Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest takimilek

Gaśnie zaraz po odpaleniu

Recommended Posts

Guest takimilek

Problem jak w temacie. Odpalam po dłuższym postoju...(około 1h) silnik "załapuje" dosłownie na sekundę i gaśnie. Potem muszę go chwilę dłużej kręcić i odpala już normalnie. Co zauważyłem, sprawdziłem: brak ciśnienia na listwie wtryskowej. Moje pytanie:Czy pompa paliwa powinna zacząć pracować po przekręceniu zapłonu czy dopiero przy kręceniu rozrusznikiem? Gdzie jest zawór zwrotny listwy wtryskiwaczy? Miałem zdjęte wtryski i trzymają, regulator ciśnienia wydaje mi się, że trzyma dobrze, auto normalnie chodzi na benzynie jak i na gazie. Jakie czujniki mają wpływ na dawkę paliwa przy uruchamianiu?Czy komputer zapamiętuje ustawienia emulatora wtrysków gazu?Mam to auto od niedawna, przedtem jeździł nim brat i nie było takich problemów. Zauważyłem też że przepustnica jest lekko zabrudzona olejem. Które czujniki powinienem sprawdzić i gdzie ich szukać.

Z góry dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

jak przekrecasz zapłon to pompa dobija paliwa słychac ja , jak nie chce wejsć na ssanie to może byc czujnik temperatury na komputer ,musisz poszukac na forum bo pełno jest takich tematów tylko szukaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest takimilek

Po przekręceniu zapłonu nie ma ciśnienia na listwie...Ssanie działa prawidłowo

Edited by takimilek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

moze pompa ,bezpiecznik przekażnik pompy

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest takimilek

Tylko, że auto normalnie jeździ na benzynie. Do jakiej wartości powinien dobić ciśnienie? Może instalacja gazowa odcina jakoś sygnał na pompę paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam dwie viki z tym motorkiem i nigdy jakoś pompy po przekręceniu kluczyka nie słyszałem. Chyba pompa Ci się kończy kolego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

Ostatnio identyczny temat przerabiałem w mojej Viki B 1.6 16v.

Otóż padł regulator ciśnienia paliwa (taka beczułka na końcu listwy wtryskowej z prawej strony tejże). Wymieniłem na używaną ale sprawną i jak ręką odjął

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest takimilek

tez wydaje mi się, że może to być kwestia regulatora. Ale...Po przekręceniu kluczyka napięcie pojawia się na pierwszym od lewej styku przy pompie paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem pojawia się na ostatnim - czwartym. Czy może ktoś sprawdzić (podnieść kanapę i wygłuszenie) przekręcić kluczyk i posłuchać? Bardzo by mi to pomogło. Rozłupałem już jeden przekaźnik i nie wiem czy jest sprawny czy nie. Jeśli ręcznie włączę pompę paliwa i uruchomię odpala bez najmniejszego jęknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

ja mam 2.0 i nieiwem czy tylko w tym tak jest ale słychac 2,3 sekundy jak pompa działa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest takimilek

To jak? Sprawdził ktoś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

piny wtyczki pompy paliwa:

PIN KOLOR OPIS

A CZERWONO-NIEBIESKI (GRUBY) ZASILANIE POMPY PALIWA

B BRĄZOWY (GRUBY) MASA

C BRĄZOWO-BIAŁY CZUJNIK POZIOMU PALIWA -

D NIEBIESKO-CZARNY CZUJNIK POZIOMU PALIWA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...