Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
altyrego

ile koni da gora od 18E do c20ne?

Recommended Posts

Cześć.Mam pytanie ile km może dać taki zestaw?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załóż i sprawdź. Na pewno poprawa będzie, a ile to ciężko powiedzieć, a konkretnego wykresu z hamowni jeszcze nie widziałem

Please login or register to see this quote.

Sprzedawca mógłby się dokształcić, bo to c20ne ma 274st, a 20seh ma 273st

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po zalożeniu góry 1.8e do C20Ne powinien wyjść wynik podobny do tego jaki osiąga seryjny seh,w granicach 125-130 koni zakładajac że masz zdrową serie w granicach 110koni,do tego zrobić kompletny wydech+strojenie i granice 140koni można przeskoczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

Kurde tez mialem ochote kupic ta gore do swojej vectry ale nie sadzilem ze dojdzie do takiej ceny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego Kebes,tuning silnika to najdroższa modyfikacja szczególnie wolnossącego,głowica+wałek+kolektor za 300pln to śmieszne pieniądze za przyrost jaki da ta modyfikacja.Ja w swoje Ne wpakowałem już 6tyś i osiągnąłem 150 koni a tutaj za tak małe pieniadze mozna zyskac przynajmniej 15 koni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

No ale wiesz na poczzatku widzialem cene 150zl i myslalem ze za nieduzo wiecej to szarpne, a tu jeszcze 7 dni do konca aukcji i 300zl to ciekawe ile na koncu bedzie..ja wiem ze w c20ne trzeba wpakowac sporo kasy zeby ja podrasowac, czytalem wszystkie tematy na forum na ten temat..

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli ta glowica pochodzi z silnika "seh" to nie podejdzie na blok "nz" bo jest dluzsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głowica jak i cała reszta pochodzą z silnika 18E ( opel ascona ) z tego co wiem bez żadnych przeróbek wchodzą na blok c20ne i pokrewnych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ciekawa teoria, ale za mało szczegółów, żeby była prawdziwa.

Na dowód dodam, że góra z 20seh(poza wałkiem jest praktycznie taka sama jak w c20ne) pasuje bez problemu na dół z c18nz.

Tobie zapewne chodziło o c14nz i c16nz. W tym momencie masz rację, wynika to z różnych rodzai bloków(small- i big-block).

Góra z 18E bez problemu pasuje na dół z c20ne.

Moim zdaniem jest szansa na większą moc niż seryjny seh(czyli 129KM), ale warunkiem jest zdrowy dół z c20ne. Wiązka z seh'a(inne ECU i nieco wiązka inna z racji braku lambdy) też pewnie by tu pomogła w tym przypadku.

Na KTK kiedyś ktoś pisał, że osiągnął 142KM na takim połączeniu(góra z 18E, dół z c20ne i wiązka z 20seh). Nie przypominam sobie, żeby wrzucił wykres z hamowni, więc taką informację należy traktować z przymrużeniem oka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A moim zdaniem osiągnięcie mocy seryjnego seh-a na gratach 1.8e to i tak dobry wynik,panowie dłubałem swoje Ne,także mogę się wypowiedzieć,u mnie kompletnie zrobiony silnik dał 35koni i 25Nm póki co

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie twierdzę, że jest to zły wynik, ale montując górę mamy:

- sprężanie co najmniej takie jak w seh'u jak nie większe

- ostrzejszy wałek

- dolot identyczny jak Irmscher do c20ne, to na kolektorze z 18E wzorował się irmscher robiąc swoje kolektory do 2.0 8V i do 13S(był taki silnik jak 13E w corsie A), jak ktoś chętny to postaram się wrzucić foty(muszę je tylko od kumpla wziąć)

A więc realna jest większa moc, tyle, że podstawa to zdrowy dół. Kolejna sprawa, to ECU z 20seh. Wersję pod m1.5 ciężko dostać, ale starszy m4.1 już nie, a wiązka poprawi nam górę przy okazji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy teraz z innej beczki

Co zrobić aby podnieść moc w 1.8 16v vectra b z 97r.? teraz jest 116Km info według dokumentów samochodu

ewe.jaki filr powietrza ,a mozę coś innego ?

Dzięki za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeczytaj najpierw cały temat odnośnie

Please login or register to see this link.

bo to te same silniki a dopiero w tamtym temacie pytaje jeśli będę wątpliwości

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...