Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
materoli

f18 z X20DTH do x20xev??

Polecane posty

Witam, mam problem zlokalizowano u mnie dziurę w skrzyni biegów. Mam skrzynię f18 w 2.0 i zastanawiam się czy będzie pasowała skrzynia z x20dth tez f18? Różni się tylko przełożeniami?? czy mocowaniami też??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przelozenia ma inne

zamulisz auto

szukaj F18 od silnika benzynowego 1,8 albo 2,0

ostatecznie wsadz D16 z daewoo (sa o tym tematy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak chcesz, to mam skrzynię od x20xev (z rozwalonymi satelitami, reszta sprawna), ale musiałbyś sobie po nią przyjechać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ma dziurę w skrzyni to jak myślisz właśnie po czym ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> padły mu saletity

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie wiem po czym ma dziurę. Wiem że w mojej skrzyni dziur nie ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to wszystko zależy od prędkości w której nastąpiło uszkodzenie satelit, jak samochód jechał wolno to dzióry nie powstają ale jak już śmigał trochę szybciej to odłamek na ogół przebija pancerz skrzyni.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od diesla to sobie daruj

załóż F23- mniej styrana będzie

Edytowano przez Grzechu72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fajnie pieknie ale F23 tak hop siup nie wejdzie zamiast F18

bo trzeba sterowanie przerabiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przerobienie starowania raptem pół godziny roboty

- jak autor tematu będzie zainteresowany kompletem to na PW zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Auto kupiłem w czerwcu i od tego czasu coś tam lało miedzy silnikiem a skrzynią, różni mechanicy różne pomysły. Było ok, sprawdzałem stan oleju, często dolewałem wiec wyszło że to od skrzyni. Viki jeździła bez żadnych stuków puków od skrzyni, biegi wchodziły elegancko więc doszliśmy z mechanikami do wniosku, że pewnie uszczelniacz na wałku. I tu znowu różne sugestie, "zmieniaj od razu" albo "ja bym jeździł aż zaleje sprzęgło". Ze studiuję, pracuje to nie miałem czasu sam zajrzeć, ani nadmiaru kasy. W końcu się doszedłem do wniosku, że jak coraz częściej dolewam oleju to trzeba to zrobić. Ale jak ściągnę skrzynie to zmienię sprzęgło, jak sprzęgło to wysprzęglik, ale tylko luk albo sachs, żadne tam 4max. Więc wysupłałem te 1000 zł i dopiero po ściągnięciu skrzyni dowiedziałem się że jest dziura, z tą dziurą przejechałem ok 20 tys. Więc gość zajmujący się naprawą skrzyń stwierdził,że jak skrzynia jest sprawna, bo jest w niej wszystko ok to zapewne nawet żaden ząb się nie ukruszył tylko jakiś trzpień musiał się wysunąć i zrobić dziurę. Jego wstępna diagnoza (mam nadzieje, że się nie zmieni) wymiana satelitów plus spawanie. Wszystko ma kosztować 500 to chyba dobra cena jak na to, że skrzynia będzie prawie jak nowa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komplet satelit w ASO 1700 zł nie wiem skąd on to weźmie za 500 ale jak ma jakieś dojścia to weź od niego na pewno się przydadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mówił o jakichś 2 satelitach. 500 kosztuje z robotą!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

też mi się wydaje, że 500 zł to za mało za satelity, nie mówiąc już o wymianie (chyba że te satelity to używki, ale to by było co najmniej nierozsądne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem skrzynię 500 zł za wszystko i rzeczywiście cały kosz jest wymieniony na używany. Ale z drugiej strony lepiej to niż używana skrzynia, która jest niewiadomego pochodzenia. W mojej 2 zęby były ukruszone, cud że zblokowało mechanizmu różnicowego... Jutro sprzęgło i skrzynia do auta i można znowu jeździc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×