Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Piotrek.Dz

Kontrolka CHECK szaleje

Polecane posty

Gość Piotrek.Dz

Witam. Jestem siweżakiem na forum i mam problem z Vectrą B Kombi 2.0 DTI(82KM) 96r.

Otóż:

Jadę sobie jadę i kontrolka się zapala, turbo się wyłacza i nie idu. Lekko przychamuje i gaśnie i jest wszystko OK. Dzieje się też tak na postoju.

Innym razem jadę sobię jadę a kontrolka błyska sobie co jakiś czas, tak na 1s i w tym czasie odłącza turbo i muł.

Ostatnio zauważyłem coś takiego, że jadę i nagle tak jakby zgasł. Nie wchodzi na obroty ani nic. Kontrolka się nie zaświeca. Wciskam sprzęgło, próbóje dodać gazu, ale nie reaguje, a za chwilę ożywa.

Sądze że pompa pada. Samochód ma na liczniku ponad 300tys i prawdopodobnie był cofany. Sądze że ma koło 400tys.

Wiem że trzeba zczytać błedy z kompa. To oczywiste. Ale na razie interesuje mnie czemu jak nacisnę hamulec to CHECK gaśnie.

Sądze że to gdzieś coś nie łączy albo pada sterownik pompy.

Jeszcze jedna sprawa. Czy da się bez kompa zczytać błędy z tego samochodu??

Przeczytałem ten

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i lecę do samochodu zczytywać błędy a tu d*pa. Brakuje pinów w złączu. W końcy doczytałem się, że nie obejmuje ten opis mojego silnika.

Pozdrawiam i proszę o jakieś porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbuj wcisnąć w podłogę hamulec i gaz i właczyć zapłon

moze ta metoda zadziała

u mnie też nie ma tego pinu i tak zczytalem błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek.Dz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak je zczytałeś?? Poprzez wciśnięcie gazu i hamulca?? Bo trochę nie czaje co napisałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to raczej nie pompa,a problemy z podcisnieniem pewnie pokaze blad p0400,wpisz w szukajke

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zworka na diesle nie działa, metoda hamulec/gaz tez nie. Odczytaj błędy jakimś interfejsem - inaczej możesz zgadywać. Niby check w powiązaniu z hamulcem może trochę ukierunkować - było juz o tym na forum poszukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek.Dz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale czego mam szukać?? Możesz podpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pobaw się wyszukiwarką - przykłady:

możesz też wpisać "vacum" - to tylko moje skojarzenia (nie mam czasu czytać tego wszystkiego)

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek.Dz

Czyli wszystko w sumie jasne. Ze trzeba błędy zczytać to oczywiste. zmienie te przewody od podciśnienia i przelewowe i zobaczymy co to będzie. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Szukałem lecz niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie odnośnie kontrolek na desce dlatego postanowiłem podpiąć się do tego tematu - niekoniecznie trafnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a wiec po przekręceniu kluczyka w modelu Vectra B 2.0 DTI zapala sie kontrolka obrysu silnika i gaśnie co jest zrozumiałe ... teraz pytanie czy powinna też się zapalać kontrolka samochodu z kluczykiem i gasnąć ? ... w astrze G ale w wersji benzynowej u rodziców zapala takowa kontrolka zapala się i gaśnie ale może w dieslu jest inaczej - konkretnie w modelu 2.0 DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a masz obie kontrolki w VB?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

check po przekreceniu kluczyka sie zapala i gasnie - lecz konttrolka samochodu z kluczykiem juz nie i teraz sie zastanawiam jak to jest w moim modelu i wersji silnika czy zapali sie w krytycznym momencie czy powinna sie zapalac i gasnac

widzę że nikt na forum nie ma vectry 2.0 DTI :/ w instrukcji jest informacja że jest jedna bądz druga kontrolka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a co jesli sa 2 juz nie napisane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Check oznacza usterkę zapisaną w pamięci, samochód z kluczykiem jest informacją o czymś co może się stać za jakiś czas (na przykład termin przeglądu, po którym taki komunikat kasuje się na kolejne 15 bądź 30 000 km).

Tak czy siak - podepnij się pod komputer, będziesz wiedział więcej...

Poza tym - z którego roku masz auto ? Możliwe, że masz zamieniony cały prędkościomierz z innego modelu...

Jak jest wyskalowany - prędkość i obroty silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam viki z 99 r po lifcie - tzn błędów nie mam żadnych - poprostu po przekręceniu zapłonu zapala mi się kontrolka check i gaśnie czyli standardowo testuje ... myślałem ze kontrolka z kluczkiem też powinna się zapalać stąd tylko pytam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×