Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Pinio666

swap wyposazenia

Polecane posty

Gość Pinio666

Witam panowie ... od ponad roku jestem posiadaczem VB 1.8 16v- x1.8xe Caravan 97rok i ostatnio odmawia posluszenstwa skrzynia biegow (uklad roznicowy) za owa skrzynie na terenie niemiec (bo tu obecnie przebywam) krzycza 350-400€ udalo jednak mi sie znalezc za owe 400€ VB 2.0 16v Caravan ktora nabylem droga kupna, co za tym idzie naturalna sila zeczy bedzie swapowany silnik z 1.8 na 2.0 no i wyposazenie ktore nabyta Viki posiada a jest to ... Kontrola trakcji ,klimatronic ,tempomat i kilka innych rzeczy. Chdzi mi konkretnie o to czy do TC kostka przy pompie ABS jest juz przygotowana pod TC? -Klimatronic jak przerobic sterowanie nie wyciagajac calej instalki z pod deski?- Tempomat -czy jest jakis dodatkowy sterownik i gdzie sie miesci? Czy przy takiej przerobce rowniez musze przelozyc sterownik silnika z 2.0? No i jeszcze kwestia central zamka moj nie funkcjonuje a jest to zamek sterowany droga radiowa w tej 2.0 jest na podczerwien i tu pytanko gdzie sie miesci centralka zamka i czym sie roznia te obie ...no to moze bylo by na tyle narazie ..... wink.gif Za podpowiedzi i rady z gory dziekujebiggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

swap z 1.8 na 2.0 jak najbardziej, 2.0 to rozdmuchane 1.8 - poszukaj na forum tego tematu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do klimatronica trzeba zdjac deske zeby wymienic nagrzewnice bo jest inna. manual jest na linkach, climatronic na elektronice.

tempomat ma serwomechanizm montowany na podluznicy po stronie kierowcy -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

sterownik kompa od danego silnika, (mozliwe ze bedzie trzeba przelozyc ecu silnika, immo, pestke)

centralka centralnego zamka - za plastikiem w nogach pasazera. jezeli ma takie same zlacza to podmienic centralke z pilotem do niej.

wtyczka ma 31 pinow

dla samego abs - 19 zajetych pinow

dla abs+tc - 23 zajetych pinow

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Centralka zamka jest za osłoną przy nogach pasarzera.

Do tempomatu w tym silniku jest potrzebna manetka, serwomechanizm i odpowiednio położona wcześniej instalacja

Nie da rady zrobić pełnego climatronica bez wymiany nagrzewnicy a to wiarze sie z rozbiórką deski

Ecu także przełuż. Pamietaj o immo.

Na wszystkie pytania które zadałeś jest juz rozbudowana odpowiedz na forum. Wystarczy poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

No to ze wiaze sie z wymiana nagrzewnicy to wiem chodzi mi o instalke ..... mam cale drugie auto takze jessli chodzi o czesci to niema problemu wiem tez ze instalka ma duzo extra dodatkow tylkom chce sie upewnic co do TC no a jesli chodzi o centralke to zdaje mi sie ze musi byc jkas dodatowa wiazka czy cos w tym stylu bo czujnik podczerwieni znajduje sie na srodku deski moze i tam jest wypuszczone cos do tego czujnika...22.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na desce to masz czujnik od climatronica (czujnik naslonecznienia chyba)

jakbys mial alarm opla to w slupkach masz czujniki ultradzwiekowe do ktorych idzie instalka.

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

dzieki Ravcio za podpowiedz a czy wiesz moze jak przerobic sterowanie klimatronikiem ? czy czeka mnie tekze prucie instalki i przekladka?....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jak już wcześniej koledzy napisali wszystko masz opisane na forum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

Hmmm no jest napisane jak zalozyc klime ale o przerobce doprowadzenia sterowania klimatronikiem nic niema ,no i wczesniej szukalem odpowiedzi na zadane powyzej pytania i nie uzyskalem dokladniejszej odpowiedzisad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prucie napewno. do sterowania manualem idzie pare przewodow - podswietlenie, od czujnikow krancowych. w klimatronicu jest sama elektronika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> climatronic ma 2 kostki 22piny i 26 pinow. do tego czujki temp wewn, naslonecznienia itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

Czyli wymiana instalki a czy orietujesz sie moze czy to jest jakas czesc tej instalki czy jestem zmuszony ja wypruc ze skrzynka bespiecznikowa az po slupki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem. napewno kable ida z roznych stron do climatronica. ze skrzynki, glownych zlacz w nogach kierowcy, nagrzewnicy, komory silnika itd...

przekonasz sie rozbierajac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

super ale prawde powiedziawszy tego sie spodziewalem wszystko jest podpiete grzane du...y tylne szyby, TC .... szkoda ze klimatronika nie wyprowadzili... Ravcia a powiedz mi jedna rzecz czy w komorze silnika uklad przewodow ,kompresor ,skraplacz i cala reszta sie czyms rozni manual od klimatronika? i powiedz jaka jest roznica w dzialaniu klimatronka czy jest bardziej intensywniejsze moze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą opcją byłoby przełożenie wiązki z tej x20xev wtedy nie będzie problemów a skoro i tak musisz deskę zdjąć to nie widzę problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pinio666

Mialem cicha nadzieje ze obejdzie sie bez wiekszych ingerecji ale jak to sie mowi w naszym fachu niema strachu opanujemy temat po swietach zaraz sie biore za te przyjemnosc a teraz moze troche z innej beczki ...co idzie wycisnac z takiego 2.0 i po jakich modach?27.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 ma 136 koni a ile sie wycisnie... pytaj tych co to robili

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×