Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest pm82pm

Geometria VB 2.0 DTI `99 Sport

Recommended Posts

Guest pm82pm

Drodzy,

po zmianie kół na lato (205/55 R16) samochód zaczeło mi lekko ciągnąć w prawo (opony i ciśnienie w nich ok)

w związku z tym wybieram się na pełną geometrię zawieszenia (zawias nie ma luzów - sprawdzone)

wiem że jak się wykonuje geometri laserową w ich komputerze są podane nastawy zawieszenia jednak nie wiem czy one sa napewno poprawne i czy dla wersji sport (niby o bodaj 20mm niższa od innych) nie powinny być nieco inne.

znalazłem w sieci jakieś nastawy dla VB `97 ale nie wiem czy to będzie to samo

Ma ktoś z Was może konkretne nastawy dla poliftowej kombi 2.0 DTI Sport?

jeżeli dla wersji sport są takie same jak dla innych to pls wklejcie jakie powinny być tak żebym mógł sprawdzić czy napewno ustawią mi poprawne

Edited by pm82pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informacja z info-tech

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pm82pm

Please login or register to see this quote.

Super ! Wielkie dzieki !

o to mi chodziło

powiedzcie mi jeszcze

1. które wartości można regulować a które są stałe?

2. poza zbieżnością przodu i tyłu można regulować osiowość przód vs tył i pochylenie kół przd i tył?

3. samochód ciągnie mi mocno w prawo czy to kwestia jedynie zbieżności czy może mieć na to wpływ kąt pochylenia kół?

4. zauważyłem że jak hamuje to samochód jedzie idealnie prosto, może to nie kwestia geometri a blokującego się któregoś zacisku? jak to sprawdzić?

Edited by pm82pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Barthez83

Jeśli mogę coś doradzić to za nim zrobisz geometrię kół to zamień koła miejscami na osi przedniej,ponieważ jak sam zauważyłeś auto zaczęło ściągać po wymianie opon,nie przejmuj się rotacją opon jeśli masz takie opony,bo chodzi oto aby wyeliminować ewentualne usterki w oponach.Jezeli po zamianie kół auto zacznie ściągać w drugą strone to masz problem z oponami,jeśli nic się nie zmieni to wykonaj geometrię,vectra ma regulowaną zbieżność osi tylnej,kąty pochylenia osi przedniej,zbieżność osi przedniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...