Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość womar

Spaliny pod maską...

Polecane posty

Gość womar

Witam. Od 2 dni zauwazylem iz spod maski wydobywają sie spaliny,a dokladniej gdzies z okolic turbiny.Szukalem skad moga sie wydostawac, ale nic nie zauważam... Najbardziej widac je rano jak odpalam autko no i najgorsze jest to ze czuc zapach spalin w aucie podczas jazdy... Dodadam tylko ze jeszcze delikatnie slychac turbine jak silnik schodzi z obrotów.Silnik nie kopci ani nie bierze oleje,turbo suche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś węże z odmy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość womar

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z odmy czyli mniej wieciej kolo czego...? Moze inaczej-jak to wyglada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość n-x 90

Węże od odmy albo kolektor wydechowy ( uszczelki ) ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość womar

Ktos ma jeszcze jakies pomysly-diagnozy ??? Dzis sprawdzale czy w turbinie i wezach przypadkiem nie ma oleju i faktycznie jest sucha i w wezach i w turbinie.Tylko dlaczego czuc i widac te spaliny z okolic turbiny czy kolektora i slychac dzwiek turbiny podczas jazdy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariovip

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witaj .Miałem podobny problem . Wszystko było suche lecz zaczeła mie robić dziurka w wężu do ch kodnicy intercolera .

Dobrze zbadaj rurę czy gdzieś nie peka. Ja miałem małą dziurkę która się przemieniła w dziurę jak po nożu .Może to sporawdz jest przyczyną . tak jak napusałem tez miałem u siebie takie obiawy .pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też miałem podobne objawy, najlepiej było to widać w zimie przy odpalaniu, z pod maski było widać dym i w samochodzie było czuć spaliny. Po pewnym czasie urwało mi się łączenie łącznika ruchomego z katalizatorem. Okazało się, że odcinek około 7cm rury był jak sitko, przepalony prawie całkowicie. Po wspawaniu nowej rurki problem zniknął... tak to wyglądało u mnie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przyczlapus

Podjedź na unii i obadamy coś popsuł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A masz w swojej wersji tzw dogrzewacz silnika bo jeśli tak to norma że kopci spod maski (u mnie zawsze poniżej 3.5 stopnia się włącza), ale nie powinno być spalin w kabinie więc może być jeszcze dziura w którymś wężu dolotowym. Dogrzewacz to takie 2 czarne kostki z wężami. Kumpel miał tam dziurkę i śmierdziało przy włączeniu nadmuchów w samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłącze się do tematu bo mam podobny problem. W kabinie czuć spaliny, zwłaszcza zaraz po odpaleniu i na postoju. Dodatkowo okolice turbiny są okopcone od spalin.

Rozebrałem osłone termiczną turbiny, troche oblukałem i zobaczyłem nieszczelność między kolankiem turbiny i rurą wydechową. Okazuje się że dwie z trzech śrub są zerwane w połowie, nie wiem czy to od temperatury czy ze starości. Na trzeciej nakrętka jest poluzowana ale jeszcze trzyma.

Na foto element o którym pisze, czerwone strzałki - urwane szpilki (zdjęcie pożyczone z aukcji).

W związku z tym mam pytanie do fachowców z forum, jak najprościej to naprawić. Z tego co patrzyłem śrub - szpilek jako takich nie ma w EPC, są w komplecie z kolankiem poza tym nie jestem pewien czy urwane szpilki da się wykręcić (mogą być zapieczone), albo gwint może nie przeżyć wykręcania.

Czy lepiej poszukać kolanko w dobrym stanie i dobrej cenie, czy bawić się w szukanie i dopasowanie szpilek + nowe nakrętki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×