Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Arris_Van_K

Brak paliwa- jakie konsekwencje?

Recommended Posts

Guest Arris_Van_K

Witam.

rzadka sytuacja ale i mi sie zdarzylo... a mianowicie zabraklo mi paliwa ;(

opisze dokladniej: odpalam sobie viki i elegancko zapalila kilka sekund i zgasla... okazuje sie ze bak pusty!! ale zanim to zauwazylem zakrecilem ze 2 razy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> i teraz moje pytanie, jakies powazne konsekwencje, obawy lub Wasze porady (poza oczywiscie tankowaniem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">) silnik to 2.0 16V DTI 101KM

Edited by Arris_Van_K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowietrzony układ, o ile długo nie kreciłes pompie nie powinno nic sie stać... nie powinno choc kto wie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arris_Van_K

Kurcze oby pompa cala!! dlugo nie krecilem, dwa razy po 2-3sek. jak najprosciej ale pewnie odpowietrzyc samemu?

Edited by Arris_Van_K

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukaj było wiele razy o odpowietrzaniu w tym dziale

chocby w tym temacie

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arris_Van_K

dzieki zaraz przeczytam lekturke.

a tak przy okazji i na marginesie... czy sytuacja ktora opisalem zawrze powoduje zapowietrzenie? czy moze byc tak ze zaleje i gitara bedzie? i jakie sa jego obiawy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sytuacja ta powoduje zapowietrzenie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

objawami jest to, że po zatankowaniu nie będziesz mógł dalej odpalić a jak ci się to uda to silnik będzie pracował kilka sekund i będzie gasł...

oczywiście jeżeli odpalisz auto i silnik będzie pracował jak dawniej to nie musisz odpowietrzać...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arris_Van_K

Przemyt- dzieki wielkie za zainteresowanie sie moim tematem i porady. auto zatankowane prawie na fulla i silnik cyka.. oczywiscie pierwsze odpalenie lekko z problemami ale za trzecim czy czwartym razem odpalil. pochodzil z 10 minut potem go zgasilem i za pare minut odpalilem- na dotyk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> powtorzylem ze 2 razy i pali na dotyk wiec chyba jest ok! jak myslisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja miałem u siebie podobny przypadek i po kilku godzinach paliwo sie cofało i nastepnego dnia to samo z odpalaniem, na chwile zapalil i pozniej zgasł...okazalo sie ze byl zapowietrzony

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> po odpowietrzeniu odpala bez problemow, zajrzyj rowniez do filtra paliwa czy pompa go dociagnela u mnie nie chciala i to byl tez jeden ze skutkow ze samochod gasl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

powinno byc dobrze, ale ostatecznie mozna to stwierdzic po postoju w nocy i jutrzejszym odpaleniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i na drugi raz patrzyć na wskazniki a w szczególności rezerwa. nie chcemy mieć problemów to nie jeżdzimy na rezerwie. a ty poprostu miałeś szczęście że ci nie nadwyręzyło kieszeni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arris_Van_K

dzieki chlopaki za wskazowki i porady. oczywiscie moja wina, w sumnie nie do konaca bo autkiem jezdzil brat i nie do konca mial wiedze... no ale na szczescie juz pare dni minalo a autko pali na dotyk, nie gasnie ani zadnych innych niepokojacych objawow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobna sytuacje, zegary mi ostatnio szwankują i do końca nie wiedziałem ile mi jeszcze zostało, miałem zajechać na stacje i zalać ale jakieś 300 metrów przed zabrakło mi już paliwa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nawet nie próbowałem krecić żeby nie zapowietrzyć tylko na luzie zjechałem na pobocze, miałem akurat bańke 5l to na stacje po paliwo, troche pokręciłem i odpalił. Na początku trochę sie krztusił i przerywał ale jak popracował z minute wszystko wróciło do normy i obyło się bez odpowietrzania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt zauważyłem to u siebie ze zegary w VB mają dość sporą odchyłkę od rzeczywistości ale jak sie dzisiaj dowiedziałem to nie nalezy jeździć na rezerwie bo resztki paliwa zasysane z syfem mogą uszkodzić pompę i że w baku powinniśmy najmniej około 20L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...