Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość sharky11

Opel VB i silnik 2.0 Di

Polecane posty

Gość sharky11

Witam,

Nie wiem czy poprawny dział. Jeśli nie to przepraszam. Mam jednak pytanie odnośnie tego auta Opel VB rok '96 oraz silnika 2.0 Di (82KM) ponieważ mam możliwość kupna takiego auta chciałbym zapytać o awaryjność silnika. Czy to prawda, że one padają często? Wiadomo, że wszystko zależy od eksploatacji, jednak chciałbym wiedzieć czego mogę sie spodziewać po tym silniku z przebiegiem 260tys. Czy to wg. Was dużo? Odpuścić sobie ten rocznik? Wiem, że wiele pytań naraz, jednak mam okazję sprawić takie auto i chciałbym się jak najwięcej dowiedzieć o eksploatacji oraz awaryjności - auto bez elektryki, czyli z tych rzeczy nie ma chyba co sie psuc, jednak jak pompa, silniczek i cala reszta?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość robertoz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Auto o dynamice poloneza, nie polecam.Awaryjność taka sama jak dti.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dzikamysz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

posiadam vectrę 2.0 di 98 r. 120 000 kil. mam to autko 2 lata jeszcze nic się nie zepsuło a przejechałem nią sporo polska - anglia 3 razy w roku z pełnym obciążeniem fakt że zrywny bardzo nie jest ale naprawdę daje rade na trasie spokojną jazdą 130km/h pali 5,5 na mieście 8,5 ja jestem zadowolony ale to twój wybór .aaaaaa nie lej byle czego do baku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aż taki polonez to nie jest to prawda że na starcie trochę mulasty ale jak się rozkręci to da się jechać, silnik ten sam co w dth tylko bez icka no i soft inny, doskonale nadaje się do chipowania wyczytałem że nawet do 110KM , spalanie niewielkie oczywiście zależne od stylu jazdy.Ja nakręciłem prawie 240000, auto posiadam 3 lata oczywiście pompa po regeneracji lecz to przez własną głupotę padła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej już silniczek 2.0 DTI 101 KM. Zawsze trochę więcej mocy pod maską to i lepsze osiągi. Nie powala dynamiką, ale jest ciut zwinniejszy. Spalanie podobne, awaryjność samego silnika niewielka, lecz padają pompy (sam tego doświadczyłem). No i jak już wcześniej napisano, nie lać byle czego do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to z używanym autem. Dużo zależy od szczęścia i tego jak się dba. 260tyś km to sporo, z drugiej strony nie ma co się ośmieszać szukajac takiego auta z przebiegiem w okolicach 100 00:) Auto może troszkę powolne, ale do spokojnej jazdy starczy w zupełności. Jakaś mega awaryjność to t mit raczej. Ja odpukać narazie nic w soim takiego nie spotkałem, mam go ponad 2 lata, najechane ponad 220 000, a pewnie i więcej:) {Pozdrawiam i powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aras124

Również posiadam viki z tym silniczkiem 97r od 1,5 roku i na razie odpukać żadnych problemów, oczywiście pomijając rzeczy eksploatacyjne. Licznik w chwili obecnej pokazuje 211 tys. z czego ja nakręciłem 32 tys. Spalanie wychodzi od 5,5 do 6,5l, a minimalne jakie udało mi się zrobić to 4,5l na odcinku 300 km, a zalane było z pod korka pod korek, aż się sam zdziwiłem. No nie powiem była to bardzo ekonomiczna jazda. Mocą faktycznie nie powala, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczająca. Tak więc wszystko zależy ja się trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukashbe

Dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd ? Kompleksy , nie spełniony sen Viki ? Z tym porównaniem do Poloneza to grubo przegiełeś , Ja mam DTL-kę i jestem zadowolony z dynamiki , 82 konie a Tdiki bez czerwonego i zostają naświatłach ! Pozdrawiam kumatych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dtla 315 tys. i jadę dalej (pompa nie ruszana)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alex7705

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam do sprzedania taki silnik 2,0 DTL (190 tys. km). kontakt: 502-92-00-20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×