Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Marek_NWE

dziwnka sprawa z klaksonem

Recommended Posts

dziś rano chciałem odpalić samochód i zobaczyć czy akumulator się dobrze załadował. po przekręceniu kluczyka (silnik chyba się nie odpalił, był prawdopodobnie na zapłonie, nie jestem pewnie bo bylem oszołomiony hukiem klaksonu) klakson zaczął wyć, trąbił aż do odłączenia akumulatora. co mu się mogło stać? viki nie ma alarmu, może immobilizer ześwirował?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klaksonow jest 2. pod zderzakiem, kolo halogenu (strona pasazera). klakson dziala dopiero po wcisnieciu na kierownicy przycisku ktory daje mase na cewke przekaznika K63 co powoduje zalaczenie stykow 30 i 87 i zalaczenie klaksonu.

Klakson:

bezpiecznik nr 10 (stale zasilanie) -> przekaznik -> zlacze X2 pin 3 (czerwono-brązowy) - klakson - masa

Please login or register to see this link.

Jezeli nie trabilo caly czas tzn ze przyciski w kierze nie sa winne.

Pozostaje Ci sprawdzic jakim sposobem po wlaczeniu stacyjki na 1 klakson dostal napiecie?

Mozliwosci: albo dostal niewiadomo skad mase na cewke albo dostal napiecie na przewod idacy do klaksonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe że skleił ci się przekaźnik, lub padła taśma pod kierownicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

już wszystko działa. ze znajomym elektrykiem samochodowym doszlismy do tego ze to był prawdopodobnie błąd synchronizacji immobilizera, na stronie internetowej jednego z producentow tego typu urzadzen bylo napisane ze "w przypadku błędu synchronizacji zostanie uruchomiony alarm\klakson]syrena w trybie ciągłym przez 60 lub 120 sec...." tasmy sa całe, przekaznik OK, bezpieczniki też, nic sie nie spalilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...