Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Gaulus

LPG stag 400 nowa instalacja

Recommended Posts

Guest Gaulus

Witam założłem kilka dni temu do swojej viki po lifcie 1.8 16v gaz stag 400 i wrzucając z benzynki na gaz widzę jak obroty delikatnie falują może tak być? Gazownik kazal mi przyjechac po przejechaniu 1 tys km? Czy moze wtedy cos dokl ustawi i obroty będą chodzić idealnie równo jak na benzynce. Pytam bo u koleszki w starym mondeo na sekwencji chodzi tak samo idealnie jak na Pb. dzieki za podpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli na benzynie chodzi równo i nie faluje to na LPG tym bardziej powinien, jeśli wszystko jest ok. U mnie na benzynie delikatnie faluje na wolnych ale na gazie chodzi równo. Czasem zdarzają się jakieś wahnięcia obrotów ale to nie problem. Jeśli wszystko inne jest ok to zrób ten 1000 i jedź na regulacje. Zazwyczaj w czasie tego 1000km instalacja się jeszcze układa i jeśli się później nic nie zmieni to duś gazownika żeby ustawił prawidłowo.

Oprócz tego że masz Stag 4 to jakie masz inne komponenty? Bo sam komputer to tylko ułamek całej instalacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak masz dopiero zalozone to musisz troche pojezdzic i dopiero po przejechaniu iles tam km podjechac do niego na kalibracje. Wtedy komputer od gazu dokladnie pozczutuje sobie mapy zaplony od benzyny i inne ewentualne niedociagniecia powinien CI poprawic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gaulus

tzn o jakie komponenty chodzi? No jak zrobie te tys km to pojade i ma być zrobione na igłe wkoncu jest nowa a nie 10 letnia... pozdro i dzieki za podpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na przykład wtryskiwacze itd

Edited by GAJEŚ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalacz najlepiej jakies zdjecia z pod maski co tam nawyczyniali, ponoc taniej kielbasy to i pies niechce zabardzo jesc, analogocznie na kiepskich podzespolach i kiepskim montazu samochod zaden dobrze nie pojedzie, a wszysko wskazuje na to ze masz cos skopane albo zle dobrane skladniki instalacji. Nie powinienies odczuwac zadnego falowania albo szarpania ani spadku mocy, w innym przypadku instalacja do poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domyślam się że; Stag 4, alaska AT09, czerwone valteki. Dużo osub na ten zestaw nażeka ale tak prawde muwiąc to nie wiem dlaczego. Znajomy ma te valteki w mazdzie i zrobil w 2 lata 30tys i nigdy nie byl na komputerze i chodzi idealnie, drugi ma valteki w 2.5 v6 i w rok zrobil na nich ponad 70tys i jak by nie to że puszcza mu olej z pod pokrywy to jeździł by nia do dziś.

Myślę że dużo zależy od montażu , stanu silnika, i jak się trafi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gaulus

Zrobię zdjęcia jakieś żeby wam to najlepiej pokazać. A w danych technicznych mam zapisane REDUKTOR: TOMASETTO czyli powinien on wyglądać mniej więcej tak:

Oto fotki które miałem wrzucić:

2

2

.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ejest źle reduktor w miare, jedynie te nie lubiane valteki ale na razie obleci.

Niewiem dlaczego ciągną niektorzy taką długą rurę od reduktora do wtryskiwaczy, jak by sie nie dało podłączyć jej z drugiej strony wtryskiwaczy. Ten filtr gazu można zmienić na lepszy bo ten co jest to zwykła bibułka w środku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche balaganu narobili montujac te instalacje, kilometry przewodow i niepotrzebnie, dotego ta czerwona plaga pod maska nazywana przez niektorych wtryskiwacze.Zarzadaj uporzadkowania tego balaganu, i porzadnego ustawienia auta na postoju a pozniej podczas jazdy to obowiazkowo.Patrz im na rece, co robia i jakie komunikaty sie pokazuja na komputerze podczas autokalibracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gaulus

OK, dzieki za rady, będe jeszcze z nim rozmawiał co i jak z tą instalacją mam nadzieje że będzie wszystko dobrze po przejechaniu tych tys km i ponownych regulacjach i ustawieniach. I jak coś to dam znać innym jak to wygląda z mojej strony...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te waldemary to moga chodzic dobrze, tego nikt im nie odejmuje, ale to ze beda przy tym palic z litr wiecej niz na innych wtryskach to tez fakt.

Wiec jest kwestia, ze teraz troche przyoszczedzisz, ale do kazdych 100km doplacasz.

A do 4 cyl. naprawde mozna nie drogo kupic lepsze wtryski. Chociazby takie valteki 34 (juz trzymajac sie marki) kosztuja 320zl za listwe, matrixy ogolnie bardzo zachwalane nie wiele wieksze pieniadze!

Ile masz koni w tym 1.8, bo alaska to tak raczej max do 90. To nie oznacza, ze nie obsluzy wiecej, obsluzy tylko nie w pelnym zakresie obrotow przy WOT. Troche na tej zasadzie ze i w aucie 250km nie przekraczajac 2500 obrotow alaska by pewno wystarczyla.

Zavoli N na przyklad bez problemu sobie z tym poradzi - 180zl na allegro, tak wiec naprawde minimalna doplata do alaski. Naprawde w sumie nie wiele trzeba doplacic, aby miec podzespoly dosc dobrej jakosci i spokoj na dlugo i umiarkowane spalanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lotus84

Ja Własnie założyłem valteki 34 ze stagiem 300+, mieszalnik tomasetto. Zrobilem to wczoraj, wiec nie mogę zbyt wiele powiedzieć, na ta chwilę jeździ i różnicy miedzy benz a gazem nie czuje. Oczywiscie po 1000 km jade na kalibracje itd. Podzielę się jeszcze opiniami a szczególnie opinią o tych valtekach 34 jak trochę się pobujam. Gaz zakładałem w auto gaz system w Rzeszowie ul. Krakowska - zna ktoś? Cała impreza kosztowała 2400zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gaulus

Witam po przejechaniu 1000 km byłem na kalibracji swojego gazu który jak pisałem wczesniej mocno falował, gazownik podpiął go do komputerka pokazało się tam średnie spalanie i od razu zapytał czy mam ciężką nogę (a mam) ustawił obroty tak że chodzi idealnie tak samo jak na benzynce spalanie wychodzi mi przy nawet ostrzejszej jeździe ok 10l/100km ktoś pytał o silnik to mam 1.8 16V 125km. Nie czuje wielkiej różnicy w jeździe na LPG i Pb. Gazownik zapewniał mnie że ma być wszytsko idealnie z gazem a jak nie to do niego się zgłaszać. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz model silnika. Nawet na alasce i waldemarach dobrze ustawionych nie powinno czuć przełączenia na gaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lotus84

Witam! autko już tydzień po kalibracji, śmiga aż miło, kompletnie nie czuć przełączania benzyna/gaz. Ostatnio czyściłem krokowca i zaślepiałem egr, jakość jazdy się polepszyła, konkretniej przy mniejszych obrotach nie czuć takiego szarpania jak wcześniej. Na tą chwilę polecam valetki 34.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...