Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Buba20

swap silknika X20XEV

Recommended Posts

Koledzy powiecie mi, jak plusy i minusy ma swap silnika z X20XEV na taki sam tylko młodszy z mniejszym przebiegiem. Mam zamiar zakupić całego "anglika" i pobrać od niego silnik wraz ze skrzynią, na forum słyszałem że lepiej remontować. A aktualnie jeszcze wyskakują mi jakieś problemy z chłodzeniem i instalacja LPG (2 Generacja ) do nowego miałem zamiar wstawić sekwencje.

Autko jakie mam to VB z X20XEV z 1996r. myślałem nad silnikiem z 2000/2001r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wypowiadałem się już w temacie twojego auta i wypowiem się tu

wg. mnie lepiej remont robić, bo nie wiesz czy lepszy silnik włożysz ...

aczkolwiek... jeśli kupisz anglika za 2000 zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i masz na tyle doświadczenie ze wszystko zrobisz sam - to lepiej swap (o ile nowszy silnik będzie na 100 % lepszy), opłaci ci się tym, że zostanie ci dużo gratów z anglika, które możesz sprzedawać

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry anglik z 2000 roku za 2000 zlociszy ??

gdzie takie sprzedaja ??

10 lat w UK nie trafialem na takie okazje

okazja byla 1,8 w cdx z 2001 od pierwszego wlasciciela

za 1200 funi

za 2000 to sorki ale trupa kupisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ani jednego słowa nie powiedziałem o kupnie anglika za 2tyśe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem angola X20XEV za 2300zł Stan techniczny bardzo dobry, dużo gratów przekładam do siebie, bo ma lepsze. Co prawda golas i lekko puknięty w przód ale da się trafić, za takie pieniądze auto w dobrym stanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pukniety i golas to nie jest dobry stan

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Buba nie pisalem tego do Ciebie ze za 2000

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

z yego co sie kontaktowałem z kolesiem co szarpie autka z UK to coś możliwego do zabawy zaczyna sie od 4tyś

Share this post


Link to post
Share on other sites

=ma racje

ponizej tej kwoty to zajechane auta albo po wypadku

za dobre jezdzace trzeba dac kolo 1000 funi i wiecej

chyba ze ma dojscie do przetargow z ubezpieczalni i firm windykacyjnych

to mozna taniej dorwac

ale do tego transport i czesto brak papierow i problemy gotowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

o tych autkach co wspomina to autka z licytacji tylko i wyłącznie z przeznaczeniem na części, ma firmę i wystawia fakture legalności pojazdu, ale tak jak mówiłem nie bawi sie w szarpanie autek za grosze

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to jak goni za 4000 zlociszy to ladnie przycina

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chyba że ty jesteś w stanie w razie potrzeby cos szarpnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz nie mieszkam w UK

wiec nie pomoge

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi też chodziło o auto za 2000 któro będzie po wypadku - ale zeby silnik (i to co do swapa może użyć) było sprawne

reszta części nie uszkodzonych na handel

chyba normalne ze nie kupi vectry b 2001 rok super-extra-wyjebistej-jezdzacej z wyposażeniem CDX za 2000 zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> a przynajmniej ja tego na myśli nie miałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

to piszcie co i jak

bo pozniej ludzie czytaja i wierza w bajki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wracając do rematu co bardziej sie opłaca i co bezpieczniejszego jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

co sie oplaca ??

sam musisz policzyc

i zastanowic sie co mozesz zrobic sam

czy dasz rade sam przelozyc silnik ??

czy masz miejsce i narzedzia ??

ile zaplacisz za remont ??

a ile za auto i czesci potrzebne do zmiany ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem tak miejsca zero, znajomy mechanik za przekładkę silnika z jednego autka do drugiego zawołał ode mnie 400zl (jeśli nie bezi problemów i instalacją ) więc cena chyba nie za duża, na autko chciał bym przeznaczyć około 3,5 tyś, oprócz tego będę chciał kilka rzeczy przełożyć we własnym zakresie. Natomiast kompletnie nie wiem co wchodzi w skład generalnego remontu i jaki jest koszt

Share this post


Link to post
Share on other sites

za 4000 to masz silnik jak nowy po remoncie

a nie uzywany z niewiadoma ile pociagnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba mniej jak 4000 wyjdzie ... ale napewno będzie pewniejszy niż ten z anglika (nie remontowany)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co wchodzi w skal takiego remontu ?? tłoki ?? uszczelniacze ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat, bo szkoda zakładać nowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ile orientacyjnie trzeba dać za niewyhuśtany silnik 2.5 V6 i jakie mniej więcej koszty są takiego swapa przy założeniu że pójdzie on w miejsce X20XEV??

Share this post


Link to post
Share on other sites

za drogo zeby sie w to bawic

sprzedac 2 litrowke i kupic V6

mysle ze zeby bylo zrobione odpowiednio to pod 10000 sie zamknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadal nie mam jasnej odpowiedzi na zadane pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

generalny remont to generlny

wymieniasz wszystko co sie da i nosi slady kwalifikujace do wymiany

a co to bedzie to sie dowiesz po rozebraniu silnika na srubki

koszt jest nie do przewidzenia

moza tylko zgadywac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...