzi tak jak kiedys. brak sil juz do tego!!!!!!!!!!!! bede wdzieczny za pomysly!!!!!!!!!

Edited by guldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłbym przede wszystkim ciśnienie doładowania -komputer podpięty w czasie jazdy -widac dokładnie jakie cisnienie daje turbina.....oraz filtr paliwa.

Please login or register to see this quote.

pomiar cisnienie doładowania-oceni stan turbo i ewentualne nieszczelności w układzie dolotowym.

Przepływka z tym rezystorem- tu bym sie upewnił czy ten sposób leczenia jest ok.

Potem pozostaje układ paliwowy filtr wtryski i na koniec pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rob75

Please login or register to see this quote.

Witam.Według mnie, obroty silnika przy których włącza się turbina są za wysokie!-turbina powinna pracować już przy niecałych 2000 obr.Sprawdź sterowanie turbiny-pompę vacum założyłeś używkę? Podobny problem wystąpił kiedyś w aucie żonki(peugeot 206 1.4 HDi)- tam wystarczyło przepłukać przepływomierz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...