Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość guldo

brak opowiedniej mocy

Polecane posty

Gość guldo

witam. problem dotyczy VB DTI 1998r. zaczne od poczatku. najpierw zalaczanie sie turbiny po paru kilometrach. wizyta u mechanika-elektrozawor. nastepnie siadla turbina(poszla w proch)- wymiana na uzywke(dobra), 3 dni wszystko ok- 1800 obr auto ma kopa:)nagle brak turbo:( wizyta u mechanika-cos z podcisnieniem - wymiana wezykow itd. Brak mocy. wiec jade do drugiego mechanika mowie co i jak no i werdykt- walnieta vacu pompa, elktrozawor, mozliwe ze i przepływomierz. wiec wymieniam pompe i elektrozaw(uzywka - dobry). brak poprawy. zakłada mi na przewodach od przepływomierza jakis,,rezystor,, zeby mi nie wywalalo bledu. no i dalej brak mocy a wizyta 500 zl.dodam ze teraz turbina zalacza sie na okolo 2400 obr i jest moc. ale na 5 biegu juz go muli i jedyne 140 km.ale to i tak nie to co powinno byc i nie to co bylo. no wiec jade do 3 ,,speca,, od disela podobno najlepszy hehe. 2 dni szuka i mowi ze turbina puszcza olej i kopci na niebiesko(patrzylem w domu20 min i nic nie bylo widac dymku) lub, co gorsze, mowi ze pompa wtrysku siada i auto nie dostaje odp dawki paliwa.dodam ze poprzedni mechanik mowi ze pompa jest oki, jak i sterownik silnika. ahaaa no i brak jakich kolwiek bledow na kompie. podsumowujac 3 mechanikow zekomo najlepszych w okolicy, ponad 1500 zl wydane u nich a auto dale nie chodzi tak jak kiedys. brak sil juz do tego!!!!!!!!!!!! bede wdzieczny za pomysly!!!!!!!!!

Edytowano przez guldo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym przede wszystkim ciśnienie doładowania -komputer podpięty w czasie jazdy -widac dokładnie jakie cisnienie daje turbina.....oraz filtr paliwa.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pomiar cisnienie doładowania-oceni stan turbo i ewentualne nieszczelności w układzie dolotowym.

Przepływka z tym rezystorem- tu bym sie upewnił czy ten sposób leczenia jest ok.

Potem pozostaje układ paliwowy filtr wtryski i na koniec pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rob75

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam.Według mnie, obroty silnika przy których włącza się turbina są za wysokie!-turbina powinna pracować już przy niecałych 2000 obr.Sprawdź sterowanie turbiny-pompę vacum założyłeś używkę? Podobny problem wystąpił kiedyś w aucie żonki(peugeot 206 1.4 HDi)- tam wystarczyło przepłukać przepływomierz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×