Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
tawik

nie pali gdy gorący i strzela

Recommended Posts

witam

Mój problem polega na tym ,że nie chce zapalić gdy jest gorący. Posiadam vectre b z zwykłym gazem ,któy przełącza sie po 2 tysiącach obrotów. Jak rano sobie idę do samochodu to zapala odrazu , przeciwnie gdy jest gorący trzeba "heblowac " i heblowac czy to na gazie czy na benzyne. Ostatnio też również zaczoł strzelać. I nieraz na samej benzynie zaświeca się kontrolka silnika

Co to moze być ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak się zaświeca "kontrolka silnika" to trzeba sczytać błędy

napisz wynik sczytywania i będziemy się zastanawiać co i jak

(płyn chłodniczy na pewno jest ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no niby jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień Filtr gazu + czyszczenie parownika + regulacja gazu (koszt wszystkiego około 100zł) i będzie spokój, jak któroś masz pominąć to się za to nie zabieraj wogóle bo nic to nie da.

Sprawdz też czy wybuchy gazu nie uszkodziły dolotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale u niego problem jest i na gazie i na benzynie

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wie ktoś coś. podpieliśmy do komputera i niby błąd podgrzewacz sondy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domlo mogę sie założyć że problem ten jest związany z LPG, przypuszczam że nie strzela na benzynie tylko na gazie. Niema co dużo tłumaczyć bo można o tym książkę napisać dlaczego może tak palić, nie zaszkodzi wymienić a na pewno DUŻO pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz czujnik wału korbowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzaliśmy to rozpieliśmy i gasł. Jeździmy na samej benzynie i jest ok , odpala bez problemów nie dławi sie

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to teraz wiadomo że to wina gazu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a przedtem pisałeś ze to samo na benzynie i na gazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no chodziło mi o to że jak zapalałem na gazie i też zapalałem na automacie może źle ujołem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gaulus

miałem taki sam problem czysciłem przepustnice silniczek krokowy dopiero po wymianie swiec i kabli conieco pomogło ale wraz nie bylo tak jak trzeba, do bani te gazy zwykle za 1500zł lepiej dolozyc 500 i zalozyc sekwencje 2 i nie bedzie strzalow i innych glupot. Mialem jeszcze escorta 97r tez w zwykłej instalacji to tak strzelał i sie dławił ze przyczyna była w metalowym kolektorze zle jakis otwor był wywiercony i stad takie problemy, gazownik zalecił kupic plastikowy sam sobie zalozył zrobił otwor idealnie pasujący i dopiero wtedy byla jakakolwiek jazda na LPG i tyle co dolozyłem mialbym juz sekwencje 2 gen.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fala

Po pierwsze zalewa ci silnik gazem po zgaszeniu temu ciężko odpalić(podobno to normalne przy tych instalacjach gazowych !!!???).Czyli możliwe,że już parownik wymaga regeneracji(gazem nie śmierdzi?),poza tym za strzały to odpowiada układ zapłonowy,czyli sprawdź świece i kable(kable to bardzo ważny element!W moim przypadku strzały ustąpiły po ich wymianie,dodam,że stare wyglądały jak nowe i na benzynie wszystko było cacy...).Pozdro!

Please login or register to see this quote.

Nie no trzeba być samobójcą,żeby do gazu 2 generacji wstawić plastikowy kolektor...Miałeś kiedyś strzał gazu?Nie byłoby co z niego zbierać!Hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...