Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Arris_Van_K

Brak paliwa- jakie konsekwencje?

Polecane posty

Gość Arris_Van_K

Witam.

rzadka sytuacja ale i mi sie zdarzylo... a mianowicie zabraklo mi paliwa ;(

opisze dokladniej: odpalam sobie viki i elegancko zapalila kilka sekund i zgasla... okazuje sie ze bak pusty!! ale zanim to zauwazylem zakrecilem ze 2 razy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> i teraz moje pytanie, jakies powazne konsekwencje, obawy lub Wasze porady (poza oczywiscie tankowaniem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">) silnik to 2.0 16V DTI 101KM

Edytowano przez Arris_Van_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony układ, o ile długo nie kreciłes pompie nie powinno nic sie stać... nie powinno choc kto wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Arris_Van_K

Kurcze oby pompa cala!! dlugo nie krecilem, dwa razy po 2-3sek. jak najprosciej ale pewnie odpowietrzyc samemu?

Edytowano przez Arris_Van_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poszukaj było wiele razy o odpowietrzaniu w tym dziale

chocby w tym temacie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Arris_Van_K

dzieki zaraz przeczytam lekturke.

a tak przy okazji i na marginesie... czy sytuacja ktora opisalem zawrze powoduje zapowietrzenie? czy moze byc tak ze zaleje i gitara bedzie? i jakie sa jego obiawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sytuacja ta powoduje zapowietrzenie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

objawami jest to, że po zatankowaniu nie będziesz mógł dalej odpalić a jak ci się to uda to silnik będzie pracował kilka sekund i będzie gasł...

oczywiście jeżeli odpalisz auto i silnik będzie pracował jak dawniej to nie musisz odpowietrzać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Arris_Van_K

Przemyt- dzieki wielkie za zainteresowanie sie moim tematem i porady. auto zatankowane prawie na fulla i silnik cyka.. oczywiscie pierwsze odpalenie lekko z problemami ale za trzecim czy czwartym razem odpalil. pochodzil z 10 minut potem go zgasilem i za pare minut odpalilem- na dotyk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> powtorzylem ze 2 razy i pali na dotyk wiec chyba jest ok! jak myslisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja miałem u siebie podobny przypadek i po kilku godzinach paliwo sie cofało i nastepnego dnia to samo z odpalaniem, na chwile zapalil i pozniej zgasł...okazalo sie ze byl zapowietrzony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> po odpowietrzeniu odpala bez problemow, zajrzyj rowniez do filtra paliwa czy pompa go dociagnela u mnie nie chciala i to byl tez jeden ze skutkow ze samochod gasl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

powinno byc dobrze, ale ostatecznie mozna to stwierdzic po postoju w nocy i jutrzejszym odpaleniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i na drugi raz patrzyć na wskazniki a w szczególności rezerwa. nie chcemy mieć problemów to nie jeżdzimy na rezerwie. a ty poprostu miałeś szczęście że ci nie nadwyręzyło kieszeni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Arris_Van_K

dzieki chlopaki za wskazowki i porady. oczywiscie moja wina, w sumnie nie do konaca bo autkiem jezdzil brat i nie do konca mial wiedze... no ale na szczescie juz pare dni minalo a autko pali na dotyk, nie gasnie ani zadnych innych niepokojacych objawow

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna sytuacje, zegary mi ostatnio szwankują i do końca nie wiedziałem ile mi jeszcze zostało, miałem zajechać na stacje i zalać ale jakieś 300 metrów przed zabrakło mi już paliwa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nawet nie próbowałem krecić żeby nie zapowietrzyć tylko na luzie zjechałem na pobocze, miałem akurat bańke 5l to na stacje po paliwo, troche pokręciłem i odpalił. Na początku trochę sie krztusił i przerywał ale jak popracował z minute wszystko wróciło do normy i obyło się bez odpowietrzania

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt zauważyłem to u siebie ze zegary w VB mają dość sporą odchyłkę od rzeczywistości ale jak sie dzisiaj dowiedziałem to nie nalezy jeździć na rezerwie bo resztki paliwa zasysane z syfem mogą uszkodzić pompę i że w baku powinniśmy najmniej około 20L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×