Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
rudy12

zakup silnika

Polecane posty

witam otoz planuje kupic silnik do mojej viki 2.0 dti moje oznaczenie silnika to x20dth no i niby znalazlem taki owy i tu moje pytanie moja viki jest z 98r a ten silnik niby jest z 2002 r anglik czy nie bedzie jakiegos problemu czy to sa te same silniki?? pytalem kolesia jakie ma oznaczenie ale nie potrafil tego zlokalizowac zanim wyrusze po niego chcialbym sie upewnic koles wyslal mi troche zdjec moze to bedzie pomocne z gory dziekuje za rady i pozdrawiam aha zapomnialem jeszcze napisac ze ten silnik na zdjeciu ma walnieta pompe a ja u siebie mam juz po regenaracji i pompa zostaje moja i wlasnie nie wiem czy to sie zgra wszystko??

nikt nic nie wie na ten temat??

witam sprawdzilem nr pompy u siebie i jest taki 0470504004 natomiast nr pompy w silniku ktory zamierzam kupic to 0470504003 moje pytanie jaka jest roznica oprocz nr miedzy tymi pompami czy podejdzie do silnika ktory zamierzam kupic moja pompa ??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez rudy12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Blok silnika powinien być ten sam, a pompę, kolektory i pozostałe graty przełożysz sobie ze swojego. Czemu wogóle wymieniasz silnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak stwierdzilo to juz kilku mechanikow glowica moze miec gdzies jakies mikro pekniecie i wali mi cisnienie w uklad chlodzenia i czasem przy wyzszych predkosciach wywali mi plyn ze zbiornika a przy normalnej jezdzie strasznie twardnieja mi weze no musze jezdzic na lekko popuszczonym korku zbiornika, w sumie do konca nie jestem przekonany bo badalem plyn na obecnosc spalin i nic nie wykazalo sprawdzalem tez cisnienie na cylindrach i tez bylo ok no ale jakas przyczyna musi byc a staje sie to troche uciazliwe boje sie wyjechac tym autem gdzies w dalsza trase

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> gdzybym jednak zdecydowal sie na robienie tej glowicy to niestety koszta sa zbyt duze jesli dojdzie sprawdzenie jej plus jakies spawanie slyszalem ze taka przyjemnosc moze sie zamknac nawet ponad 2000zL a juz dosc wlozylem w to auto niestety . Czyli moja pompa powinna zgrac sie z tamtym silnikiem?? rozni sie w sumie numerem i nie wiem czy nie bedzie znowu jakis jaj ??

Edytowano przez rudy12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pompę przełożysz swoją, sterownik silnika pozostaje ten sam, więc czemu nie miałoby działać. Może zbyt pochopnie chcesz wywalać silnik, a problem leży w układzie chłodzenia (niesprawny termostat, lub korek zbiorniczka wyrównawczego). Mocno grzeje Ci się silnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

silnik trzyma temperature max jak bylo cieplo to 90 stopni a normalna pogoda ok82 stopnie ,dzis wywalilem calkiem termostat zalozylem pusta obudowe:) no i dalej to samo korek tez kiedys sprawdzalem tylko ze z benzynowej vectry chyba nie ma roznicy i nic nie pomoglo jeszcze myslalem ze moze chlodnica zatkana ale temperatura by zaraz skoczyla w gore a tak to normalnie trzyma juz nie mam pomyslow co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kompresja jest -spalin w płynie nie ma. Silnik odpala normalnie ?

Wentylator działa ? Jaka temperaturę pokazuje na tablicy?

Sprawdż pompę wody,termostat chłodnicę. Płyn jest czysty czy zasyfiony?

Twarde węże to normalka przecież jest to układ ciśnieniowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odkręcisz korek od zbiorniczka wyrównawczego i ostro przygazujesz, to wywala płyn ? bo jeśli tak, to na 100% kompresja idzie do układu chłodzenia i wtedy albo uszczelka pod głowicą walnięta, albo pęknięta głowica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

na zimnym nie zauwazylem ale jak jest cieply no tak po przejechaniu ok 3 do 5 km to nawet po popuszczeniu plyn idzie do gory robia sie bable dlatego jezdze narazie na popuszczonym korku zeby to cisnienie sie tam tak nie zbieralo i nie rozwalilo wezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

....czyli uszczelka albo głowica....

trzeba to sprawdzić zrzucić głowicę ....jeśli uszczelka -to koszty mniejsze.....jeśli głowica to rozejrzałbym się za używką sprawdzoną i po planowaniu.

