Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Pinio666

swap wyposazenia

Recommended Posts

Guest Pinio666

Witam panowie ... od ponad roku jestem posiadaczem VB 1.8 16v- x1.8xe Caravan 97rok i ostatnio odmawia posluszenstwa skrzynia biegow (uklad roznicowy) za owa skrzynie na terenie niemiec (bo tu obecnie przebywam) krzycza 350-400€ udalo jednak mi sie znalezc za owe 400€ VB 2.0 16v Caravan ktora nabylem droga kupna, co za tym idzie naturalna sila zeczy bedzie swapowany silnik z 1.8 na 2.0 no i wyposazenie ktore nabyta Viki posiada a jest to ... Kontrola trakcji ,klimatronic ,tempomat i kilka innych rzeczy. Chdzi mi konkretnie o to czy do TC kostka przy pompie ABS jest juz przygotowana pod TC? -Klimatronic jak przerobic sterowanie nie wyciagajac calej instalki z pod deski?- Tempomat -czy jest jakis dodatkowy sterownik i gdzie sie miesci? Czy przy takiej przerobce rowniez musze przelozyc sterownik silnika z 2.0? No i jeszcze kwestia central zamka moj nie funkcjonuje a jest to zamek sterowany droga radiowa w tej 2.0 jest na podczerwien i tu pytanko gdzie sie miesci centralka zamka i czym sie roznia te obie ...no to moze bylo by na tyle narazie ..... wink.gif Za podpowiedzi i rady z gory dziekujebiggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

swap z 1.8 na 2.0 jak najbardziej, 2.0 to rozdmuchane 1.8 - poszukaj na forum tego tematu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do klimatronica trzeba zdjac deske zeby wymienic nagrzewnice bo jest inna. manual jest na linkach, climatronic na elektronice.

tempomat ma serwomechanizm montowany na podluznicy po stronie kierowcy -

Please login or register to see this link.

sterownik kompa od danego silnika, (mozliwe ze bedzie trzeba przelozyc ecu silnika, immo, pestke)

centralka centralnego zamka - za plastikiem w nogach pasazera. jezeli ma takie same zlacza to podmienic centralke z pilotem do niej.

wtyczka ma 31 pinow

dla samego abs - 19 zajetych pinow

dla abs+tc - 23 zajetych pinow

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Centralka zamka jest za osłoną przy nogach pasarzera.

Do tempomatu w tym silniku jest potrzebna manetka, serwomechanizm i odpowiednio położona wcześniej instalacja

Nie da rady zrobić pełnego climatronica bez wymiany nagrzewnicy a to wiarze sie z rozbiórką deski

Ecu także przełuż. Pamietaj o immo.

Na wszystkie pytania które zadałeś jest juz rozbudowana odpowiedz na forum. Wystarczy poszukać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

No to ze wiaze sie z wymiana nagrzewnicy to wiem chodzi mi o instalke ..... mam cale drugie auto takze jessli chodzi o czesci to niema problemu wiem tez ze instalka ma duzo extra dodatkow tylkom chce sie upewnic co do TC no a jesli chodzi o centralke to zdaje mi sie ze musi byc jkas dodatowa wiazka czy cos w tym stylu bo czujnik podczerwieni znajduje sie na srodku deski moze i tam jest wypuszczone cos do tego czujnika...22.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

na desce to masz czujnik od climatronica (czujnik naslonecznienia chyba)

jakbys mial alarm opla to w slupkach masz czujniki ultradzwiekowe do ktorych idzie instalka.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

dzieki Ravcio za podpowiedz a czy wiesz moze jak przerobic sterowanie klimatronikiem ? czy czeka mnie tekze prucie instalki i przekladka?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Jak już wcześniej koledzy napisali wszystko masz opisane na forum

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

Hmmm no jest napisane jak zalozyc klime ale o przerobce doprowadzenia sterowania klimatronikiem nic niema ,no i wczesniej szukalem odpowiedzi na zadane powyzej pytania i nie uzyskalem dokladniejszej odpowiedzisad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

prucie napewno. do sterowania manualem idzie pare przewodow - podswietlenie, od czujnikow krancowych. w klimatronicu jest sama elektronika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> climatronic ma 2 kostki 22piny i 26 pinow. do tego czujki temp wewn, naslonecznienia itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

Czyli wymiana instalki a czy orietujesz sie moze czy to jest jakas czesc tej instalki czy jestem zmuszony ja wypruc ze skrzynka bespiecznikowa az po slupki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tego nie wiem. napewno kable ida z roznych stron do climatronica. ze skrzynki, glownych zlacz w nogach kierowcy, nagrzewnicy, komory silnika itd...

przekonasz sie rozbierajac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

super ale prawde powiedziawszy tego sie spodziewalem wszystko jest podpiete grzane du...y tylne szyby, TC .... szkoda ze klimatronika nie wyprowadzili... Ravcia a powiedz mi jedna rzecz czy w komorze silnika uklad przewodow ,kompresor ,skraplacz i cala reszta sie czyms rozni manual od klimatronika? i powiedz jaka jest roznica w dzialaniu klimatronka czy jest bardziej intensywniejsze moze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszą opcją byłoby przełożenie wiązki z tej x20xev wtedy nie będzie problemów a skoro i tak musisz deskę zdjąć to nie widzę problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pinio666

Mialem cicha nadzieje ze obejdzie sie bez wiekszych ingerecji ale jak to sie mowi w naszym fachu niema strachu opanujemy temat po swietach zaraz sie biore za te przyjemnosc a teraz moze troche z innej beczki ...co idzie wycisnac z takiego 2.0 i po jakich modach?27.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 ma 136 koni a ile sie wycisnie... pytaj tych co to robili

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...