Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
sthEn

Pali prawie 4l/100 więcej - przepływka/lambda

Polecane posty

Przed chwilą za pomocą czarodziejskiego sposobu ze spinaczem udało się odczytać błędy komputera - od jakiegoś czasu auto gorzej jedzie, więcej pali, i cały czas świeci się check. Błędy które zwraca:

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ?

0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ?

Pytanko - jak NAJTANIEJ to wyeliminować, bo nie mam zielonego pojęcia jak wygląda procedura "naprawy" czegokolwiek związanego z sondą lambda? Dodam, że check świeci się od momentu, jak mi dziewczyna przyfasoliła w kamień i przedziurawiła miskę olejową. Micha już wymieniona razem z olejem i filtrem, check engine został

Z góry dziękuję za jakiekolwiek porady - autko z sekwencją.

Pozdrawiam,

Daniel

Edytowano przez sthEn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

jak przywaliła w miske to przepływomierz by nie padł może sonda cos z kablami sie stało posprawdzaj czy przez uderzenie nie odczepił sie jakis wezyk od podciśnienia możliwe że zasyssa powietrze lewe gdzieś ,a co do sondy jeszcze na forum jest gdzies pokazane jak zmierzyć ją tylko musisz grzebać troche po forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, gaz dzisiaj mi się skończył po 300km przy zatankowaniu 39,5 litra - ewidentnie coś jest nie tak, muszę gazownika odwiedzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na bank coś z sondą - trzeba wleźć pod auto i oblukać / zmierzyć lambdę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że autko przy check engine działa w trybie awaryjnym i ma gdzieś odczyty z sondy, i po prostu gaz w tym momencie dawkuje jak się mu podoba (przez co oczywiście więcej pali)?

Dodam, że na benzynie auto już od dawna mi się krztusi, na LPG dużo lepiej - nie pali na jeden gar przy PB?

Edytowano przez sthEn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd sondy zazwyczaj wywala checka + objawy jakie piszesz ale nie powoduje wejścia w tryb awaryjny.

Jak nie pomierzysz sondy to się nie przekonasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da radę to w domowych warunkach ogarnąć? W sensie bez kanału

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nem

mam ten sam problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> check świeci często, wczoraj zrobiłem reset tzn. odłączyłem klemę masy od aku. na 2h i przejechałęm się 30 km było ok nic nie świeciło na gazie, już byłem szczęśliwy że zresetowałem błędy a tu dziś znów niespodzianka po 3 km zaświecił się ponownie i już nie zgasł przez kolejnych 10 aż do przyjazdu na plac. Myślicie że tak samo wizyta u gazownika i mierzenie ewentualnie wymiana sondy pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

najpierw błedy zczytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, błędów przepływki już się pozbyłem, jednak błędy sondy wracają po każdym skasowaniu. W tygodniu jadę na przegląd instalacji, regulację i wymianę filtra gazu - jeśli błędy nie znikną (nie mam pojęcia, czy może to mieć cokolwiek współnego, w każdym razie chyba mi już normalniej pali odkąd przepływka nie wywala błędów) to wtedy zmieniam sonde lambda. Na nową chwilowo nie stać, więc wezmę z forum jakąś używke po kosztach, odłożę wydatek na kilka miesięcy przynajmniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×