Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość takimilek

Gaśnie zaraz po odpaleniu

Polecane posty

Gość takimilek

Problem jak w temacie. Odpalam po dłuższym postoju...(około 1h) silnik "załapuje" dosłownie na sekundę i gaśnie. Potem muszę go chwilę dłużej kręcić i odpala już normalnie. Co zauważyłem, sprawdziłem: brak ciśnienia na listwie wtryskowej. Moje pytanie:Czy pompa paliwa powinna zacząć pracować po przekręceniu zapłonu czy dopiero przy kręceniu rozrusznikiem? Gdzie jest zawór zwrotny listwy wtryskiwaczy? Miałem zdjęte wtryski i trzymają, regulator ciśnienia wydaje mi się, że trzyma dobrze, auto normalnie chodzi na benzynie jak i na gazie. Jakie czujniki mają wpływ na dawkę paliwa przy uruchamianiu?Czy komputer zapamiętuje ustawienia emulatora wtrysków gazu?Mam to auto od niedawna, przedtem jeździł nim brat i nie było takich problemów. Zauważyłem też że przepustnica jest lekko zabrudzona olejem. Które czujniki powinienem sprawdzić i gdzie ich szukać.

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

jak przekrecasz zapłon to pompa dobija paliwa słychac ja , jak nie chce wejsć na ssanie to może byc czujnik temperatury na komputer ,musisz poszukac na forum bo pełno jest takich tematów tylko szukaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takimilek

Po przekręceniu zapłonu nie ma ciśnienia na listwie...Ssanie działa prawidłowo

Edytowano przez takimilek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

moze pompa ,bezpiecznik przekażnik pompy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takimilek

Tylko, że auto normalnie jeździ na benzynie. Do jakiej wartości powinien dobić ciśnienie? Może instalacja gazowa odcina jakoś sygnał na pompę paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam dwie viki z tym motorkiem i nigdy jakoś pompy po przekręceniu kluczyka nie słyszałem. Chyba pompa Ci się kończy kolego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klekocix

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ostatnio identyczny temat przerabiałem w mojej Viki B 1.6 16v.

Otóż padł regulator ciśnienia paliwa (taka beczułka na końcu listwy wtryskowej z prawej strony tejże). Wymieniłem na używaną ale sprawną i jak ręką odjął

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takimilek

tez wydaje mi się, że może to być kwestia regulatora. Ale...Po przekręceniu kluczyka napięcie pojawia się na pierwszym od lewej styku przy pompie paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem pojawia się na ostatnim - czwartym. Czy może ktoś sprawdzić (podnieść kanapę i wygłuszenie) przekręcić kluczyk i posłuchać? Bardzo by mi to pomogło. Rozłupałem już jeden przekaźnik i nie wiem czy jest sprawny czy nie. Jeśli ręcznie włączę pompę paliwa i uruchomię odpala bez najmniejszego jęknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja mam 2.0 i nieiwem czy tylko w tym tak jest ale słychac 2,3 sekundy jak pompa działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takimilek

To jak? Sprawdził ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piny wtyczki pompy paliwa:

PIN KOLOR OPIS

A CZERWONO-NIEBIESKI (GRUBY) ZASILANIE POMPY PALIWA

B BRĄZOWY (GRUBY) MASA

C BRĄZOWO-BIAŁY CZUJNIK POZIOMU PALIWA -

D NIEBIESKO-CZARNY CZUJNIK POZIOMU PALIWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×