Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pm82pm

Geometria VB 2.0 DTI `99 Sport

Polecane posty

Gość pm82pm

Drodzy,

po zmianie kół na lato (205/55 R16) samochód zaczeło mi lekko ciągnąć w prawo (opony i ciśnienie w nich ok)

w związku z tym wybieram się na pełną geometrię zawieszenia (zawias nie ma luzów - sprawdzone)

wiem że jak się wykonuje geometri laserową w ich komputerze są podane nastawy zawieszenia jednak nie wiem czy one sa napewno poprawne i czy dla wersji sport (niby o bodaj 20mm niższa od innych) nie powinny być nieco inne.

znalazłem w sieci jakieś nastawy dla VB `97 ale nie wiem czy to będzie to samo

Ma ktoś z Was może konkretne nastawy dla poliftowej kombi 2.0 DTI Sport?

jeżeli dla wersji sport są takie same jak dla innych to pls wklejcie jakie powinny być tak żebym mógł sprawdzić czy napewno ustawią mi poprawne

Edytowano przez pm82pm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja z info-tech

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pm82pm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Super ! Wielkie dzieki !

o to mi chodziło

powiedzcie mi jeszcze

1. które wartości można regulować a które są stałe?

2. poza zbieżnością przodu i tyłu można regulować osiowość przód vs tył i pochylenie kół przd i tył?

3. samochód ciągnie mi mocno w prawo czy to kwestia jedynie zbieżności czy może mieć na to wpływ kąt pochylenia kół?

4. zauważyłem że jak hamuje to samochód jedzie idealnie prosto, może to nie kwestia geometri a blokującego się któregoś zacisku? jak to sprawdzić?

Edytowano przez pm82pm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Barthez83

Jeśli mogę coś doradzić to za nim zrobisz geometrię kół to zamień koła miejscami na osi przedniej,ponieważ jak sam zauważyłeś auto zaczęło ściągać po wymianie opon,nie przejmuj się rotacją opon jeśli masz takie opony,bo chodzi oto aby wyeliminować ewentualne usterki w oponach.Jezeli po zamianie kół auto zacznie ściągać w drugą strone to masz problem z oponami,jeśli nic się nie zmieni to wykonaj geometrię,vectra ma regulowaną zbieżność osi tylnej,kąty pochylenia osi przedniej,zbieżność osi przedniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×