Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
altyrego

ile koni da gora od 18E do c20ne?

Polecane posty

Cześć.Mam pytanie ile km może dać taki zestaw?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załóż i sprawdź. Na pewno poprawa będzie, a ile to ciężko powiedzieć, a konkretnego wykresu z hamowni jeszcze nie widziałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprzedawca mógłby się dokształcić, bo to c20ne ma 274st, a 20seh ma 273st

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po zalożeniu góry 1.8e do C20Ne powinien wyjść wynik podobny do tego jaki osiąga seryjny seh,w granicach 125-130 koni zakładajac że masz zdrową serie w granicach 110koni,do tego zrobić kompletny wydech+strojenie i granice 140koni można przeskoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kebes

Kurde tez mialem ochote kupic ta gore do swojej vectry ale nie sadzilem ze dojdzie do takiej ceny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego Kebes,tuning silnika to najdroższa modyfikacja szczególnie wolnossącego,głowica+wałek+kolektor za 300pln to śmieszne pieniądze za przyrost jaki da ta modyfikacja.Ja w swoje Ne wpakowałem już 6tyś i osiągnąłem 150 koni a tutaj za tak małe pieniadze mozna zyskac przynajmniej 15 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kebes

No ale wiesz na poczzatku widzialem cene 150zl i myslalem ze za nieduzo wiecej to szarpne, a tu jeszcze 7 dni do konca aukcji i 300zl to ciekawe ile na koncu bedzie..ja wiem ze w c20ne trzeba wpakowac sporo kasy zeby ja podrasowac, czytalem wszystkie tematy na forum na ten temat..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta glowica pochodzi z silnika "seh" to nie podejdzie na blok "nz" bo jest dluzsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głowica jak i cała reszta pochodzą z silnika 18E ( opel ascona ) z tego co wiem bez żadnych przeróbek wchodzą na blok c20ne i pokrewnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawa teoria, ale za mało szczegółów, żeby była prawdziwa.

Na dowód dodam, że góra z 20seh(poza wałkiem jest praktycznie taka sama jak w c20ne) pasuje bez problemu na dół z c18nz.

Tobie zapewne chodziło o c14nz i c16nz. W tym momencie masz rację, wynika to z różnych rodzai bloków(small- i big-block).

Góra z 18E bez problemu pasuje na dół z c20ne.

Moim zdaniem jest szansa na większą moc niż seryjny seh(czyli 129KM), ale warunkiem jest zdrowy dół z c20ne. Wiązka z seh'a(inne ECU i nieco wiązka inna z racji braku lambdy) też pewnie by tu pomogła w tym przypadku.

Na KTK kiedyś ktoś pisał, że osiągnął 142KM na takim połączeniu(góra z 18E, dół z c20ne i wiązka z 20seh). Nie przypominam sobie, żeby wrzucił wykres z hamowni, więc taką informację należy traktować z przymrużeniem oka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A moim zdaniem osiągnięcie mocy seryjnego seh-a na gratach 1.8e to i tak dobry wynik,panowie dłubałem swoje Ne,także mogę się wypowiedzieć,u mnie kompletnie zrobiony silnik dał 35koni i 25Nm póki co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie twierdzę, że jest to zły wynik, ale montując górę mamy:

- sprężanie co najmniej takie jak w seh'u jak nie większe

- ostrzejszy wałek

- dolot identyczny jak Irmscher do c20ne, to na kolektorze z 18E wzorował się irmscher robiąc swoje kolektory do 2.0 8V i do 13S(był taki silnik jak 13E w corsie A), jak ktoś chętny to postaram się wrzucić foty(muszę je tylko od kumpla wziąć)

A więc realna jest większa moc, tyle, że podstawa to zdrowy dół. Kolejna sprawa, to ECU z 20seh. Wersję pod m1.5 ciężko dostać, ale starszy m4.1 już nie, a wiązka poprawi nam górę przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy teraz z innej beczki

Co zrobić aby podnieść moc w 1.8 16v vectra b z 97r.? teraz jest 116Km info według dokumentów samochodu

ewe.jaki filr powietrza ,a mozę coś innego ?

Dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj najpierw cały temat odnośnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

bo to te same silniki a dopiero w tamtym temacie pytaje jeśli będę wątpliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×