Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Adrians

Znikający płyn od wspomagania

Polecane posty

Witam,

mam problem ze wspomaganiem w mojej Vectrze B. W czasie ostatniego wyjazdy zaczął znikać w zbiorniczku płyn od wspomagania. Pod samochodem zero wycieków. Po kolejnej dolewce i skręceniu kołami w lewą stronę na postoju rozerwało gumową osłonę przegubu i wyleciał cały płyn. Mechanik stwierdził, że przepuszcza uszczelniacz w maglownicy, dlatego płyn gromadził się w tej osłonie i w końcu ona pękła. Czy możliwe jest naprawienie tego samemu, czy maglownica wymaga regeneracji? Na kierownicy nie było żadnych stuków, luzów itp. układ kierowniczy działał bez zarzutu, tylko ten ubytek płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem można zrobić to samemu ale potrzebujesz do tego miejsce sprzęt i co najważniejsze pojęcie o robocie a potem i tak maglownice musisz dać do regeneracji czyli lepiej dać to jakiemuś zaufanemu mechanikowi do zrobienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O robocie mam pojęcie, bo wszystko staram się robić sam, ponieważ mechanicy wielokrotnie zawiedli moje zaufanie. Za sam montaż i demontaż zażądali 500zł, to więcej niż za regenerację. Może orientujesz się czy to wina jakiegoś uszczelniacza między przegubem, a maglownicą czy jakiegoś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety nie powiem ci gdzie jest usterka ale kiedyś na forum gdzieś widziałem temat o maglownicy musisz trochę pokopać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

500 zł to dużo jak za wymianę i montaż maglownicy.

Są na Allegro zestawy naprawcze ale nie opłaca się tego robić. Lepiej dać maglownicę do regeneracji - a zregenerowaną dostaniesz z gwarancją. Ja na swoją dostałem rok gwarancji. Oddajesz swoją, dostajesz zregenerowaną i dopłacasz (ja dopłacałem ok. 450 zł).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie padł uszczelniacz na końcu maglownicy z prawej strony pod gumową osłoną. Czy istnieje możliwość wymiany go bez demontażu maglownicy i czy w ogóle to ma sens?

W dodatku znalazłem w Łodzi niezłego mechanika, który wymieni ją za 200zł + regeneracja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też płyn niby nie uciekał bo wszystko chowało się w gumę - tak samo jak u Ciebie.

Wymianę i montaż miałem za 150 zł (ale robiłem u mechanika dużo więcej rzeczy) więc 200 zł to cena jak najbardziej OK.

Jak sam widzisz wymiana nie jest tania więc ja radziłbym kupić zregenerowaną i na pewno dostaniesz na nią gwarancję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli lubisz sam grzebać to masz podwieszoną poradę

Także 200 zł to wcale nie dużo za wymianę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że gdzieś była porada szukałem jej dla ciebie i nie mogłem znaleźć a ona podwieszona była hahahah

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> na oczy mi padło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem właśnie ten temat, jednak nie jest tam pokazane jak wymienić ten uszczelniacz, który jest w gumie. Można się obejść bez wyciągania maglownicy? Po co płacić za całą, skoro można wymienić jeden uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale się uparłeś.

Wyminić na aucie raczej trudno będzie, bardzo mało miejsca na manewry i do tego musi być czystko, chyba że się sanki zrzuci ale to wtedy maglownica jest w rękach

Zrobisz jeden uszczelniacz za chwile padnie z drugiej strony i znowu wszystko od nowa.

Jak masz warunki wykręć samemu, oddaj do regeneracji - będziesz miał jak nowa z gwarancją.

Edytowano przez wityk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Który typ (firma) maglownicy była montowana w Vectrach z silnikiem Y20DTH '01? ZF czy Saginaw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie saingaw ale pewniej by było gdybyś podał VIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W0xxxxxxxxxxxxxx3

Edytowano przez Adrians

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla tego VIN katalogowo saingaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, regenerowałem ją lecz niestety po naprawie kierownica ciężko się kręci i koła nie wracają do jazdy na wprost. Co teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×