Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość adi1982

pomocy

Polecane posty

Gość adi1982

czesc wszystkim... kupilem niedawno opelka, po jakis dwoch trzech dniach zapalily sie dwie kontrolki... jedna wyglada jak znak wykrzyknika a druga wyglada jak akumulator... co sie dzieje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. ładowanie - trzeba sprawdzić akumulator i alternator

2. za niski poziom płynu hamulcowego albo zaciągniety ręczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adi1982

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziekuje za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gustaw665

cześć wszystkim

mam mały problem niedawno kupiłem opla vectrę A 2.0 OHC i mam mały problem z elektryka nie ładuje mi alternator wymieniłem już szczotki bo były zużyte ale dalej jest to samo naładowałem akumulator odpaliła przejechałem kawałek i zaczęła gasnąć i szarpać aż całkiem padła jest przerobiona na gaz jak naładowałem akumulator to miała problem zapalić jak by rozrusznik nie działał ale potem przekręciła i zapaliła a kontrolka od ładowania nie pali się przy zapłonie świeci ale po odpaleniu gaśnie a akumulator pada

pomóżcie co to jest za co mam się zabrać zęby to autko działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź napięcie ładowania na włączonym silniku. Sprawdź czy może masz jakieś "ubytki" prądu ? Może coś zabiera prąd a w jakiej kondycji jest aku ? Może już czas na niego, nie trzyma prądu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

koolego mam prośbę o używanie albo intrpunkcji

albo innej metody, tak aby się mogło to czytać bez zbędnego zastanawiania

z tego co rozumiem - nie ładuje ci akumulatora - a nie świeci kontrolka ładowania ?

jeśli dobrze rozumiem - to sprawdz mase silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gustaw665

aku jest nowe

dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz miałem przerwany kabel od alternatora zlutowałem go i dalej pada

zgasł z powodu pękniętego przewodu od filtra

ale dalej jest problem z altkiem za słabo ładuje już sam nie wiem co to jest zauważyłem jeszcze ze wycieraczki nie działają ani spryskiwacze temperatura wody na desce nie działa podświetlenie deski rozdzielczej tez nie działa i pali się kontrolka

jak tylko się zapali to autko wariuje i aku pada a razem z ta kontrolka co jest poniżej na zdjęciu zapala się kontrolka ABS i od hamulców

pokochałem ten samochód i nie chce go tak szubko stracić

przez jakiś pierdół

POMOCY

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez gustaw665

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na fotkach zaznaczyłeś żółty/pomarańczowy znaczek silniczka z piorunkiem. To tzw. Check engine, czyli lampka kontrolna układu zapłonowego komputera benzyny samochodu. Po prostu jak się pali, to ECU zgłasza problem, że coś mu nie halo. A jaki, to koledzy wielokrotnie pisali, wystarczy poszukać nap kody błędów komputera lub usterki ECU lub podobne frazy. Po zapaleniu się tej lampki pewnie auto Ci szaleje, a przyczyn może być wiele, trzeba to sprawdzić. Co do tego prądu, to ja obstawiam na niewłaściwe napięcie ładowania, stąd głupieje sterownik ABSu itp. Poczytaj, sprawdź to napięcie, posprawdzaj błędy (kody), napisz co Ci wyszło i będziemy myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gustaw665

naprawiłem opelka ale oddałem do mechanika wymienił łożysko w alternatorze jakieś kable miały przebicie

ale znowu wariuje przed wczoraj i wczoraj było ok ale wczoraj zaczął piszczeć pasek a dzisiaj rano znowu prądu nie miał jak jechałem to mi gasł i zaczął szarpać po czym zgasł odczekałem chwile i wziąłem go na zapych i odpalił ale jak włączyłem światła to znowu prąd uciekał i znowu paliły się te same kontrolki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×