Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
tawik

nie pali gdy gorący i strzela

Polecane posty

witam

Mój problem polega na tym ,że nie chce zapalić gdy jest gorący. Posiadam vectre b z zwykłym gazem ,któy przełącza sie po 2 tysiącach obrotów. Jak rano sobie idę do samochodu to zapala odrazu , przeciwnie gdy jest gorący trzeba "heblowac " i heblowac czy to na gazie czy na benzyne. Ostatnio też również zaczoł strzelać. I nieraz na samej benzynie zaświeca się kontrolka silnika

Co to moze być ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak się zaświeca "kontrolka silnika" to trzeba sczytać błędy

napisz wynik sczytywania i będziemy się zastanawiać co i jak

(płyn chłodniczy na pewno jest ?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no niby jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmień Filtr gazu + czyszczenie parownika + regulacja gazu (koszt wszystkiego około 100zł) i będzie spokój, jak któroś masz pominąć to się za to nie zabieraj wogóle bo nic to nie da.

Sprawdz też czy wybuchy gazu nie uszkodziły dolotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale u niego problem jest i na gazie i na benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i wie ktoś coś. podpieliśmy do komputera i niby błąd podgrzewacz sondy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domlo mogę sie założyć że problem ten jest związany z LPG, przypuszczam że nie strzela na benzynie tylko na gazie. Niema co dużo tłumaczyć bo można o tym książkę napisać dlaczego może tak palić, nie zaszkodzi wymienić a na pewno DUŻO pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czujnik wału korbowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaliśmy to rozpieliśmy i gasł. Jeździmy na samej benzynie i jest ok , odpala bez problemów nie dławi sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to teraz wiadomo że to wina gazu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a przedtem pisałeś ze to samo na benzynie i na gazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no chodziło mi o to że jak zapalałem na gazie i też zapalałem na automacie może źle ujołem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gaulus

miałem taki sam problem czysciłem przepustnice silniczek krokowy dopiero po wymianie swiec i kabli conieco pomogło ale wraz nie bylo tak jak trzeba, do bani te gazy zwykle za 1500zł lepiej dolozyc 500 i zalozyc sekwencje 2 i nie bedzie strzalow i innych glupot. Mialem jeszcze escorta 97r tez w zwykłej instalacji to tak strzelał i sie dławił ze przyczyna była w metalowym kolektorze zle jakis otwor był wywiercony i stad takie problemy, gazownik zalecił kupic plastikowy sam sobie zalozył zrobił otwor idealnie pasujący i dopiero wtedy byla jakakolwiek jazda na LPG i tyle co dolozyłem mialbym juz sekwencje 2 gen.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fala

Po pierwsze zalewa ci silnik gazem po zgaszeniu temu ciężko odpalić(podobno to normalne przy tych instalacjach gazowych !!!???).Czyli możliwe,że już parownik wymaga regeneracji(gazem nie śmierdzi?),poza tym za strzały to odpowiada układ zapłonowy,czyli sprawdź świece i kable(kable to bardzo ważny element!W moim przypadku strzały ustąpiły po ich wymianie,dodam,że stare wyglądały jak nowe i na benzynie wszystko było cacy...).Pozdro!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie no trzeba być samobójcą,żeby do gazu 2 generacji wstawić plastikowy kolektor...Miałeś kiedyś strzał gazu?Nie byłoby co z niego zbierać!Hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×