...ale decyzja należy do Ciebie. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maragma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hmm, jak się odkręca korek na ciepłym silniku, to chyba zawsze idzie płyn do góry i bąble ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

z 2002 to będzie raczej Y20DTH ale różnica jest chyba tylko w niektórych elementach osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

2002 rok ? końcówka nr pompy 003 ? --sceptycznie bym do tego podchodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli sadzisz ze moze to byc starszy model?? czy moze nie spasowac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mi coś tak trochę nie pasowało bo końcówkę numeru pompy 003 to ja mam u siebie w aucie z 98 roku :22: Pasować to silnik raczej będzie pasował. zresztą jeżeli komputer zostaje twój, wsadzasz swoja pompę to co może nie grać, raczej nic.

Edytowano przez bobero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Możliwe że jest to silnik DTL -82 KM - z roku 1998-1999 -może mieć kilka setek tysięcy km przebiegu.

Pompa i osprzęt jest pewny- zagadka tkwi w silniku w jego stanie technicznym -zawory, wałek rozrządu głowica ,panewki,kompresja.

Zasada ograniczonego zaufania przy takim zakupie to podstawa , wszystko okazuje sie w tzw, praniu-czyli pierwszym odpaleniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, dlatego najlepiej poszukaj u siebie w okolicy jakiegoś szrotu z angolami i tam dokonaj zakupu, w razie czego nie będziesz miał problemu z wymianą, jeśli silnik okaże się totalnym złomem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że może to być DTL czy DTH to jeden diabeł bo bloki silnika niczym się nie różnią. Jedyna różnica to osprzęt i oprogramowanie w kompie. Kupno tego silnika zależy od faktycznego przebiegu i zużycia. Jeżeli sprzedający daje gwarancje zwrotu w razie jak by się coś działo to ok. I jeszcze raz napisze twoja pompa i inne klamoty podejdą do niego na pewno, a stanu tego silnika i tak na oko nie sprawdzisz no chyba że go rozbierzesz. Z używkami to jest tak że nawet jak kupisz silnik z 2002 roku to może być zajeżdżony, bo np. ktoś sobie zaoszczędzi na oleju i jego wymianie i to wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niby koles jakas tam gwarancje rozruchowa daje ale wlasnie podpada mi cos to ze jest to silnik z 2002 no nic jeszcze go nie kupilem od niego dalej sie rozgladam i szukam , moze ktos z was ma jakies namiary na szrot angielskich aut albo jakis komis w okolicach woj ślaskiego zastanawiam sie tez czy czasem nie kupic w jakiej dobrej cenie calego anglika zawsze jakies czesci zamienne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki panowie za rady

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak byś chciał to ja mam sprawnego 2.0 dti z 1999 r tyle że Warszawa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">, autko europejskie kolega miał dzwonka w przód i uznali całkowitą, silnik po wypadku normalnie odpalał, nie było z tym żadnego problemu, przebieg niepełne 180 tyś. Jak jesteś zainteresowany to odezwij się na prv

Edytowano przez JarekS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam co powiecie na to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

zainwestowac w ta glowice czy kupic silnik ? troche mala mi sie wydaje ta cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Telefon....porozmawiać i wszystkiego można się dowiedziec i ustalic....cena okazyjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam juz mam metlik w glowie nie wiem co zrobic wymienic silnik czy glowice bylem dzis u swojego mechanika no i powiedzial mi ze to z tymi glowicami roznie bywa ze nie wiadomo jak tam z blokiem itd powiedzial mi ze mam jeszcze troche czasu bo dopiero za miesiac jestem z nim umowiony, co byscie na moim miejscu zrobili??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś Ci doradzić, najgorzej będzie jak kupisz głowicę, a będzie pęknięty blok. Z samą wymianą głowicy jest kupa roboty plus musisz doliczyć koszt uszczelki pod głowicę i nowe śruby. Jeśli nie jesteś do końca przekonany, co jest walnięte, ja raczej skłaniałbym się ku wymianie silnika. Oczywiście silnik z pewnego źródła, na który sprzedający da gwarę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tarpa

ja sprzedaje swoją viki na części mam silnik do sprzedania 2.0 DTL bez osprzętu 850 zł

tel.514 280 102

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

chyba jednak silnik jakos do tej glowicy mam mieszane uczucia faktycznie jak bedzie cos nie tak z blokiem to znowu wydatek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> kolega pisal ze ma silnik do 2.0 dtl ja potrzebuje silnika 2.0 dti 101 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×