Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest dragonwlkp

Błedy w mojej VB

Recommended Posts

Guest dragonwlkp

Witam wszystkich

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

bylem ostatnio na komputerze, i oto jakie bledy mi wyszly:

1. przeplywomierz powietrza masowy lub obj.

2. czujnik temp. powietrza zasysanego

3. wtryskiwacz(cylinder4)

4. wtryskiwacz(cylinder 1)

5. wtryskiwacz(cylinder 2)

6. regulacja obrotow biegu jalowego.

co dokladniej znacza te bledy, co zrobic aby to naprawic.

wymienilem ostatnio silniczek krokowy, poniewaz lataly mi obroty.

nie bardzo rozumiem pierwsze 5 bledow.

silnik x20xev + lpg stag50(chyba 2 gen)

pozdrawiam, dzieki za odp

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

wiem ze jest sobota, ale moze ktos ma jakies pomysly?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś skasować te błędy? CHECK Ci się cały czas pali? Po skasowaniu wyskakują od nowa? Może wystarczy skasować i wszystko będzie OK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dragonwlkp

bledy skasowane, jednak co chwila zapala sie blad i czasem gasnie po chwili, a czasem po kilku godzinach, czasem po dniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie jest sobota na pewno masz dużo czasu , wpisz w szukajkę numery błędów i poczytaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś przepływomierz powietrza? Najlepiej według tej porady:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dragonwlkp

a te wtryskiwacze? o co moze chodzic? sa do wymiany/regeneracji?

Rozwine to o dokladne kody bledow z strony VKP, więc:

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego

0204 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 4

0201 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l

0202 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2

0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego

nie wiem czy to wazne, ale w takiej kolejnosci byly bledy, nadmienie iz takie bledy wyskoczyly na badaniu pod komputerem, nie podczas robienia zwary.

dzien przed badaniem wymienialem krokowy.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

zobacz dolot czy jest szczelny bo moze zassysa powietrze gdzies i dlatego ci to wywala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dragonwlkp

wlasnie bylem i czyscilem wszystko, ale wydaje sie ok, jedyne co zobaczylem to peknieta osolona rury przeplywomierza, ale to jest w srodku i raczej nie moze tego powodowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...