Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Marek_NWE

dziwnka sprawa z klaksonem

Polecane posty

dziś rano chciałem odpalić samochód i zobaczyć czy akumulator się dobrze załadował. po przekręceniu kluczyka (silnik chyba się nie odpalił, był prawdopodobnie na zapłonie, nie jestem pewnie bo bylem oszołomiony hukiem klaksonu) klakson zaczął wyć, trąbił aż do odłączenia akumulatora. co mu się mogło stać? viki nie ma alarmu, może immobilizer ześwirował?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klaksonow jest 2. pod zderzakiem, kolo halogenu (strona pasazera). klakson dziala dopiero po wcisnieciu na kierownicy przycisku ktory daje mase na cewke przekaznika K63 co powoduje zalaczenie stykow 30 i 87 i zalaczenie klaksonu.

Klakson:

bezpiecznik nr 10 (stale zasilanie) -> przekaznik -> zlacze X2 pin 3 (czerwono-brązowy) - klakson - masa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jezeli nie trabilo caly czas tzn ze przyciski w kierze nie sa winne.

Pozostaje Ci sprawdzic jakim sposobem po wlaczeniu stacyjki na 1 klakson dostal napiecie?

Mozliwosci: albo dostal niewiadomo skad mase na cewke albo dostal napiecie na przewod idacy do klaksonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że skleił ci się przekaźnik, lub padła taśma pod kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już wszystko działa. ze znajomym elektrykiem samochodowym doszlismy do tego ze to był prawdopodobnie błąd synchronizacji immobilizera, na stronie internetowej jednego z producentow tego typu urzadzen bylo napisane ze "w przypadku błędu synchronizacji zostanie uruchomiony alarm\klakson]syrena w trybie ciągłym przez 60 lub 120 sec...." tasmy sa całe, przekaznik OK, bezpieczniki też, nic sie nie spalilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×