Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest sharky11

Opel VB i silnik 2.0 Di

Recommended Posts

Guest sharky11

Witam,

Nie wiem czy poprawny dział. Jeśli nie to przepraszam. Mam jednak pytanie odnośnie tego auta Opel VB rok '96 oraz silnika 2.0 Di (82KM) ponieważ mam możliwość kupna takiego auta chciałbym zapytać o awaryjność silnika. Czy to prawda, że one padają często? Wiadomo, że wszystko zależy od eksploatacji, jednak chciałbym wiedzieć czego mogę sie spodziewać po tym silniku z przebiegiem 260tys. Czy to wg. Was dużo? Odpuścić sobie ten rocznik? Wiem, że wiele pytań naraz, jednak mam okazję sprawić takie auto i chciałbym się jak najwięcej dowiedzieć o eksploatacji oraz awaryjności - auto bez elektryki, czyli z tych rzeczy nie ma chyba co sie psuc, jednak jak pompa, silniczek i cala reszta?

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

Please login or register to see this quote.

Auto o dynamice poloneza, nie polecam.Awaryjność taka sama jak dti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dzikamysz

Please login or register to see this quote.

posiadam vectrę 2.0 di 98 r. 120 000 kil. mam to autko 2 lata jeszcze nic się nie zepsuło a przejechałem nią sporo polska - anglia 3 razy w roku z pełnym obciążeniem fakt że zrywny bardzo nie jest ale naprawdę daje rade na trasie spokojną jazdą 130km/h pali 5,5 na mieście 8,5 ja jestem zadowolony ale to twój wybór .aaaaaa nie lej byle czego do baku .

Share this post


Link to post
Share on other sites

aż taki polonez to nie jest to prawda że na starcie trochę mulasty ale jak się rozkręci to da się jechać, silnik ten sam co w dth tylko bez icka no i soft inny, doskonale nadaje się do chipowania wyczytałem że nawet do 110KM , spalanie niewielkie oczywiście zależne od stylu jazdy.Ja nakręciłem prawie 240000, auto posiadam 3 lata oczywiście pompa po regeneracji lecz to przez własną głupotę padła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może lepiej już silniczek 2.0 DTI 101 KM. Zawsze trochę więcej mocy pod maską to i lepsze osiągi. Nie powala dynamiką, ale jest ciut zwinniejszy. Spalanie podobne, awaryjność samego silnika niewielka, lecz padają pompy (sam tego doświadczyłem). No i jak już wcześniej napisano, nie lać byle czego do zbiornika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to z używanym autem. Dużo zależy od szczęścia i tego jak się dba. 260tyś km to sporo, z drugiej strony nie ma co się ośmieszać szukajac takiego auta z przebiegiem w okolicach 100 00:) Auto może troszkę powolne, ale do spokojnej jazdy starczy w zupełności. Jakaś mega awaryjność to t mit raczej. Ja odpukać narazie nic w soim takiego nie spotkałem, mam go ponad 2 lata, najechane ponad 220 000, a pewnie i więcej:) {Pozdrawiam i powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aras124

Również posiadam viki z tym silniczkiem 97r od 1,5 roku i na razie odpukać żadnych problemów, oczywiście pomijając rzeczy eksploatacyjne. Licznik w chwili obecnej pokazuje 211 tys. z czego ja nakręciłem 32 tys. Spalanie wychodzi od 5,5 do 6,5l, a minimalne jakie udało mi się zrobić to 4,5l na odcinku 300 km, a zalane było z pod korka pod korek, aż się sam zdziwiłem. No nie powiem była to bardzo ekonomiczna jazda. Mocą faktycznie nie powala, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczająca. Tak więc wszystko zależy ja się trafi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukashbe

Dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd ? Kompleksy , nie spełniony sen Viki ? Z tym porównaniem do Poloneza to grubo przegiełeś , Ja mam DTL-kę i jestem zadowolony z dynamiki , 82 konie a Tdiki bez czerwonego i zostają naświatłach ! Pozdrawiam kumatych !

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mam dtla 315 tys. i jadę dalej (pompa nie ruszana)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex7705

Please login or register to see this quote.

Mam do sprzedania taki silnik 2,0 DTL (190 tys. km). kontakt: 502-92-00-20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...