Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Luke16

Tłumik końcowy do mojej Viktorii + podkręcenie mocy

Polecane posty

Panowie co byście polecili do mojej Viki 1.6 8V żeby nie była taka cicha bo to niestety aż denerwuje na skrzyżowaniach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo jej wcale nie słychać i aż nieraz patrzę na obrotek czy aby nie zgasła

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> chodzi mi o troszkę głośniejszą prace ... polećcie coś do 8V z allegro ... Z góry wielkie dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Czy da radę jakoś podkręcić ten silniczek bo 75 KM to troszkę mało ....

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolega alvaro od nas z opolskiego chce sprzedac swoj tlumiczek,zagadaj do niego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dwururkę wsadź,srumiennice, moze stozek i coś tam będzie lepiej .. na pewno szybciej spaliny będą przelatywać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lepiej = glosniej. Ale "srumiennicy" nie wkladaj na miejsce kata, bo bedzie tylko gorzej jesli chodzi o osiagi. Wloz sobie rzeczywiscie stozek to bedzie Ci swiszczalo z przodu. Zamiast srodkowego tlumika strumienice albo jakis maly motocyklowy to bedzie buczalo z tylu i od spodu. Od razu bedzie bardziej "odczuwalna" moc na skrzyzowaniach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do stożka to w gazie można to zrobić??? co do tłumika końcowego to jest jakaś różnica między 2.0 a 1.6??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

gaz masz pewnie 2giej generacji,wiec nie bardzo to bedzie "chodzilo" do sekwencji juz da rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam tłumik i stożek jacky, jak coś dawaj na PW

ja w swojej czerwonej viki ( 1.6 8V) miałem strumienice zamiast kata, stożek (taki sam jak mam na sprzedaż) i tłumik końcowy WM Sport i było głośno

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

o tłumiczku, dolocie ci już pisali to ja jeszcze dodam jak ten twój silniczek troszkę podciągnąć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

(sorki, że na VU)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam 1.6 i nie przeszkadza mi że jest cicho, nawet lepiej, bo niebiescy za bardzo nie zwracają uwagi. Montowanie głośnych wydechów przy 1.6 to przerost formy nad treścią

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w przypadku montażu oryginalnego tłumika irmscher lub irmscher-remus bardziej chodzi o efekt wizualny niż dźwiękowy, ponieważ dają one delikatny pomruk, miły dla ucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, końcowy wydech irmscher absolutnie nie jest głośny, jest fajnie delikatnie basowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko nie zapomniec ze do 1,6 8v tlumik irmschera np od 2,0 nie pasuje

ma inne mocowania i trzeba przerabiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jeśli do 8v chcesz wkładać tłumik końcowy od 16v to musisz wymienić też tłumik środkowy. W 8v tylny tłumik jest "wciskany" a w 16v jest skręcany.

Co do zwiększania mocy - można albo tak jak w linku wyżej zostając na monowtrysku, albo przeróbka na częściach z c16se i przejście na mpi (moc wyjściowa ok 100KM, ale i koszt trochę większy bo 800-1500zł).

Trzecia opcja to swap na C20NE, koszt części 1000-2000zł.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe że ja już będę miał tłumik wkręcany bo był wymieniany cały układ wydechowy za czasów znajomego .... muszę wejść pod spód i zobaczyć ... Myślałem o Swapie ale chyba prędzej bym auto zmienił niż swapował silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Co do tłumnika to właśnie nie chodzi mi o jakiś super głośny wydech tylko o cośnormalnego by właśnie był delikatny bassik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo wiadomo to tylko ma 75 KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wwwolski

Siemanko,co powiecie na ten sprzęcik??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez wwwolski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×