Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kali261

czy tak ma być ??

Polecane posty

Gość kali261

witam mam problem z falującymi obrotami czytałem już wszystko na ten temat ale dalej nie mogę sobie z tym poradzić 2 razy probowałem dostać sie do krokowca i bez skutku dostałem sie do tej gumy na 2 opaskach przeczyściłem przepustnice dalej już nie mogłem rozebrać żeby krokowy był na wierzchu dziś dojrzałem coś dziwnego za ta blaszka tak jak by rura dolotowa była krzywa i nie wiem czy tak to ma być czekam na porady mam vectre b 96 r 1.6 16 v

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość QUEEN@

czlowieku gdzie ty kupiles to auto co troche masz problem kapitalny remont robisz czy jak napisz czy te obroty faluja na lpg czy na benzynie jak mamy ci pomóc jak podajesz za mało danych napisałes że czytałeś i nic takich tematów było pełno trzeba było tylko w google zajrzeć albo użyc szukajki na forum :30: :30: :30: jak sprawdziłęś wszystko to został ci krokowy do czyszczenia lub najlepiej wymiana na nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i wstaw fotkę w mniejszej rozdzielczości bo nic na tej nie widać

QUEEN@ a ty kupiłeś Vectrę z salonu że nic Ci się nie psuje ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

kluczyk17 dzięki bo ten queen@ coś za dużo sie ponosi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:"> po prostu kupiłem na taka jak mnie stać i tyle a teraz wychodzi co było ukryte daje mniejsze foto myślałem ze może lepiej będzie widać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez kali261

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość QUEEN@

moja tez się psuje co do tego problemu to dalej koles nie podał czy to się dzieje na lpg czy na benzynie tez kali jaką masz instalacje podaj dane od tego trza zaczac na zdjeciu wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

instalacja to jakas razmus af 800 dzieje sie tak na lpg i benzynie jak jedziesz z gory na luzie to potrafi trzymac 2,5 tys obr jak staniesz automatycznie spadną a co do foty to martwi mnie ta rura co dochodzi od tyłu do przepustnicy bo w środku wygląda jak by było krzywo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to zdjęcie jest zrobione od góry po zdjęciu tej gumy pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym to widać w dole chyba poprostu mikser bo przecież tam chyba nic innego nie moze być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

może i tak być tylko ze ten pierścień jest taki ze można go przesunąć śrubokrętem i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie a ma ktoś może jak wyjąć tego korkowca w tym silniku krok po kroku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a zmieniałeś przewody i świece?

u mnie falowanie znikło po zmianie świec i przewodów. Warto też wymienić filterki i dysze od gazu.

Której generacjo masz LPG?

Edytowano przez peja-1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

świece kable wymienione filterek gazu tez dysze nie nawet nie wiem gdzie one są dodam jeszcze ze na benzynie tez falują ale trochę mniej co może jeszcze być przyczyna ??

Edytowano przez kali261

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz jakieś błędy na kompie?

może sonda lambda?

może cewka zapłonowa?

może krokowiec?

może przepływomierz ?

Edytowano przez peja-1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

własnie na kompie byłem wszystko ok nie wiem jak spr cewke zapłonową i przepływomierz wiesz jak to spr czy nie da rady ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lekko krzywo z tego co widać to możesz mieć mikser ale to nie wpływa znacznie na pracę silnika

1. Sprawdź rurki podciśnienia może któraś jest dziurawa

2. Co do Trzymania obrotów na LPG to radze zmienić membrany, filtr gazu i czyszczenie parownika, porządna regulacja gazu i będzie OK

Edytowano przez mar111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Silniki 1,6 16V nie mają przepływomierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

rurki podciśnieniowe na pewno nie są dziurawe spr 20 razy a co filterka gazu wymieniony i regulacja tez u najlepszego fachowca w moim mieście niby jeszcze jutro pojadę na czyszczenie parownika i te membrany przy okazji zobaczymy czy coś pomoże,nie wiem dlaczego myślę ze to wina krokowca chyba za dożo sie na czytałem na forum

jeszcze jedno pytanie czy jak sie dodaje gazu to ta guma co jest łączona z przepustnica i dolotem powinna sie dziwnie pompować?? dodam ze auto jak rusza dziwnie zamula i dopiero po chwili zaczyna ciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompowania tej gumy u siebie nie zauważyłem a dużo spędziłem czasu w tym miejscu w tamte wakacje . jutro sprawdze jeszcze dla pewnosci i napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak guma będzie się ruszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kali261

no to ja już nie wiem dlaczego one falują mogą być jakieś jeszcze przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie w opelku 1.8 16V B+G dzieje sie podobnie...ale chyba samochodzik ma jakies humory bo nie zawsze tak sie dzieje

tak samo faluja obroty na gazie i na benzynie

jade i puszcze na luz to obroty faluja od 1000 do 1500 czasami do 2000 dochodza

normalnie na czerwonym jak stoje to obroty spadaja ponizej 1000 i sa stale

z tym ze jeszcze nic nie grzebalem przy silniku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×